Hvorfor skal det være så hårdt ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Diana...

Maja_4000 skriver:

Jeg håber virkelig også , at jeg snart kommer ud af det her .. 

Jeg er jo ovenud lykkelig over at jeg er gravid , over at min familie glæder sig , mine veninder og ikke mindst min kæreste .. Men alt det med kommunen tager sgu lidt af glæden :s 

Men jeg kan da godt se , at de ikke vil have at alle gravide bare bliver sygemeldt .. Men de burde se på den enkelte person ! .. 

Hov undskyld vi lige spammer din tråd  Det var ikke meningen man falder bare så hurtig i snak. 

KNUS til dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg grædt on/off de sidste tre timer ! .. Er blevet sendt på "aktivering" af jobcenteret (et sted hvor man sidder seks timer om dagen og glor ud i luften) .. Hver 14. dag kommer der så nogle fra jobcentret som snakker med os for at høre hvor langt vi er med jobsøgningen .. 

Og HVER eneste gang de er der , giver de mig det indtryk at mit barn er uønsket og at det er forkert at jeg ikke selv føler det .. Det er for helvede et ønskebarn ! Planlagt og alt muligt .. At det så gik så stærkt og ramler sammen med min skole , kunne vi jo ligesom ikke vide .. 

Jeg kan bare ikke overskue det .. Sidder allerede og frygter onsdag om 14 dage .. 
Oveni dét har jeg simpelthen så ondt i lænden og ned i halebenet .. Og det hjælper ligesom ikke at sidde stille på en stol hele dagen ! Så sagde de på jobcentret , at hvis jeg bliver sygemeldt kan jeg slippe .. Men min læge kan ikke sygemelde mig endnu :s

Hvorfor skal jeg have så ondt både fysisk og psykisk ? .. Jeg kan ikke holde til det i længden ..

Undskyld det blev lidt langt .. Ville egentlig ikke noget .. Bare ud med noget frustration ..  

Ved du hvad. Jeg føler med dig!!!

Det system er simpelthen til at lukke op og skide i (undskyld sproget)

Jeg er netop nu i aktivering, da jeg ikke kunne finde job efter min barsel og starter uddannelse i september.

Jeg har været til lægen da jeg har en sene der sidder i klemme i min venstre skulder der gør jeg har store smerter hver dag og desuden har fået henvisning til fysioterapeut da jeg ikke har fuld bevægelighed i min arm og skulder.

Alligevel mener de jeg skal i aktivering i 30 timer hver uge, på trods af at de ingen arbejdsopgaver har jeg MÅ lave ifølge min læge.

Min sagsbehandler er taget på ferie uden at give besked til mig og lovede ellers at han ville snakke med min læge i sidste uge. Huhej hvor det går.

Desuden har jeg jo Liam på snart et år jeg også skal kunne tage mig af.

De er bare eksperter i at få en til at føle sig uønsket og latterliggjort. Så jeg ved hvordan du har det.

Se at komme op til lægen med det samme. Fortæl hvordan du har det, fortæl at du er ked af det og tænker meget på det. Så må det være muligt at finde en løsning. For du skal ikke ødelægge dig selv, hverken fysisk eller psykisk...det er det simpelthen ikke værd.

Håber det ordner sig for dig. Og et stort herfra.

Anmeld

7. juli 2010

Maja_4000

Rikke&Liam skriver:

Ved du hvad. Jeg føler med dig!!!

Det system er simpelthen til at lukke op og skide i (undskyld sproget)

Jeg er netop nu i aktivering, da jeg ikke kunne finde job efter min barsel og starter uddannelse i september.

Jeg har været til lægen da jeg har en sene der sidder i klemme i min venstre skulder der gør jeg har store smerter hver dag og desuden har fået henvisning til fysioterapeut da jeg ikke har fuld bevægelighed i min arm og skulder.

Alligevel mener de jeg skal i aktivering i 30 timer hver uge, på trods af at de ingen arbejdsopgaver har jeg MÅ lave ifølge min læge.

Min sagsbehandler er taget på ferie uden at give besked til mig og lovede ellers at han ville snakke med min læge i sidste uge. Huhej hvor det går.

Desuden har jeg jo Liam på snart et år jeg også skal kunne tage mig af.

De er bare eksperter i at få en til at føle sig uønsket og latterliggjort. Så jeg ved hvordan du har det.

Se at komme op til lægen med det samme. Fortæl hvordan du har det, fortæl at du er ked af det og tænker meget på det. Så må det være muligt at finde en løsning. For du skal ikke ødelægge dig selv, hverken fysisk eller psykisk...det er det simpelthen ikke værd.

Håber det ordner sig for dig. Og et stort herfra.

"Godt" at høre , at det ikke kun er mig det går ud over .. 

Men min læge synes bare jeg skulle forklare dem hvordan jeg har det .. Og det har jeg jo prøvet .. Så tror sgu ikke det går nogen forskel :s

Men det er da også for dumt at du skal tvinges ud i aktivering , når du ved , hvad du vil .. Troede faktisk at man slap , hvis der var så kort tid til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.