KaMa skriver:
Waaauv - hvor er det cool. Du er altså en rigtig babymaskine. Ud popper små/store pragteksemplarer!!
Så dejligt at læse.
Har tænkt på, om du slet ikke havde komplikationer, da du var gravid? Synes at de fleste tvilligegravide slås med forkortet livmoderhals, for små børn (vist ikke jeres problem) eller for lidt fostervand osv.
I øvrigt så får jeg da stress, hvis mine børn vokser så hurtigt, for jeg har købt for flere 1000 kroner molo, katvig osv fra 50-62. Virkelig meget tøj... i troen på, at de vil være små pomfritter lææænge..
...meeen tror, at jeg ville være så stolt af store børn, at jeg alligevel bare sælger tøjet videre uden brok.
haaaiii søde, lang tid siden...
Jamen... får helt dårlig samvittighed, men nej.... havde ingen problemer overhoved i min graviditet!!! jeg led af kvalme og opkast i de første 5 uger - og så sluttede alt det negative der!!! Jeg var aktiv helt til det sidste!! og ja fødslen gik jo som du ved 
Jeg er kommet i en mødregruppe kun med twinser - vi er 7 kvinder og 14 børn
der er jeg altså også den eneste der ikke har haft nogen for for problemer, og som ikke sys det er hårdt at have tvillinger. Men tror det har meget at gøre med mine drenge er så nemme, at de blev i maven fuld tid. De spiser sig dejlig mætte og har sgu ikke rigtig noget at være sure over
de smiler og griner dagen lang - og sover længe om natten. dejlige, dejlige drenge
uuups ja - den fejl gjorde jeg også!!! Men altså... på den anden side, hva sku man så ha gjort hvis man fødte før tid, og man kun havde de store størrelser. Drengene har brugt str. 62 siden de var 1½ måned
det er jo helt skørt!!! Men bukserne er satdig str. 50 (de har vildt korte ben i starten)!!!
Anmeld