Caroline86 skriver:
tror du ikke det har "hjulpet dig" at du blødte så længe?
Jeg mener, Malene er jo kun lige blevet klar over sin graviditet, så de fleste læger vil nok se tiden an!? Ikke at jeg synes det er rigtigt at gøre, men jeg tror desværre der er rigtig mange som ringer og påstår smerter og blødning bare for at få en ekstra scanning 

Vil lige understrege at jeg IKKE tror det er tilfældet hos Malene! 
Ved det ikke. Tror ikke det var selve blødningen som sådan de faktisk har været OBS på, men fordi jeg samtidig er på fast smertestillende. Og så fordi jeg forklarede min læge jeg var VIRKELIG nervøs for om der var liv. Og ja, begge gange jeg var til de tidlige scanninger sagde damerne også bagefter at man kunne se min angst var rigtig, for det første jeg altid gjorde var at ligge helt angst, og med det samme jeg sagde: åhh, der er hjertebanken", så var jeg som sådan ligeglad, bare det at vide der var liv, og jeg ikke bar rundt på noget som ikke var mere.
Men ja, altså blødningerne og medicineringen har nok gjort en del for at hjælpe mig så godt på vej til jeg bliver taget seriøst. Jeg har ikke været så OBS på andre symptomer, da jeg ikke har bøvlet meget med kvalme, eller andet. Jo, træthed, men ellers ikke noget.
Kan godt være jeg bare er en af de "heldige". Og tror bestemt heller ikke Malene bare er ude efter en scanning bare for at "se" den lille, men fordi hun er urolig for liv. Og ja, tror ligesom jer at alt nok skal være iorden med den lille derinde i hulen. 
Hmm, blev vidst et lidt forvirrende indlæg...
Hehe...
Anmeld