Hvor meget har i taget jer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.118 visninger
49 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Davidsen87

HeJ

Hvor meget har i taget på?

Jeg er i uge 33 og har taget ca 10 kg på  Med min datter tog jeg 12 kg i det hele, så syntes 10kg lyder af meget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

CiSo

jeg er i uge 26 imorgen og jeg har taget 5 kg på....

Anmeld

6. juli 2010

Loa

Jeg er i uge 39 og har taget cirkus 11 kilo på.....

Anmeld

6. juli 2010

CamillaT89

Jeg er i uge 37, og har taget 27 kg på

Anmeld

6. juli 2010

CarinaSB

Den dag jeg fødte gik jeg på vægten .. den sagde 90 kg .. og jeg vejede 64 kg da jeg blev gravid .. så  kg her .. men jeg havde os meget vand i kroppen ..

Anmeld

6. juli 2010

Nadia&Daniel

Jeg er 23+0 i dag - jeg har taget cirka 3 kg. på indtil videre..

Anmeld

6. juli 2010

sara4

jeg er i uge 41+6- skal sættes igang i morgen. jeg har taget godt 20 kg på det kan osse ske at være 23 kg. det svinger for jeg har sindsyg meget væske. har fået lavet tests for svangerskabs forgiftning men det er det heldigvis ikke. Jeg synes selv, at det lyder voldsomt, men kigger jeg mig i spejlet, så er det slet ikke så slemt. og jeg er normalt slank og i ok form. så det har ikke væltet min verden.  Tror ikke vi sådan skal måle os med hinanden for vi er bygget vidt forskelligt og med forsk start vægt inden graviditet. Jeg er ikke det mindste bekymret for om jeg nu formår, at komme tilbage til min normal vægt igen, men igen så slanker jeg mig osse nemt. Hvor andre skal kæmpe og kæmpe med irriterende kg. Det må ikke være rart og jeg synes osse det er rigtig meget synd for dem der skal igennem et vægt helvede efter en fødsel. Det burde være natur lov, at alle kvinder blev belønnet med et problem frit vaægt tab efter en så stor begivenhed, at føde et barn

Anmeld

6. juli 2010

troldefar

Jeg er i uge 36 og har taget 14 kg på =) det bliver skønt, at det snart begynder at gå den anden vej.....

Anmeld

6. juli 2010

Smølf

Jeg er 31+5 og har taget 11,2kg på. Var meget slank inden graviditeten. Håber det ryger hurtigt igen og at vægten ikke eksploderer de næste par uger.

KH Neta

Anmeld

6. juli 2010

CamillaSoefelt

Jeg er i uge 40+6 og har taget 20kg på.... Glæder mig til at begynde og kunne smide dem igen, hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.