HAHA jeg har mega babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Malene84

hey I skønne damer,

en lille kort opdatering her fra tvillingeland. Sundhedsplejersken er lige gået, og jeg er stadig lidt i chok. Drengene er blevet 8 uger i mandags, Tristan vejer 6150 gram og Villads 5850 gram  DAMN

meeen uuuuhhh... jeg fik så meget ros, ifølge sundshedsplejerken er begge drenge super godt med i udviklingen. Tristan ruller allerede rundt, og holder hoved højere end han burde kunne  vi skal igang med at øve mavemuskler (heldigvis kun på drengene - haha)

Nå jeg har iøvrigt pimp'ed slæden med et navneskilt (se billedet)... sys det er vildt cute, og manden sys det er viiildt plat. ha ha. MEN DET ER MORS OG DRENGENS SLÆDE... så har heldigvis intet at sige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Ranarupta

Malene84 skriver:

hey I skønne damer,

en lille kort opdatering her fra tvillingeland. Sundhedsplejersken er lige gået, og jeg er stadig lidt i chok. Drengene er blevet 8 uger i mandags, Tristan vejer 6150 gram og Villads 5850 gram  DAMN

meeen uuuuhhh... jeg fik så meget ros, ifølge sundshedsplejerken er begge drenge super godt med i udviklingen. Tristan ruller allerede rundt, og holder hoved højere end han burde kunne  vi skal igang med at øve mavemuskler (heldigvis kun på drengene - haha)

Nå jeg har iøvrigt pimp'ed slæden med et navneskilt (se billedet)... sys det er vildt cute, og manden sys det er viiildt plat. ha ha. MEN DET ER MORS OG DRENGENS SLÆDE... så har heldigvis intet at sige

ÅRH JA, MAND!

Lækre, store babyer! 

Min Albert er 8 uger idag og han vejer 4 kg...! 

Tristan og Villads er rigtigt lækre og normalt er jeg slet ikke til de der skilte, men det I har, er rigtigt flot!

Ps. Har du fløde i babserne? 

Anmeld

7. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Hvor ER de bare skønne dine drenge!!! Og store

Synes desuden skiltet er super fedt... så bare ignorer ham farmand.

Anmeld

7. juli 2010

puttecolle

Malene84 skriver:

hey I skønne damer,

hold da op nogle dejlige drenge... :O) jeg syns det er iorden at du har pimpet deres slæde det er jo dem der skal lægge i den og ikke faren

Nicole 28+3

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WOW Det er godt nok vildt som de udvikler sig, de to guldklumper!

Men de bliver jo også passet godt på, så hvorfor skulle de ikke stortvives?

Dejligt med billeder af dem!!! Viser dem til Laura når hun vågner fra sin eftermiddags lur

Knuser

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

Ranarupta skriver:

ÅRH JA, MAND!

Lækre, store babyer! 

Min Albert er 8 uger idag og han vejer 4 kg...! 

Tristan og Villads er rigtigt lækre og normalt er jeg slet ikke til de der skilte, men det I har, er rigtigt flot!

Ps. Har du fløde i babserne? 

HAHAHA... ja man skulle tro det, men nej ingen fløde her  er heller ikke til de normale navne/nummer-plader - men kunne slet ikke stå for det her.

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

Rikke&Liam skriver:

Hvor ER de bare skønne dine drenge!!! Og store

Synes desuden skiltet er super fedt... så bare ignorer ham farmand.

tusind tak

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

WOW Det er godt nok vildt som de udvikler sig, de to guldklumper!

Men de bliver jo også passet godt på, så hvorfor skulle de ikke stortvives?

Dejligt med billeder af dem!!! Viser dem til Laura når hun vågner fra sin eftermiddags lur

Knuser

HAHA.. hvor er du sød!!! Hils hende

Anmeld

7. juli 2010

Tullebobs

Lækre dygtige drenge altså  

Og store er de da også - William blev 3 måneder i fredags og han vejer "kun" 6200g

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

Tullebobs skriver:

Lækre dygtige drenge altså  

Og store er de da også - William blev 3 måneder i fredags og han vejer "kun" 6200g

tusind tak.. ja det ender med de selv går op ad kirkegulvet til barnedåben. ha ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.