Bliver så trist når jeg støder på sådan nogle artikler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

smokin

qp skriver:

Jeg må ærligt indrømme, at det egentlig ikke kommer helt bag på mig hvis det var hende. Synes altid der har været et eller andet over hende som jeg ikke helt har kunne sætte fingeren på.

Og selv om der blir klippet i programmerne synes jeg altid, at det har virket som om hun har favoritiseret Isabella...

Åhh gud det er klamt, at læse sådan en historie og dertil kunne sætte et ansigt på - af en person som man har fulgt igennem længere tid Og igen HVIS det er hende... det er jo ikke sikkert, men jeg synes da at alt taler for, at det er hende - desværre.

Kom også lige til, at tænke på Isabellas far - han ønskede ikke barnet men ikke nok med hun mistede ham da hun blev gravid,   hun mistede også alle deres fælles venner, det er da undrende?

Hun har dessuden også en fortid mht. deperationer o.l.

Hun har jo heller ikke haft et nemt liv med en mor der drak osv. ikke at det undskylder hendes handlinger, men jeg kan nu godt forstå at det giver anlæg til depression at vokse op med misbrug.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

smokin

qp skriver:

Jeg må ærligt indrømme, at det egentlig ikke kommer helt bag på mig hvis det var hende. Synes altid der har været et eller andet over hende som jeg ikke helt har kunne sætte fingeren på.

Og selv om der blir klippet i programmerne synes jeg altid, at det har virket som om hun har favoritiseret Isabella...

Åhh gud det er klamt, at læse sådan en historie og dertil kunne sætte et ansigt på - af en person som man har fulgt igennem længere tid Og igen HVIS det er hende... det er jo ikke sikkert, men jeg synes da at alt taler for, at det er hende - desværre.

Kom også lige til, at tænke på Isabellas far - han ønskede ikke barnet men ikke nok med hun mistede ham da hun blev gravid,   hun mistede også alle deres fælles venner, det er da undrende?

Hun har dessuden også en fortid mht. deperationer o.l.

Hun har jo heller ikke haft et nemt liv med en mor der drak osv. ikke at det undskylder hendes handlinger, men jeg kan nu godt forstå at det giver anlæg til depression at vokse op med misbrug.

Anmeld

7. juli 2010

Ranarupta

Altså om det er Stine eller ej... Uanset hvem moderen er, så er det jo skrækkeligt! Det er vi vist enige om. Men det er som om, det lige bliver en tand værre, fordi vi "kender" personen...

En forælder (eller anden person), der gør sådan noget, må have det svært. Så der skal jo gribes ind - både så barnet kommer i trygge omgivelser og evt. søskende ligeså. MEN forælderen bør også få noget hjælp... 

Puh. Får helt ondt i maven...

Anmeld

7. juli 2010

oo

åh jeg synes det er så trist! uanset om det er Stine eller ej (hvilket også var min første tanke da jeg læste artiklen igår), så er det en mor der er kørt fuldkommen ned og som har haft brug for hjælp, men ikke modtaget .. nok i hvert fald, til at hun har været i stand til at tage sig af sit barn.

fødselsdepressioner er uhyggelige og meget sørgelige. jeg har aldirg haft en inde på livet, men bare tanken om at falde ned i et sort hul oog ikke kunne overskue de mest simple ting i hverdagen SAMTIDIG med at man er ny mor, er utrolig skræmmende. min egen svigerinde var indlagt i mange måneder efter fødslen af sit første barn, grundet fødselsdepression - det var dog mange mange år før jeg lærte hende at kende (for ikke at sige 18).

i hvert fald håber jeg at denne familie - uanset hvem den er - får hjælp og at moderen, hvis hun er skyldig, tilbydes noget behandling så hun kan komme ud af depressionen og lære at leve med hvad der er sket og blive i stand til at gøre det anderledes i fremtiden

Anmeld

7. juli 2010

Sees

Tjuhl skriver:

åh jeg synes det er så trist! uanset om det er Stine eller ej (hvilket også var min første tanke da jeg læste artiklen igår), så er det en mor der er kørt fuldkommen ned og som har haft brug for hjælp, men ikke modtaget .. nok i hvert fald, til at hun har været i stand til at tage sig af sit barn.

fødselsdepressioner er uhyggelige og meget sørgelige. jeg har aldirg haft en inde på livet, men bare tanken om at falde ned i et sort hul oog ikke kunne overskue de mest simple ting i hverdagen SAMTIDIG med at man er ny mor, er utrolig skræmmende. min egen svigerinde var indlagt i mange måneder efter fødslen af sit første barn, grundet fødselsdepression - det var dog mange mange år før jeg lærte hende at kende (for ikke at sige 18).

i hvert fald håber jeg at denne familie - uanset hvem den er - får hjælp og at moderen, hvis hun er skyldig, tilbydes noget behandling så hun kan komme ud af depressionen og lære at leve med hvad der er sket og blive i stand til at gøre det anderledes i fremtiden

Lige præcis, mine ord!
Det er synd for alle parter, børn, mand og også kvinden selv.
Tænk at være fuldt af så meget magtensløshed, at det er det eneste man føler man kan gøre - Stakkels kvinde.

Anmeld

7. juli 2010

puttecolle

ct skriver:

Nej, selvfølgelig. Det var nu heller ikke for at starte nogle rygter. Det var bare lige min første indskydelse. 

Men ja, det er tragisk, at vi mennesker kan blive drevet så langt ud, inden der bliver gjort noget ved det! 

jeg har lige lavet nogle opkald for jeg ville høre hvad der skete og ikke er sket og hvem det er og jeg kan bekrafte fra mine kilder som er hende meget tæt at det er stine fra DUM

Anmeld

7. juli 2010

Tina2

Hvor er det bare forfærdeligt.....! Kan slet ikke klare at læse sådan noget!  Stakkels dreng!

Puha, og så det at man lige kan få det billede på at det MÅSKE er Stine... Nu er jeg ikke en der trofast følger med i DUM, men har da set en del afsnit, og hun virker da ellers som utrolig stille og rolig, men selv de mest stille og rolige kan jo nok blive kørt helt derud i hampen, under en despession

Jeg håber i hvert fald at de får noget hjælp.....!!!!!

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

Jeg bliver helt grædefærdig - derfor er jeg faktisk holdt op med at læse artikler om babyvold, voldtægt alt i den dur - det kan jeg bare ikke - det gør ondt i mit hjerte, at nogle mennesker kan være så psykopatiske, onde og kun tænke på sig selv!!! og at de ikke får en konsekvent straf for det!!! 

Anmeld

7. juli 2010

CamillaT89

puttecolle skriver:

jeg har lige lavet nogle opkald for jeg ville høre hvad der skete og ikke er sket og hvem det er og jeg kan bekrafte fra mine kilder som er hende meget tæt at det er stine fra DUM

Puha. Så kommer det lige lidt "tættere" på Hvor er det dog forfærdeligt!

Anmeld

7. juli 2010

M&F&C

Tjuhl skriver:

Enig!

Hvor er det dog forfærdeligt, at nogen kan synke så dybt ned i et hul og komme ud på sådan et overdrev, at det FULDSTÆNDIG kammer over ......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.