Hvor meget har i taget jer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

saxa

I min første graviditet tog jeg 21kg på

Nu er jeg 31+ og har taget 6kg på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

FrkLarsen

Jeg er i uge 36 og og har taget 13,6kg på 

Skal til jordemoder igen imorgen, så det bliver spændende at se om vægten springer i luften *fnis* 

Kamilla 35+3

Anmeld

6. juli 2010

Davidsen87

Vi kan hvis ha lidt ondt af os selv alle sammen  Kan slet ik vnte til det kommer til at gå den anden vej.

Anmeld

6. juli 2010

misslea

Jeg er i 28. uge - og har taget 6,5 kg. på!!!

Er lidt bange for, at vægten stiger MEGA meget, når jeg går på barsel (9 uger inden termin)!! heheh!! For indtil videre bevæger jeg mig jo meget hver dag, da jeg arbejde ri en skovbørnehave... men om 3½ uge, så ser hverdagen jo anderledes ud

Men lige gyldig hvad, så satser jeg da på at smide kiloerne igen efter lillepigen e rkommet ud

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

Jeg er i uge 33 og har endnu ikke taget noget på! Jeg regner dog stadig med, at der kan komme en del på i de sidste uger! Forhåbentlig kan jeg holde det under 10 kg, men nu må vi se

Anmeld

6. juli 2010

Margorie

2 kg ca indtil videre.. Men tabte 6 kg i de første uger så har da stadig 4 kg op til start vægten Og jeg er i uge 21..
Ved første graviditet endte jeg med 30 kg Fåårk!

Anmeld

6. juli 2010

line melias mor

Lunae skriver:

Jeg er i uge 33 og har endnu ikke taget noget på! Jeg regner dog stadig med, at der kan komme en del på i de sidste uger! Forhåbentlig kan jeg holde det under 10 kg, men nu må vi se

hvor vildt du ingen kg har taget på  hvordan dælen kan det lade sig gøre snyyyyyyyyyyyyyyd

Anmeld

6. juli 2010

Bryndis

Jeg er i uge 22+5 og har taget ca. 6 kg på

Med den første tog jeg 16 kg på og det syns jeg var fint. Tabte dem alle sammen efter to uger men tog så nogle på igen da jeg begyndte og spise igen

Anmeld

6. juli 2010

XXSS

Uge 38 her - har taget 16,5 kg på - dog har jeg ikke taget på den sidste 1½ måned - skal have kejsersnit i næste uge så håber at kunne holde den på det

Første gang var noget hen af det samme og jeg tabte det hele inden jeg blev gravid igen - ved motion og kostomlægning.

Anmeld

6. juli 2010

Lunae

line melias mor skriver:

hvor vildt du ingen kg har taget på  hvordan dælen kan det lade sig gøre snyyyyyyyyyyyyyyd

Det skal da lige nævnes at jeg har en kampvægt på luge under de 100 kg, så lillepigen har nok at tage af! Ellers ved jeg det faktisk ikke! Har ikke gjort noget anderledes og det er slet ikke bevidst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.