Hvor meget har i taget jer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

baby2010

Jeg tog 17 kilo på ialt mest i 2. trimester og ikke så meget i 3. trimester - MEN passede også lidt på til sidst, da jeg ikke orkede at skulle tabe mig for meget efter graviditeten. Nu 4 mån. senere har jeg smidt dem alle igen  Det har ikke være ubetinget nemt, men nemmere end før min graviditet - muligvis pga. amning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

kristinards

Ca. 4 kg i uge 30

Anmeld

11. juli 2010

louise8723

jeg tog 6 kg på i graviditeten..

og da jeg havde født vejede jeg 2 kg mindre end ved graviditetstart

men kære damer.. husk li at ud af jeres kilo er der barnet, fostervand, moderkage og evt væske i kroppen

Anmeld

11. juli 2010

morethanperfect

Jeg er 24+0 og har taget 5 kg på

Anmeld

11. juli 2010

tbk

Jeg tog 23 kg på, med min datter, men et halvt år senere var jag på normal vægten igen, så pyt med det.. Vil dog forsøge at tage lidt mindre på næste gang..

Anmeld

11. juli 2010

mor-til-vanessa

Davidsen87 skriver:

HeJ

Hvor meget har i taget på?

Jeg er i uge 33 og har taget ca 10 kg på  Med min datter tog jeg 12 kg i det hele, så syntes 10kg lyder af meget??

jeg tog 7 kg på under hele graviditeten. tror det er meget forskelligt fra person til person

Anmeld

12. juli 2010

MarleneH

Jeg er i uge 30+ og har taget 6 kg på Med min søn tog jeg næsten 25 kg på.. så jeg klager ikke

Knus Marlene

Anmeld

12. juli 2010

Mai-pigen

Jeg er i uge 29+5 og har taget 9 kg på, tror også det tager til her den sidste tid.. Tog 32 kg på første gang, det vil jeg aldrig igen!!

Anmeld

12. juli 2010

Diana...

Jamen da jeg var på i sidste uge havde jeg tabt 6 kg og har ikke kunne lide at gå på vægten siden så jeg ved det ærligt ikke jeg er 12+4 nu. 

Med Lucas tog jeg 6 kg på. 

Anmeld

12. juli 2010

Ansemusen

Jeg oprettede selv et par tråde angående graviditetsvægt, da jeg bar rundt på lille Thias derinde! Jeg var noget bekymret, fordi jeg tog normalt på indtil de 10 kilo og derefter tog jeg et kilo på om ugen til jeg ramte de 22 kilo og fødte. MEN jeg mangler altså kun 3,5 kilo her 6,5 uge efter fødslen og har INTET gjort for det! Havde meget madlede de første uger efter fødslen og spiste næsten ingenting, men det jeg spiste var ikke særlig sundt og nu spiser jeg igen nogenlunde normale mængder men har stadigvæk ikke voerskud til at fokusere på sund kost oven i den nye rolle som Mor. Men næsten alle 22 kilo er alligevel allerede røget, så der er håb for jer alle

Var bare lige det jeg ville sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.