Har det nogen betydning? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nej, det kan de ikke...

hvad du skal sige for at de vil tage dig ind til scanning.. puha, den er svær! For det meste vil de jo ingenting gøre for efter nf og selv der kan det være svært frem til 24. uge

Hvis du er helt ved  at op i limningen, søde, er det bedste måske i virkeligheden at kontakte en privatklinik og betale sig fra en scanning?

MaleneS2011baby<3 skriver:

Kan man i en gynækologisk undersøgelse
se med 100 % sikkerhed om det er en graviditet
uden for livmoderen eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Moderator

nej, det kan de ikke...

hvad du skal sige for at de vil tage dig ind til scanning.. puha, den er svær! For det meste vil de jo ingenting gøre for efter nf og selv der kan det være svært frem til 24. uge

Hvis du er helt ved  at op i limningen, søde, er det bedste måske i virkeligheden at kontakte en privatklinik og betale sig fra en scanning?

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

nej, det kan de ikke...

Anmeld

8. juli 2010

Prinsessens'Mor<3

Har desværre ikke penge til det lige nu..
Men hvis jeg skal til en scanning i næste
uge burde de så kunne se om alt er som
det skal være, og om det er uden for
livmoderen eller ej?

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

nej, det kan de ikke...

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

nej, det kan de ikke...

Anmeld

8. juli 2010

DK

Har desværre ikke penge til det lige nu..
Men hvis jeg skal til en scanning i næste
uge burde de så kunne se om alt er som
det skal være, og om det er uden for
livmoderen eller ej?

Jo ved en scanning kan de som om det er i eller uden for livmoderen! Livmoderen er jo nemlig tom såfremt det er uden for livmoderen.
Men hvis du ER 11+1 henne og det var uden for livmoderen, så mener at jeg du ville have begyndt at bløde og at din æggeleder var sprunget for den kan vist ikke strække sig nok til at gemme på en 11+1 baby. Så det tror jeg ikke du skal være bekymret for!

Anmeld

8. juli 2010

Prinsessens'Mor<3

DK skriver:

Jo ved en scanning kan de som om det er i eller uden for livmoderen! Livmoderen er jo nemlig tom såfremt det er uden for livmoderen.
Men hvis du ER 11+1 henne og det var uden for livmoderen, så mener at jeg du ville have begyndt at bløde og at din æggeleder var sprunget for den kan vist ikke strække sig nok til at gemme på en 11+1 baby. Så det tror jeg ikke du skal være bekymret for!

okay mange tak er lidt mere rolig..
Men det er jo desværre ikke sikkert
at jeg 11+1, for min cyklus er jo som
sagt meget ureglmæssig, men det er
jo det de skal tjekke, ved gyn. og så
for og være mere sikker, ved scanning..

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

det var da voldsomt så mange gange mit indlæg kom!? Men er enig i hvad DK skriver omkring graviditet udenfor livmoderen!

Jeg tror desværre du, ligesom alle andre, må være vildt tålmodig og vente på at komme til den scanning

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Da jeg havde blødninger fra 6 uge, frem til 9, spurgte jeg min læge om det var muligt at scanne tidligere, fordi jeg var meget i tvivl om der var liv. Jeg fik en haste scanning ved en gyn 2-3 timer efter lægebesøget.

Jeg pressede på, og havde siden jeg begyndte at bløde både kontakt med lægevagten (ikke nogen hjælp) og min egen læge. Og hver gang jeg har ringet har de taget mig seriøst. da jeg var 11+3 blødte jeg igen, mere voldsomt, og lægen arrangerede en tid på gyn i kolding 1½ time efter jeg havde snakket med ham. Og han var ikke min "rigtige" læge, men bare læge fra samme lægehus...

Hmm, pres på, sig du bløder, men ikke har ondt. Sådan var det her, og fordi de ikke kunne sætte det sammen så blev jeg scannet 2 gange inden NF...

Syntes du skal tages seriøs selvom det nok bare er angst for at miste, tro mig det kender vi vidst alle. Og jeg kan forresten trøste dig med at jeg er 18+2, og venter en frisk, og rask lille pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.