Dét kommer jeg aldrig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Valle81

Mega griner tråd:0)

jeg hopper sku på samtlige :0) Ha ha - livet er sku så sjovt, og vi mennesker endnu sjovere:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Koen.

Kommer aldrig til at sætte lillepigen i skråstolen foran tv`et 5 min!

Men gæt hvem der ordnede vasketøj i går mens lillepigen så tv i sin skråstol

Anmeld

7. juli 2010

vingummibamse

JEG KOMMER ALDRIG TIL :

at slikke på en finger for at vaske noget af knægtens ansigt..

at sidde i sofaen og sige til ham at der er noget han ikke må i stedet for at rejse mig (sker ikke så tit men sker)

men ellers kan jeg også hoppe på en del af jer andres.. har dog altid sagt at når jeg stoppede med at amme røj han ud af min seng.. og den holdte stik...

så den køre vi den her gang også.. også for vi at se..

Anmeld

7. juli 2010

Bare mig..

Hahaha hvor er den for grineren den her tråd..

Min datter er endnu ikke så gammel (7uger) så har ikke endnu prøvet så mange af dem..

Men de der passer til hendes alder har jeg for længst overskredet.. Den med sukkervand, gå dem i søvn, og at hun ikke skulle sove i vores seng osv, de er brudt flere gange

Tak for et godt grin..

Anmeld

7. juli 2010

Bayze

Jeg bliver aldrig sådan en usmagelig kontrollerende mor der altid ved bedst og ikke kan give plads til at lade faren gøre tingene på sin måde!

Min mand og jeg er som par ikke til at slå ud af kurs og lidt spædbarnsgråd kommer ikke til at ændre på det!

Jeg bliver aldrig sådan en mor der overbeskytter sit barn og har svært ved at lade andre komme til - børn har kun godt af at vænne sig til andre mennesker, det gør dem robuste!

Jeg bliver aldrig sådan en mor der sidder og ruger derhjemme  under barslen det meste af tiden og ikke kan overskue at bevæge sig ud - ungen skal da bare med ud til alt muligt - livet bliver som før, bare med baby!

Og maaaaange flere..............

Anmeld

7. juli 2010

Mettemus

Bayze skriver:

Jeg bliver aldrig sådan en usmagelig kontrollerende mor der altid ved bedst og ikke kan give plads til at lade faren gøre tingene på sin måde!

Min mand og jeg er som par ikke til at slå ud af kurs og lidt spædbarnsgråd kommer ikke til at ændre på det!

Jeg bliver aldrig sådan en mor der overbeskytter sit barn og har svært ved at lade andre komme til - børn har kun godt af at vænne sig til andre mennesker, det gør dem robuste!

Jeg bliver aldrig sådan en mor der sidder og ruger derhjemme  under barslen det meste af tiden og ikke kan overskue at bevæge sig ud - ungen skal da bare med ud til alt muligt - livet bliver som før, bare med baby!

Og maaaaange flere..............

*stikke-fingrene-i-ørene-mens-den-la-la'er-højt-smiley*

Sådan en mor blir jeg heller aldrig - heldigt!

Anmeld

7. juli 2010

foto på lærred

Zette skriver:

Jeg kommer aldrig til at have et sovende barn i min seng

Hun sover der hver nat

Jeg kommer aldrig til at amme offentligt

Jeg har ammet i bus, på station, indkøbscenter - you name it for at få pigebarnet til at holde mund... diskret selvfølgelig.

Jeg kommer ikke til at give mit barn sukker det første år

Hun har fået sukker i vand for at dulme maven op til flere gange

Det med sukker i vandet og det skulle hjælpe mod smerter, det hjælper i følge len æge jeg snakkede med kun de første to uger (jeg troede jeg kunne give det til første vaccine)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.