Hvorfor skal det være så hårdt ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Maja_4000

Diana... skriver:

Ej hvorfor kan han ikke sygemelde dig? 

Jeg er også i aktivering. Og er sygemeldt eller jeg ringer og melder mig syg hver morgen det er først nu jeg har fået overtalt dem til at få en lægeerklæring fra min læge af men han vil da gerne syge melde mig for jeg er jo syg så skal man da ikke side der. 

Knus og held og lykke med det. 

Jamen hvorfor er du sygemeldt ?

Og det er noget med at det ikke hedder en sygemelding mere .. Men en mulighedserklæring (eller sådan noget) .. Så skal min sagsbehandler med op til min læge og så skal vi sammen finde ud af en løsning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

LotteN

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg grædt on/off de sidste tre timer ! .. Er blevet sendt på "aktivering" af jobcenteret (et sted hvor man sidder seks timer om dagen og glor ud i luften) .. Hver 14. dag kommer der så nogle fra jobcentret som snakker med os for at høre hvor langt vi er med jobsøgningen .. 

Og HVER eneste gang de er der , giver de mig det indtryk at mit barn er uønsket og at det er forkert at jeg ikke selv føler det .. Det er for helvede et ønskebarn ! Planlagt og alt muligt .. At det så gik så stærkt og ramler sammen med min skole , kunne vi jo ligesom ikke vide .. 

Jeg kan bare ikke overskue det .. Sidder allerede og frygter onsdag om 14 dage .. 
Oveni dét har jeg simpelthen så ondt i lænden og ned i halebenet .. Og det hjælper ligesom ikke at sidde stille på en stol hele dagen ! Så sagde de på jobcentret , at hvis jeg bliver sygemeldt kan jeg slippe .. Men min læge kan ikke sygemelde mig endnu :s

Hvorfor skal jeg have så ondt både fysisk og psykisk ? .. Jeg kan ikke holde til det i længden ..

Undskyld det blev lidt langt .. Ville egentlig ikke noget .. Bare ud med noget frustration ..  

Er ked af at hre den situation du er havnet i. SYens det er utroligt. nogle smider bare med de sygemeldinger, mens andre skal ud i en længere kamp for det.

Håber snart din læge kan indse du ikke kan arbejde....

Anmeld

7. juli 2010

MarieMor

Maja_4000 skriver:

Taaak skal du have (:

Jeg ville så gerne sige min mening til dem ! Problemet er at jeg altid kommer til at tude fordi det rammer mig så hårdt .. 

Og de siger bare "det er helt okay at græde, du har også mange hormoner i kroppen" .. Og dét kan sgu godt være ! Men det er så ikke kun derfor jeg bliver ked af det , spasser ..

Iiih .. Gider ikke derud i morgen :/ Ville ønske jeg havde råd til ikke at få kontanthjælp .. Men hvad fanden skal man så leve af ? 

ja det er som om at når man er gravid så tror folk at det ALTID er derfor at man bliver enten sur eller ked af det  og så kan ens følelser jo ikke være så vigtige , fordi det jo bare er hormoner ?!?!   og det passer jo overhovedet ikke ! 

føler virkelig med dig og bare gør som nogle af de andre forslår gå til lægen og smør tykt på !! du skal da ikke gå og ha' ondt og være ked af det hele tiden !! 

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Maja_4000 skriver:

Jamen hvorfor er du sygemeldt ?

Og det er noget med at det ikke hedder en sygemelding mere .. Men en mulighedserklæring (eller sådan noget) .. Så skal min sagsbehandler med op til min læge og så skal vi sammen finde ud af en løsning  

Jamen jeg kaster MEGET op og er også på hospitalet hver mandag og torsdag til tjek og akupunktur. Jeg har da aldrig hørt om at de skal med til lægen ALTSÅ der skal altid være så meget bøvl med kommunerne  Kan du ikke bare ringe og melde dig syg hver morgen som jeg gør og så må de jo sende de papir der skal til til sidst. 

Du kan jo ikke side der når du har det sådan det er altså ikke en god løsning du skal tænke på dig selv!

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

hvad fejler ud dog sde Diana - er da ked af at hre du er blevet syg. hvor langt er du egentlig henne efterhånden?

Åhh det samme som da jeg ventet Lucas opkast fra morgen til aften. Men denne gang er der blevet regeret hurtigere end med Lucas så jeg er på hospitalet hver mandag og torsdag til tjek og akupunktur og har også været indlagt et døgn. 

Men det går frem af men jeg er helt udmattet i min krop men det er jo klart med alt det opkast- 

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Åhh det samme som da jeg ventet Lucas opkast fra morgen til aften. Men denne gang er der blevet regeret hurtigere end med Lucas så jeg er på hospitalet hver mandag og torsdag til tjek og akupunktur og har også været indlagt et døgn. 

Men det går frem af men jeg er helt udmattet i min krop men det er jo klart med alt det opkast- 

Åhr, det var da bonget være noget. Det lyder godt nok ikke rart - tænk at du så vælger at blive gravid igen

Ej spøg til side - håber du snart får det ldit bedre!

Anmeld

7. juli 2010

Maja_4000

Diana... skriver:

Jamen jeg kaster MEGET op og er også på hospitalet hver mandag og torsdag til tjek og akupunktur. Jeg har da aldrig hørt om at de skal med til lægen ALTSÅ der skal altid være så meget bøvl med kommunerne  Kan du ikke bare ringe og melde dig syg hver morgen som jeg gør og så må de jo sende de papir der skal til til sidst. 

Du kan jo ikke side der når du har det sådan det er altså ikke en god løsning du skal tænke på dig selv!

Det kan jeg ikke rigtig .. Hvis man er syg mere end tre dage i træk skal man have lægeerklæring .. 

Men jeg kunne jo være syg tre dage , være der en dag , syg tre dage , være der en osv. 

Det er bare for åndssvagt at det skal være sådan ! :s

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

Åhr, det var da bonget være noget. Det lyder godt nok ikke rart - tænk at du så vælger at blive gravid igen

Ej spøg til side - håber du snart får det ldit bedre!

Ha ha søde dig  Det var skam heller ikke planlagt En kondom kan da ikke stoppe min mands super svømmere  Og vi ville gerne havde en mere til næste år men det skulle så være nu åbentbart. Men jeg håbet jo på at 2 graviditeter aldrig er ens som alle nu engang siger men her er de 100% ens  Håber bare ikke det vare 7 måneder som sidst. 

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Maja_4000 skriver:

Det kan jeg ikke rigtig .. Hvis man er syg mere end tre dage i træk skal man have lægeerklæring .. 

Men jeg kunne jo være syg tre dage , være der en dag , syg tre dage , være der en osv. 

Det er bare for åndssvagt at det skal være sådan ! :s

Ja men sådan havde jeg gjort det hvis jeg var dig. Jeg har nu været sygemeldt i hmm snart 3 uger tror jeg og det er først nu de har bedt om en lægeerklæring. 

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ha ha søde dig  Det var skam heller ikke planlagt En kondom kan da ikke stoppe min mands super svømmere  Og vi ville gerne havde en mere til næste år men det skulle så være nu åbentbart. Men jeg håbet jo på at 2 graviditeter aldrig er ens som alle nu engang siger men her er de 100% ens  Håber bare ikke det vare 7 måneder som sidst. 

okay, jeg troede faktisk det var planlagt, men nej sådan en kondom kan man åbenbart ikke lige stole på

uha, jeg håber sandelig min 2. graviditet bliver lige som den frste - ville være rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.