Hvorfor skal det være så hårdt ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

okay, jeg troede faktisk det var planlagt, men nej sådan en kondom kan man åbenbart ikke lige stole på

uha, jeg håber sandelig min 2. graviditet bliver lige som den frste - ville være rart!

Nej nej overhoved ikke. Vi ville gå i gang til december for så passet det med skole slut men sådan skulle det ikke være 

Uhh det  jeg så for at du får 2 ens perfekte graviditeter. Går i i bebs tankerne? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Mira0911

Har aldrig hørt at en sagsbehandler skal med til lægen for at finde en løsning...

Jeg havde opkast alle 9 mdr... Blev sygemeldt under hele graviditeten, da jeg ikke kunne lave andet end at sidde ved kummen...

Der hvor jeg er i aktivering, sidder vi hvert fald ikke og kigger lige ud i luften... :) Vi kommer i børnehaver og maler - vi laver alverdens ting og sager....

Håber der snart bliver fundet en løsning...

Anmeld

7. juli 2010

Maja_4000

Jeg håber virkelig også , at jeg snart kommer ud af det her .. 

Jeg er jo ovenud lykkelig over at jeg er gravid , over at min familie glæder sig , mine veninder og ikke mindst min kæreste .. Men alt det med kommunen tager sgu lidt af glæden :s 

Men jeg kan da godt se , at de ikke vil have at alle gravide bare bliver sygemeldt .. Men de burde se på den enkelte person ! .. 

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Nej nej overhoved ikke. Vi ville gå i gang til december for så passet det med skole slut men sådan skulle det ikke være 

Uhh det  jeg så for at du får 2 ens perfekte graviditeter. Går i i bebs tankerne? 

Knus

Hvad er det du læser dig...

Sssccch, men p-pillerne er smidt på hylden, men kun for at få det ud af kroppen. satser på oktober ca, da jeg bliver færdig med min uddannelse til sommer 2011 - håber på jeg er højgravid når jeg er færdig og så kan gå direkte på barsel  

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

Hvad er det du læser dig...

Sssccch, men p-pillerne er smidt på hylden, men kun for at få det ud af kroppen. satser på oktober ca, da jeg bliver færdig med min uddannelse til sommer 2011 - håber på jeg er højgravid når jeg er færdig og så kan gå direkte på barsel  

WEE JUHUUU JUBIII  Ihh hvor spændende det glæder jeg mig til at høre mere om. 

Jamen jeg havde besluttet at tage min 10 klasse om for nemmer at kunne klar VUC enkelt fag bagefter. Jeg er ordblind og var det MEGET da jeg gik i 10 klasse og fik ikke den hjælp jeg havde brug for for det havde man ikke den gang. Så jeg vil gerne tage den om for at få bedre kareter og for at få det lidt nemmer på VUC. Og derefter skal jeg så på Pædagog semi. 

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

WEE JUHUUU JUBIII  Ihh hvor spændende det glæder jeg mig til at høre mere om. 

Jamen jeg havde besluttet at tage min 10 klasse om for nemmer at kunne klar VUC enkelt fag bagefter. Jeg er ordblind og var det MEGET da jeg gik i 10 klasse og fik ikke den hjælp jeg havde brug for for det havde man ikke den gang. Så jeg vil gerne tage den om for at få bedre kareter og for at få det lidt nemmer på VUC. Og derefter skal jeg så på Pædagog semi. 

- men det holdes lige lidt hemmeligt, så de der ved hvem jeg er (f.eks. karinaIda) det holdes på denne side og ikke ud

Det er jeg da ked af at høre, men sejt du vælger at tage 10. klasse om, det synes jeg godt nok er flot! Men skal du så starte på 10. klase igen når du er har født eller hvordan?

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

- men det holdes lige lidt hemmeligt, så de der ved hvem jeg er (f.eks. karinaIda) det holdes på denne side og ikke ud

Det er jeg da ked af at høre, men sejt du vælger at tage 10. klasse om, det synes jeg godt nok er flot! Men skal du så starte på 10. klase igen når du er har født eller hvordan?

Jeg skulle først være startet her i august men så blev jeg gravid og kan ikke starte før til næste år. Så derfor er jeg i aktivering. Jeg har ikke kunne finde job efter jeg kom tilbage fra barsel i februar og nu hvor jeg er gravid har det ikke gjort det meget nemmere. 

Anmeld

7. juli 2010

millesofie

Maja_4000 skriver:

Jeg er kun i 16. uge .. Min læge sagde at jobcentret stiller spørgsmålstegn ved en sygemelding , når jeg ikke har et fysisk krævende job .. 

Men hun mente at det er begyndende bækkenløsning .. Har haft det sådan i små seks uger nu .. Og det bliver ikke bedre :s 

Tror jeg må snakke med en af dem som er der fast .. De er sådan lidt mere forstående eller hvad man siger .. De er nemlig heller ikke ansat af kommunen , så de VIL ikke bare have os igang med et eller andet tilfældigt .. 

De foreslog at jeg kunne komme i praktik i en vuggestue .. Og det ville da også vare hyggeligt .. Men jeg synes det er dumt at "udfordre skæbnen" når jeg allerede har ondt :s

det er jeg helt enig i du skal endelig passe på

tal med din læge igen og sig at du har ondt og at det bliver helt slemt efter sådanne 6timer siddende

Anmeld

7. juli 2010

LotteN

Diana... skriver:

Jeg skulle først være startet her i august men så blev jeg gravid og kan ikke starte før til næste år. Så derfor er jeg i aktivering. Jeg har ikke kunne finde job efter jeg kom tilbage fra barsel i februar og nu hvor jeg er gravid har det ikke gjort det meget nemmere. 

nååh okay. Nej, en graviditet sætter ikke lige frem skub i jobmulighederne. håber ikke der kommer flere graviditeter i vejen til næste år så

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

nååh okay. Nej, en graviditet sætter ikke lige frem skub i jobmulighederne. håber ikke der kommer flere graviditeter i vejen til næste år så

NEJ det gør der ikke dette er den sidste vi vil kun havde 2 og der kommer en spiral op og jeg bruger gerne gummi og alverdens andre beskyttelse hvis det skulle være ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.