HAHA jeg har mega babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

smokin

Malene84 skriver:

hey I skønne damer,

en lille kort opdatering her fra tvillingeland. Sundhedsplejersken er lige gået, og jeg er stadig lidt i chok. Drengene er blevet 8 uger i mandags, Tristan vejer 6150 gram og Villads 5850 gram  DAMN

meeen uuuuhhh... jeg fik så meget ros, ifølge sundshedsplejerken er begge drenge super godt med i udviklingen. Tristan ruller allerede rundt, og holder hoved højere end han burde kunne  vi skal igang med at øve mavemuskler (heldigvis kun på drengene - haha)

Nå jeg har iøvrigt pimp'ed slæden med et navneskilt (se billedet)... sys det er vildt cute, og manden sys det er viiildt plat. ha ha. MEN DET ER MORS OG DRENGENS SLÆDE... så har heldigvis intet at sige

Skønne drenge - men er det nu jeg skal fortælle at malou vejer mere og kun er 5 uger og 3 dage?:-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Koen.

skønne drenge, men WOW!!! Lærke Sofia er 12 uger og vejer kun 5200g

Anmeld

7. juli 2010

Nanna444

Malene84 skriver:

hey I skønne damer,

en lille kort opdatering her fra tvillingeland. Sundhedsplejersken er lige gået, og jeg er stadig lidt i chok. Drengene er blevet 8 uger i mandags, Tristan vejer 6150 gram og Villads 5850 gram  DAMN

meeen uuuuhhh... jeg fik så meget ros, ifølge sundshedsplejerken er begge drenge super godt med i udviklingen. Tristan ruller allerede rundt, og holder hoved højere end han burde kunne  vi skal igang med at øve mavemuskler (heldigvis kun på drengene - haha)

Nå jeg har iøvrigt pimp'ed slæden med et navneskilt (se billedet)... sys det er vildt cute, og manden sys det er viiildt plat. ha ha. MEN DET ER MORS OG DRENGENS SLÆDE... så har heldigvis intet at sige

Skønne, skønne drenge Et stort tillykke med dem

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

Zette skriver:

Skønne drenge - men er det nu jeg skal fortælle at malou vejer mere og kun er 5 uger og 3 dage?:-S

hahah vildt - hva vejede hun da hun kom ud, for det har jo også noget med det at gøre. Mine vejede 3 kilo lige ud, så sys 3 kilo ekstra på 2 måneder er vildt godt. hehehe

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

lillespurv19 skriver:

skønne drenge, men WOW!!! Lærke Sofia er 12 uger og vejer kun 5200g

heheh ja det er ret vildt...

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Malene84 skriver:

hey I skønne damer,

SHIIIIIIIIIIIIIIT....det er helt vildt, mand!!! Gad vide hvor meget de var ved fødslen?? Men FEDT for dig, at de vokser så fint. Det er jo ikke en selvfølge for tvillinger :-) Ja eller for andre babyer.

DEJLIGT

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

lisbethita skriver:

SHIIIIIIIIIIIIIIT....det er helt vildt, mand!!! Gad vide hvor meget de var ved fødslen?? Men FEDT for dig, at de vokser så fint. Det er jo ikke en selvfølge for tvillinger :-) Ja eller for andre babyer.

DEJLIGT

de vejede 3 kilo hver... så de har taget dobbelt på... hehe. Sys sgu også de er lidt tunge at slæbe op på 3. sal efterhånden

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt med nogen store babyer  Og hvor er de dog bare dejligt 

Knus Diana der også havde en kæmpe baby men det har dog udlignet sig 

Anmeld

7. juli 2010

Vial

Waaauv - hvor er det cool. Du er altså en rigtig babymaskine. Ud popper små/store pragteksemplarer!!

Så dejligt at læse.

Har tænkt på, om du slet ikke havde komplikationer, da du var gravid? Synes at de fleste tvilligegravide slås med forkortet livmoderhals, for små børn (vist ikke jeres problem) eller for lidt fostervand osv.

I øvrigt så får jeg da stress, hvis mine børn vokser så hurtigt, for jeg har købt for flere 1000 kroner molo, katvig osv fra 50-62. Virkelig meget tøj... i troen på, at de vil være små pomfritter lææænge..  ...meeen tror, at jeg ville være så stolt af store børn, at jeg alligevel bare sælger tøjet videre uden brok.

Anmeld

7. juli 2010

Lone Jakobsen

super dejligt med opdate og billeder af jeres dejlige drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.