Hvor meget har i taget jer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

TineA

32+4 og plus 8,8 kg - bliver skøøøønt at kunne arbejde den anden vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Tina2

Uge 30 og har taget 16 kg på..... Er dog stadig lidt "bagud" i forhold til de to først gange, hvilket ABSOLUT ikke gør noget, da jeg tog 25 og 31 kg på der.....

Har dog allerede vand i kroppen og det bli'r nok ikke mindre de næste 10 ugers tid.....

Heldigvis har jeg smidt det hele ret hurtigt de andre gange, så det satser jeg hårdt på at jeg gør igen

Anmeld

7. juli 2010

Sofia24

Er 37+1 og har taget 17 kilo på. De seneste 4 er kommet i løbet af et par uger, så det meste af dem er væske som jeg har fået meget af her efter det er blevet MEGA varmt!!

Anmeld

7. juli 2010

Delilah

Jeg er i uge 29 og har taget 14 kilo på 

Anmeld

7. juli 2010

NoName

jeg er idag 37+0 og har taget mellem 20-25 kg på...

puh... Har også fået meget væske i kroppen efter det er blevet så varmt...

guuuud hvor jeg snart glæder mig til at møde lille fisen...

Anmeld

7. juli 2010

Bolette

Jeg er i uge 28 og jeg har taget 10 kg på nu....!!!  Det har jeg aldrig prøvet før!! Hehe. Jeg tror jeg har lidt vand i kroppen (benene og fødderne). Glæder mig bare til at kunne passe et par fede sommershorts/bukser igen

Anmeld

7. juli 2010

quity

Ved 1.graviditet tog jeg 6 kg på og da jeg kom hjem fra sygehuset 1 uge efter fødsel havde jeg tabt 12.

2. graviditet tog jeg 4 kg på og havde tabt 7 kg

Anmeld

7. juli 2010

DK

Jeg er nu i uge 12 og jeg har taget 3 kg på. De tre kg tog jeg på efter en uge (5+0) men har så heldigvis ikke taget mere på siden!

Det har jo nok bare været rent fedt, men lidt af det må være forsvundet igen, da mine bryster er vokset fra 75C til 80E nu, og min mave er også blevet noget større. Så jeg tager de 3 kg. med sindsro!

Anmeld

7. juli 2010

Bellinda

Jeg er  i uge 35 og aner ikke hvor meget jeg har taget på !

Jeg er ikke blevet vejet under hele graviditeten

Går til ekstra kontrol med babyen vækst da jeg har fået fjernet min skjoldbruskkirtel

Vil tro jeg har taget 10-12 kg på

Syntes det er rart ikke og fiksere så meget på vægten men at min lille dreng vokser som han skal

Alle syntes det er mærkeligt de ikke vejer mig, men syntes det er fint da alt så er i orden

Anmeld

11. juli 2010

Marie29

Hej

Jeg er i uge 27 og har vel taget omkring 10 kg på

Synes man skal passe på med at fokusere for meget på vægten...Det er meget individuelt, tror jeg. Og meget af det kan jo være væske. Synes det er vigtigere at kigge sig i spejlet, og så længe man ikke synligt er blevet buttet andre steder, end hvor man skal, så er det vel fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.