HAHA jeg har mega babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Malene84

KaMa skriver:

Waaauv - hvor er det cool. Du er altså en rigtig babymaskine. Ud popper små/store pragteksemplarer!!

Så dejligt at læse.

Har tænkt på, om du slet ikke havde komplikationer, da du var gravid? Synes at de fleste tvilligegravide slås med forkortet livmoderhals, for små børn (vist ikke jeres problem) eller for lidt fostervand osv.

I øvrigt så får jeg da stress, hvis mine børn vokser så hurtigt, for jeg har købt for flere 1000 kroner molo, katvig osv fra 50-62. Virkelig meget tøj... i troen på, at de vil være små pomfritter lææænge..  ...meeen tror, at jeg ville være så stolt af store børn, at jeg alligevel bare sælger tøjet videre uden brok.

haaaiii søde, lang tid siden...

Jamen... får helt dårlig samvittighed, men nej.... havde ingen problemer overhoved i min graviditet!!! jeg led af kvalme og opkast i de første 5 uger - og så sluttede alt det negative der!!! Jeg var aktiv helt til det sidste!! og ja fødslen gik jo som du ved

Jeg er kommet i en mødregruppe kun med twinser - vi er 7 kvinder og 14 børn  der er jeg altså også den eneste der ikke har haft nogen for for problemer, og som ikke sys det er hårdt at have tvillinger. Men tror det har meget at gøre med mine drenge er så nemme, at de blev i maven fuld tid. De spiser sig dejlig mætte og har sgu ikke rigtig noget at være sure over  de smiler og griner dagen lang - og sover længe om natten. dejlige, dejlige drenge

uuups ja - den fejl gjorde jeg også!!! Men altså... på den anden side, hva sku man så ha gjort hvis man fødte før tid, og man kun havde de store størrelser. Drengene har brugt str. 62 siden de var 1½ måned  det er jo helt skørt!!! Men bukserne er satdig str. 50 (de har vildt korte ben i starten)!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Malene84

nutche skriver:

super dejligt med opdate og billeder af jeres dejlige drenge

tuuuuusind tak

Anmeld

7. juli 2010

Vidunderligeunger

lækre unger  

Anmeld

7. juli 2010

Vial

Malene84 skriver:

Jamen... får helt dårlig samvittighed, men nej.... havde ingen problemer overhoved i min graviditet!!! jeg led af kvalme og opkast i de første 5 uger - og så sluttede alt det negative der!!! Jeg var aktiv helt til det sidste!! og ja fødslen gik jo som du ved

Jeg er kommet i en mødregruppe kun med twinser - vi er 7 kvinder og 14 børn  der er jeg altså også den eneste der ikke har haft nogen for for problemer, og som ikke sys det er hårdt at have tvillinger. Men tror det har meget at gøre med mine drenge er så nemme, at de blev i maven fuld tid. De spiser sig dejlig mætte og har sgu ikke rigtig noget at være sure over  de smiler og griner dagen lang - og sover længe om natten. dejlige, dejlige drenge

uuups ja - den fejl gjorde jeg også!!! Men altså... på den anden side, hva sku man så ha gjort hvis man fødte før tid, og man kun havde de store størrelser. Drengene har brugt str. 62 siden de var 1½ måned  det er jo helt skørt!!! Men bukserne er satdig str. 50 (de har vildt korte ben i starten)!!!

Det er bare fedt, at nogle tvillingegravide har det som dig. Det manglede bare. Det har også meget med moren at gøre tror jeg. Du virker total overskudsramt. En født Moar!

14 børn og 7 kvinder.. ja, jeg var da løbet skrigende væk...haha. Jeg skal selv i sådan en gruppe. De første 3 gange får vi lov at låne sundhedshuset her i kommunen. Jeg tror jeg graver mig ned den dag, der bliver parkeret 7 tvillingevogne på min terrasse

Har du i øvrigt hørt, at SmillaLuna er blevet mor i sidste uge? Så lækre drenge? Har set billeder af dem. De er så søde. Har lige skrevet med hende her til aften. Det går bare så godt. Den ene dreng er en lille hidsig prop og kan blive knald hamrende rød i hoved, hvis Mia ikke er hurtig nok til at hive brystet frem.. haha.

J

Anmeld

7. juli 2010

Vial

Malene84 skriver:

Det er bare fedt, at nogle tvillingegravide har det som dig. Det manglede bare. Det har også meget med moren at gøre tror jeg. Du virker total overskudsramt. En født Moar!

14 børn og 7 kvinder.. ja, jeg var da løbet skrigende væk...haha. Jeg skal selv i sådan en gruppe. De første 3 gange får vi lov at låne sundhedshuset her i kommunen. Jeg tror jeg graver mig ned den dag, der bliver parkeret 7 tvillingevogne på min terrasse

Har du i øvrigt hørt, at SmillaLuna er blevet mor i sidste uge? Så lækre drenge? Har set billeder af dem. De er så søde. Har lige skrevet med hende her til aften. Det går bare så godt. Den ene dreng er en lille hidsig prop og kan blive knald hamrende rød i hoved, hvis Mia ikke er hurtig nok til at hive brystet frem.. haha.

J

Anmeld

7. juli 2010

lululupo

ihhhhh hvor er de søde....... Fantastisk

Anmeld

7. juli 2010

krofo

Dejlige og dygtige store drenge.

Så skal du da vist snart forbi hjemmesiden igen og se efter noget tøj i større størrelser....  ha ha.

Anmeld

7. juli 2010

lisbethita

Malene84 skriver:

de vejede 3 kilo hver... så de har taget dobbelt på... hehe. Sys sgu også de er lidt tunge at slæbe op på 3. sal efterhånden

He he,...og jeg synes MIN baby er tung op til 3. sal....pyha.....og jeg har endda kun 1 :-) Du må have noget godt fløde at give dem og det er jo bare fantastisk :-)

Hvorfor var det lige vi valgte en lejlighed på 3. sal i et kompleks UDEN elevator??? 

Ha en skøn aften 

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

krofo skriver:

Dejlige og dygtige store drenge.

Så skal du da vist snart forbi hjemmesiden igen og se efter noget tøj i større størrelser....  ha ha.

Jaaaa helt sikkert

Anmeld

7. juli 2010

Malene84

KaMa skriver:

J

nej det har jeg da slet ikke set... eeeejjjj... wee... tillykke til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.