Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: He he,...og jeg synes MIN baby er tung op til 3. sal....pyha.....og jeg har endda kun 1 :-) Du må have noget godt fløde at give dem og det er jo bare fantastisk :-) Hvorfor var det lige vi valgte en lejlighed på 3. sal i et kompleks UDEN elevator??? Ha en skøn aften
He he,...og jeg synes MIN baby er tung op til 3. sal....pyha.....og jeg har endda kun 1 :-) Du må have noget godt fløde at give dem og det er jo bare fantastisk :-)
Hvorfor var det lige vi valgte en lejlighed på 3. sal i et kompleks UDEN elevator???
Ha en skøn aften
HAHA... PRÆCIS!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: hahah vildt - hva vejede hun da hun kom ud, for det har jo også noget med det at gøre. Mine vejede 3 kilo lige ud, så sys 3 kilo ekstra på 2 måneder er vildt godt. hehehe
hahah vildt - hva vejede hun da hun kom ud, for det har jo også noget med det at gøre. Mine vejede 3 kilo lige ud, så sys 3 kilo ekstra på 2 måneder er vildt godt. hehehe
wow wow wow wow... vores dreng blev 4mdr for 3 dagde siden og for 2 uger siden blev han vejet til 6300g ihhh vores dreng er lille men det har han nu altid været men dejlig bygget og lige i den rigtige kurve...
dejligt med nogle mega babyer og hvor er de bare dejlige
Arrhmen de er bare SÅ LÆKRE de drenge - jeg synes simpelthen de er underskønne begge to!!!
Og hold da ferie jeg er imponeret - Jonte vejer 5,5 ca. og kan ikke engang løfte hovedet ordentligt endnu, og da slet ikke rulle og han blev 9 uger i mandags Den står på benhård bootcamp fra i morgen!!!
Rosa skriver: Arrhmen de er bare SÅ LÆKRE de drenge - jeg synes simpelthen de er underskønne begge to!!! Og hold da ferie jeg er imponeret - Jonte vejer 5,5 ca. og kan ikke engang løfte hovedet ordentligt endnu, og da slet ikke rulle og han blev 9 uger i mandags Den står på benhård bootcamp fra i morgen!!!
ha ha ha... kan lige se din bootcamp for mig. Ja, det er lidt sjovt - for jeg må jo helst ikke sammenligne mine to, men Villads gider altså ikke rigtig det med at rulle rundt, han kigger underligt på Tristan når han pludselig ligger den anden vej (hmm... nok mere mor her, der tolker)!!! men det ser nu skægt ud. og Villads vil helst bare gerne hygge på maven og ikke løfte hoved så højt. ja ja, måske man sku starte lidt bootcamp her også - det ender med de selv går op ad kirkegulvet til barnedåben
B&J skriver: wow wow wow wow... vores dreng blev 4mdr for 3 dagde siden og for 2 uger siden blev han vejet til 6300g ihhh vores dreng er lille men det har han nu altid været men dejlig bygget og lige i den rigtige kurve... dejligt med nogle mega babyer og hvor er de bare dejlige
tusind tak og kan da kun sige i lige måde
Store babyer = de trives i bedste velgående
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128