Hvorfor skal det være så hårdt ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
32 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Maja_4000

Nu har jeg grædt on/off de sidste tre timer ! .. Er blevet sendt på "aktivering" af jobcenteret (et sted hvor man sidder seks timer om dagen og glor ud i luften) .. Hver 14. dag kommer der så nogle fra jobcentret som snakker med os for at høre hvor langt vi er med jobsøgningen .. 

Og HVER eneste gang de er der , giver de mig det indtryk at mit barn er uønsket og at det er forkert at jeg ikke selv føler det .. Det er for helvede et ønskebarn ! Planlagt og alt muligt .. At det så gik så stærkt og ramler sammen med min skole , kunne vi jo ligesom ikke vide .. 

Jeg kan bare ikke overskue det .. Sidder allerede og frygter onsdag om 14 dage .. 
Oveni dét har jeg simpelthen så ondt i lænden og ned i halebenet .. Og det hjælper ligesom ikke at sidde stille på en stol hele dagen ! Så sagde de på jobcentret , at hvis jeg bliver sygemeldt kan jeg slippe .. Men min læge kan ikke sygemelde mig endnu :s

Hvorfor skal jeg have så ondt både fysisk og psykisk ? .. Jeg kan ikke holde til det i længden ..

Undskyld det blev lidt langt .. Ville egentlig ikke noget .. Bare ud med noget frustration ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

MarieMor

puuhhh det lyder ikke sjovt 

synes da heller ikke på nogen måde de skal ha' lov til at prøve at få dig til at føle at det er uønsket !!

men du skal ihvertfald ha en KÆMPE-og så op med humøret ! 

næste gang må du bare give dem tørt på !!  ingen der skal sige ønskebarnet var en dårlig idé !! 

Anmeld

7. juli 2010

Maja_4000

Taaak skal du have (:

Jeg ville så gerne sige min mening til dem ! Problemet er at jeg altid kommer til at tude fordi det rammer mig så hårdt .. 

Og de siger bare "det er helt okay at græde, du har også mange hormoner i kroppen" .. Og dét kan sgu godt være ! Men det er så ikke kun derfor jeg bliver ked af det , spasser ..

Iiih .. Gider ikke derud i morgen :/ Ville ønske jeg havde råd til ikke at få kontanthjælp .. Men hvad fanden skal man så leve af ? 

Anmeld

7. juli 2010

millesofie

hvor langt er du henne?

er smerterne begyndene bækkenbunds løsning?

jeg vil anbefale dig at ringe til din arbejdesmarkedes rådgiver med det samme

fortæl at du har smerter og at det er dig umuligt at sidde ned så længe ad gangen

fortæl også hvordan du har det med samtalerne der foregår på jobcenteret

og fortæl at du ikke skal have arbejde men skal tilbage til din udd så snart du kan

måske kan du komme i sådan et aktivering job hvor du vander et par blomster eller noget, det kom jeg nemlig og efter at min bækkenbundsløsning blev slem nok blev jeg sygemeldt

held og lykke og et

Anmeld

7. juli 2010

Maja_4000

Jeg er kun i 16. uge .. Min læge sagde at jobcentret stiller spørgsmålstegn ved en sygemelding , når jeg ikke har et fysisk krævende job .. 

Men hun mente at det er begyndende bækkenløsning .. Har haft det sådan i små seks uger nu .. Og det bliver ikke bedre :s 

Tror jeg må snakke med en af dem som er der fast .. De er sådan lidt mere forstående eller hvad man siger .. De er nemlig heller ikke ansat af kommunen , så de VIL ikke bare have os igang med et eller andet tilfældigt .. 

De foreslog at jeg kunne komme i praktik i en vuggestue .. Og det ville da også vare hyggeligt .. Men jeg synes det er dumt at "udfordre skæbnen" når jeg allerede har ondt :s

Anmeld

7. juli 2010

line melias mor

jeg kom i aktivering hvor jeg skulle stå på en gård og skovle sten og flere timer. efter to dage gik jeg op til min læge og sagde at jeg havde kvalme hver morgen eftermiddag og aften og kastede op hele tiden. jeg blev sygemeldt med det samme selv om jeg kun var 2-3 måneder henne så bare smør tykt på.

jeg syntes det er fuldstændig uacceptabelt at de behandler dig sådan!!!! du får lige en krammer

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Ej hvorfor kan han ikke sygemelde dig? 

Jeg er også i aktivering. Og er sygemeldt eller jeg ringer og melder mig syg hver morgen det er først nu jeg har fået overtalt dem til at få en lægeerklæring fra min læge af men han vil da gerne syge melde mig for jeg er jo syg så skal man da ikke side der. 

Knus og held og lykke med det. 

Anmeld

7. juli 2010

Maja_4000

Jeg har jo foralt min læge ved 1. lægebesøg at jeg ingen kvalme havde .. Og tror heller ikke kommunen ville godtage den :s

Jeg HADER det system der er i det her land ! .. Især fordi jeg skal sidde og søge job i seks timer om dagen .. Hvem fanden vil ansætte en gravid ? .. Iiiih .. 

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

line melias mor skriver:

jeg kom i aktivering hvor jeg skulle stå på en gård og skovle sten og flere timer. efter to dage gik jeg op til min læge og sagde at jeg havde kvalme hver morgen eftermiddag og aften og kastede op hele tiden. jeg blev sygemeldt med det samme selv om jeg kun var 2-3 måneder henne så bare smør tykt på.

jeg syntes det er fuldstændig uacceptabelt at de behandler dig sådan!!!! du får lige en krammer

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ej hvorfor kan han ikke sygemelde dig? 

Jeg er også i aktivering. Og er sygemeldt eller jeg ringer og melder mig syg hver morgen det er først nu jeg har fået overtalt dem til at få en lægeerklæring fra min læge af men han vil da gerne syge melde mig for jeg er jo syg så skal man da ikke side der. 

Knus og held og lykke med det. 

hvad fejler ud dog sde Diana - er da ked af at hre du er blevet syg. hvor langt er du egentlig henne efterhånden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.