Dét kommer jeg aldrig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

dorthemus

...til at gøre, når JEG får børn!!

Inden man (jeg) får børn har man ofte mange kloge tanker om HVILKEN slags mor man vil blive når vidunderet ser dagens lys. Eller som i SATC hvor Charlotte spørger Miranda om hvilken slags mor hun planlægger at blive...Miranda: "jamen jeg planlægger at blive en GOD mor"....hehe, ja det er der vel ingen der kan være uenige i

Når man som jeg først får barn sent i livet så har man maaange år til at formulere sine kloge holdninger, og som pædagog blir man dobbelt så klog

MEN hold da op, hvor har jeg måttet æde nogle store kameler de sidste seks uger med Runa

Her er nogle eksempler (der er helt sikkert flere, men dem har min ammehjerne glemt ):

Jeg kommer ALDRIG til at liste rundt i mit eget hjem fordi min datter ligger og sover.....JO det gør jeg sørme! Min datter er meget selskabelig og lægger sig ikke gerne for at tage en lur så når hun endelig sover, så lister jeg rundt for ikke at vække hende...og det bestemt ikke kun for hendes egen skyld

Jeg kommer ALDRIG til at skrue ned for fjernsynet...se ovenstående  Kan kun konstatere, at man gør meget for husfredens skyld.

Jeg kommer ALDRIG til at tale uafladeligt om mit barn til alle der (mere eller mindre frivilligt) gider høre på det....Åhhh jo, desværre

Kom glad med jeres eksempler og lad os grine lidt af os selv og hinanden

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Sara.

dorthemus skriver:

...til at gøre, når JEG får børn!!

Inden man (jeg) får børn har man ofte mange kloge tanker om HVILKEN slags mor man vil blive når vidunderet ser dagens lys. Eller som i SATC hvor Charlotte spørger Miranda om hvilken slags mor hun planlægger at blive...Miranda: "jamen jeg planlægger at blive en GOD mor"....hehe, ja det er der vel ingen der kan være uenige i

Når man som jeg først får barn sent i livet så har man maaange år til at formulere sine kloge holdninger, og som pædagog blir man dobbelt så klog

MEN hold da op, hvor har jeg måttet æde nogle store kameler de sidste seks uger med Runa

Her er nogle eksempler (der er helt sikkert flere, men dem har min ammehjerne glemt ):

Jeg kommer ALDRIG til at liste rundt i mit eget hjem fordi min datter ligger og sover.....JO det gør jeg sørme! Min datter er meget selskabelig og lægger sig ikke gerne for at tage en lur så når hun endelig sover, så lister jeg rundt for ikke at vække hende...og det bestemt ikke kun for hendes egen skyld

Jeg kommer ALDRIG til at skrue ned for fjernsynet...se ovenstående  Kan kun konstatere, at man gør meget for husfredens skyld.

Jeg kommer ALDRIG til at tale uafladeligt om mit barn til alle der (mere eller mindre frivilligt) gider høre på det....Åhhh jo, desværre

Kom glad med jeres eksempler og lad os grine lidt af os selv og hinanden

Knus Dorthe

Hvor godt

Jeg gir aldrig mine børn mad for at få dem til at holde mund er sket et par gange.. både hjemme og ude.....

Mit barn skal ikke ha cola før det selv ber om det Min datter på snart 3 har aldrig spurgt om det, så har selv sprgt om hun vil smage... (ville hun heldigvis ikkke)

Slik og is er når børnene sover næææææææææ

ku sikkert komme på flere men nu har jeg en søn der er vågnet... glæder mig til at læse jer andres

Anmeld

7. juli 2010

dorthemus

lærkes_mor skriver:

Hvor godt

Jeg gir aldrig mine børn mad for at få dem til at holde mund er sket et par gange.. både hjemme og ude.....

Mit barn skal ikke ha cola før det selv ber om det Min datter på snart 3 har aldrig spurgt om det, så har selv sprgt om hun vil smage... (ville hun heldigvis ikkke)

Slik og is er når børnene sover næææææææææ

ku sikkert komme på flere men nu har jeg en søn der er vågnet... glæder mig til at læse jer andres

Gud ja...må desværre også indrømme. at jeg nogle gange ammer hende for at få ro (så jeg kan få fred )

Anmeld

7. juli 2010

Tynen

- Jeg stikker aldrig næsen direkte ned til en eventuel lorteble for at sniffe om der er gevinst

- Jeg bliver i hvert fald ikke en af de forældre der eskorterer et fuldstændig hysterisk barn under armen ud af Bilka

- Jeg vil aldrig nogensinde spytvaske mine børn

- Mine børn får ikke lov til at køre et helt aftensmadsmåltid rundt i hele masken. Grat kan jeg ikke have at gøre med.

- Mine børn skal ikke udsættes for bestikkelse i form af is, slik og/eller cola

- Og den med fjernsynet og volume hopper jeg også lige med på!

Samtlige punkter er for længst overskredet - Og der er sikkert mange flere, som jeg bare lykkeligt har fortrængt

Anmeld

7. juli 2010

Thalia

Jeg kommer aldrig til at bestikke mine børn med mad - Jo det gør jeg så ind imellem, faktisk ret ofte

Jeg kommer til at spise sundt og fornuftigt for at sætte et godt eksempel for mine børn - Nej, jeg venter bare med at spiser is til børnene sover. Men det er faktisk en god gerning, for jeg redder jo lidt deres liv på den måde... Tænk hvis jeg gav dem en portion is og de blev kvalt i de små stykker Daim

Anmeld

7. juli 2010

dorthemus

HAHAHAAA...jeg skraldgriner på den stille måde (mit barn sover på mit skød) over jeres eksempler

Anmeld

7. juli 2010

Sees

"Mit barn skal ikke smage søde sager, fordi det simpelthen er SÅ usundt":
Armen for fanden, hvis jeg må nyde en is, på havnen, så må lillemanden da også.

"Mit barn skal have grøntsager HVER aften":
Det sker tit, men nogle dage glipper det altså .. Sorry.

"Mit barn må ikke få fastfood før det selv har råd til det":
Believe it - Vi har da været på McD en gang eller to.

"Mit barn sidder KUN ved bordet og spiser":
Ja, for det meste - Men det sker da også at han får en kiks når han sidder og leger - ELLER en bolle/flødebolle/Is/banan i klapvognen, når vi er på tur.. Længe leve kost og vådservietter.

"Mit barn sover KUN i sin egen seng":
Ja, lige indtil han vågner om natten, og græder pga. mareridt - Så er det da nemmere, til tider, at komme med mor ind og putte i hendes seng!

Anmeld

7. juli 2010

<3

Har en ide om at jeg ikke ville være sådan en mor som sidder og sre tv hver aften... Men Tjalfe falder bedst i søvn når tv-et kører så nogengange kommer jeg til at sidde og glo et eller andet jeg bare ikke gider at se på

Og så den klassiske at far og mor skulle være 50/50 ... Behøver jeg sige mere ?

Anmeld

7. juli 2010

smokin

Jeg kommer aldrig til at have et sovende barn i min seng

Hun sover der hver nat

Jeg kommer aldrig til at amme offentligt

Jeg har ammet i bus, på station, indkøbscenter - you name it for at få pigebarnet til at holde mund... diskret selvfølgelig.

Jeg kommer ikke til at give mit barn sukker det første år

Hun har fået sukker i vand for at dulme maven op til flere gange

Anmeld

7. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg kommer aldrig til at have et sovende barn i min seng

Hun sover der hver nat

Jeg kommer aldrig til at amme offentligt

Jeg har ammet i bus, på station, indkøbscenter - you name it for at få pigebarnet til at holde mund... diskret selvfølgelig.

Jeg kommer ikke til at give mit barn sukker det første år

Hun har fået sukker i vand for at dulme maven op til flere gange

Haha jeg har også ammet ALLE steder...sidst på en kantsten på en stille villavej i Herlev, også for at få hende til at holde k***

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.