Hej!
Jeg synes du skal snakke med din læge hvis du er den mindste smule bekymret eller i tvivl, der behøver overhovedet ikke være noget som helst i vejen, men det er bare aldrig rart at gå med den uro i kroppen!!
Dette er ikke for at alarmere dig eller gøre dig yderligere bekymret, men jeg vil gerne fortælle dig min historie..
Jeg selv har for nylig aborteret, det startede i sidste uge om onsdagen hvor jeg begyndte at bløde, det var egentlig ikke særlig meget, men jeg var en smule bekymret alligevel.. Jeg ventede nogle timer for at se om det ikke ville gå over med tiden, men da jeg 3 timer senere stadig blødte og fik en lille smule mens agtige små smerter i den ene side ringede jeg til lægevagten som sendte mig på hospitalet!
Jeg blev så scannet og fandt ud af at min lille spunk, som skulle ha været 10-2, kun var 7+3 og ikke levede mere.. 
Først da jeg snakkede med lægen og hun nævnte det, blev jeg bevidst om at jeg ikke rigtig havde haft de symptomer mere, som jeg havde i starten af min graviditet, jeg havde bare ikke tænkt over det, men troede det var ved at løje af her i de sidste uger af 1. trimester..
Nåh men det jeg bare ville sige med det her det er, at der absolut ikke behøver at være noget i vejen, men der er bestemt ikke noget i vejen med at være en hønemor og ringe og få en snak med en læge el. lign. hvis man er bekymret eller i tvivl..
Og som en anden nævnte tidligere, lyt til din krop, du kender den bedst!!
Håber det bedste! 
Knus og kram
Anmeld