Nu har jeg grædt on/off de sidste tre timer ! .. Er blevet sendt på "aktivering" af jobcenteret (et sted hvor man sidder seks timer om dagen og glor ud i luften) .. Hver 14. dag kommer der så nogle fra jobcentret som snakker med os for at høre hvor langt vi er med jobsøgningen ..
Og HVER eneste gang de er der , giver de mig det indtryk at mit barn er uønsket og at det er forkert at jeg ikke selv føler det .. Det er for helvede et ønskebarn ! Planlagt og alt muligt .. At det så gik så stærkt og ramler sammen med min skole , kunne vi jo ligesom ikke vide ..
Jeg kan bare ikke overskue det .. Sidder allerede og frygter onsdag om 14 dage ..
Oveni dét har jeg simpelthen så ondt i lænden og ned i halebenet .. Og det hjælper ligesom ikke at sidde stille på en stol hele dagen ! Så sagde de på jobcentret , at hvis jeg bliver sygemeldt kan jeg slippe .. Men min læge kan ikke sygemelde mig endnu :s
Hvorfor skal jeg have så ondt både fysisk og psykisk ? .. Jeg kan ikke holde til det i længden ..
Undskyld det blev lidt langt .. Ville egentlig ikke noget .. Bare ud med noget frustration ..
Anmeld