Bliver så trist når jeg støder på sådan nogle artikler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Mira0911

Synes der er mange detaljer med i artiklen til at det kan samlignes med artiklen i se og hør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

CamillaT89

Silvermist skriver:

Hov, jeg synes egentlig selv at jeg lød lidt hård i tonen, det må du undskylde. Jeg mener slet ikke at du gør noget forkert. Rygterne om at det er Stine har været oppe at køre i et stykke tid (tror jeg), ikke sært at vi derfor spørger os selv om det er sandt

Det skal du ikke undskylde. Det er da også forfærdeligt, hvis alle folk tror, det er hende, og at det så ikke er alligevel. Men det kommer jo nok frem på et tidspunkt, hvem den skyldige er. Jeg håber bare, at drengen klarer den uden mén.

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

ct skriver:

Det skal du ikke undskylde. Det er da også forfærdeligt, hvis alle folk tror, det er hende, og at det så ikke er alligevel. Men det kommer jo nok frem på et tidspunkt, hvem den skyldige er. Jeg håber bare, at drengen klarer den uden mén.

Helt enig, det er nr. 1, 2 og 3 at den lille dreng klarer det uden mén...!

Anmeld

7. juli 2010

qp

Silvermist skriver:

Shit!!! Der kører et rygte rundt på FB om at det er Stine fra DUM?????????? Får det helt skidt nu...

Anmeld

7. juli 2010

CamillaT89

Silvermist skriver:

Men hvad sker der så med barnet i en sådan situation? Bliver han taget fra hende, og hvad med den datteren? Ved du det? :/ 

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

Men hvad sker der så med barnet i en sådan situation? Bliver han taget fra hende, og hvad med den datteren? Ved du det? :/ 

Nej, kender slet ikke til sådan nogle sager :/ Men mon han kommer i plejefamilie el. kommer til at bo hos faren...? Ved det ikke, artiklen nævner jo ikke noget om at faren også er varetægtsfænglset...?

Anmeld

7. juli 2010

CamillaT89

Silvermist skriver:

Nej, kender slet ikke til sådan nogle sager :/ Men mon han kommer i plejefamilie el. kommer til at bo hos faren...? Ved det ikke, artiklen nævner jo ikke noget om at faren også er varetægtsfænglset...?

Nej, det gør den jo ikke. Åh, jeg tænker bare, at hvis det er Stine, så er hun jo en fantastisk mor, som er kommet ud på et sidespor. Ved slet ikke, hvad jeg så skal mene om det her andet end at, hvem det end er, er det synd for den familie.  

Anmeld

7. juli 2010

smokin

Silvermist skriver:

Hun aflyste jo sit bryllup ud af den blå luft og ville pludselig sælge sin brudekjole på facebook, så mon ikke de ikke bor sammen og han er imod ruskeriet - HVIS det har fundet sted..

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

ct skriver:

Nej, det gør den jo ikke. Åh, jeg tænker bare, at hvis det er Stine, så er hun jo en fantastisk mor, som er kommet ud på et sidespor. Ved slet ikke, hvad jeg så skal mene om det her andet end at, hvem det end er, er det synd for den familie.  

Puha, synes også bare at det er så synd, for den lille og for hele familien

Anmeld

7. juli 2010

qp

Jeg må ærligt indrømme, at det egentlig ikke kommer helt bag på mig hvis det var hende. Synes altid der har været et eller andet over hende som jeg ikke helt har kunne sætte fingeren på.

Og selv om der blir klippet i programmerne synes jeg altid, at det har virket som om hun har favoritiseret Isabella...

Åhh gud det er klamt, at læse sådan en historie og dertil kunne sætte et ansigt på - af en person som man har fulgt igennem længere tid Og igen HVIS det er hende... det er jo ikke sikkert, men jeg synes da at alt taler for, at det er hende - desværre.

Kom også lige til, at tænke på Isabellas far - han ønskede ikke barnet men ikke nok med hun mistede ham da hun blev gravid,   hun mistede også alle deres fælles venner, det er da undrende?

Hun har dessuden også en fortid mht. deperationer o.l.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.