Bliver så trist når jeg støder på sådan nogle artikler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.970 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Silvermist1

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Tynen

Kan kun give dig ret!!

Lige netop den artikel går der mange rygter på...
Der er mange detaljer i den der måske hurtigt giver et prej om hvem den omhandler.

Anmeld

6. juli 2010

Silvermist1

Tynen skriver:

Kan kun give dig ret!!

Lige netop den artikel går der mange rygter på...
Der er mange detaljer i den der måske hurtigt giver et prej om hvem den omhandler.

Ja, har læst en del af de rygter, der er bl.a. en del rygter inde på en anden debatside jeg sommetider besøger. Men. uanset hvem det drejer sig om, så er det enorm sørgeligt. Bliver så ked af det.

Anmeld

6. juli 2010

Tynen

Silvermist skriver:

Ja, har læst en del af de rygter, der er bl.a. en del rygter inde på en anden debatside jeg sommetider besøger. Men. uanset hvem det drejer sig om, så er det enorm sørgeligt. Bliver så ked af det.

Ja, jeg får det så dårligt over at tænke på at det er et forsvarstløst barn der bliver rusket.
Tænk, hvis han får alvorlige, varige skader af det.. Det er da slet ikke til at bære
(Mener ikke at det er helt afklaret endnu?)

Anmeld

6. juli 2010

Silvermist1

Tynen skriver:

Ja, jeg får det så dårligt over at tænke på at det er et forsvarstløst barn der bliver rusket.
Tænk, hvis han får alvorlige, varige skader af det.. Det er da slet ikke til at bære
(Mener ikke at det er helt afklaret endnu?)

Nej det tror jeg ikke, artiklen siger ihvertfald at der muligvis er tale om en hjerneskade... Men ja, jeg får også ondt i maven, stakkels lille dreng, stakkels familie...

Anmeld

6. juli 2010

Silvermist1

ct skriver:

Hmm.. Er det Stine fra DUM, eller hvad? :/ http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/unge%20modre%20stine%20depri.aspx

http://www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2209_15_DUM.aspx

Hvem den omtalte kvinde er, er endnu ikke oplyst. Der går nogle rygter om at det er Stine ja, men indtil andet er bevist, så kan det jo være hvem som helst. Rygter kan være farlige, fordi at de sårer ofte de forkerte personer, desværre. Men sikke noget...

Anmeld

7. juli 2010

CamillaT89

Silvermist skriver:

Hvem den omtalte kvinde er, er endnu ikke oplyst. Der går nogle rygter om at det er Stine ja, men indtil andet er bevist, så kan det jo være hvem som helst. Rygter kan være farlige, fordi at de sårer ofte de forkerte personer, desværre. Men sikke noget...

Nej, selvfølgelig. Det var nu heller ikke for at starte nogle rygter. Det var bare lige min første indskydelse. 

Men ja, det er tragisk, at vi mennesker kan blive drevet så langt ud, inden der bliver gjort noget ved det! 

Anmeld

7. juli 2010

Silvermist1

Nej, selvfølgelig. Det var nu heller ikke for at starte nogle rygter. Det var bare lige min første indskydelse. 

Men ja, det er tragisk, at vi mennesker kan blive drevet så langt ud, inden der bliver gjort noget ved det! 

Hov, jeg synes egentlig selv at jeg lød lidt hård i tonen, det må du undskylde. Jeg mener slet ikke at du gør noget forkert. Rygterne om at det er Stine har været oppe at køre i et stykke tid (tror jeg), ikke sært at vi derfor spørger os selv om det er sandt

Anmeld

7. juli 2010

smokin

Silvermist skriver:

Hov, jeg synes egentlig selv at jeg lød lidt hård i tonen, det må du undskylde. Jeg mener slet ikke at du gør noget forkert. Rygterne om at det er Stine har været oppe at køre i et stykke tid (tror jeg), ikke sært at vi derfor spørger os selv om det er sandt

Der er i hvert fald meget der tyder på at det er Stine! Men indtil videre er det jo kun gætterier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.