Gravid tude prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Hehe, ja vi kan rigtig følges ad..:-). Puuhh, synes nu gerne han må komme ud nu. Hvad sagde jordemoderen igår?

Har lige læst din Update fra jordemoderen. Øv øv øv hva;(? Men ja, jeg har jo også fået kontrol tid til fredag.. Orker bare slet ikke hvis man skal sættes i gang, please krop gå i gang af dig selv:-).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

MoarTil4

Anne85 skriver:

Puha... 12 dage  Stakkels stakkels dig.... jeg skammer mig helt over at pive sårn over at være gået 4 dage over... FRYGTER hvordan den næste uge så ik kan blive. Måske det bare e ridag jeg lige er nede og skrabe bunden... kan mærke at der var et eller andet ved tallet 40+3 (fordi den første er født der) og så det at vi nu er gået ind i en ny uge og at alt ete elelr andet sted var planlagt efter at jeg havde født nu (manden havde planlagt at ha barsel her i uge 27 + 28 og så efterfulgt af ferie i 29+30) - men ting kan bare ikke planlægges

Jeg ville også være enormt ked af at blive sat igang... er slet ik i tvivl om at det også kan være en positiv oplevelse MEN statistisk set giver det hårdere veer og længere fødselsforløb. Prøver at sige til mig selv: helt ærligt, hvad er oddsene for at gå 2 uger over og blive sat igang når jeg første gang fødte så tæt på termin og havde en super fødsel. Men har samtidig måtte sande at to graviditeter på ingen måde er ens - så hvorfor skulle to fødsler (og start på fødsler) være ens

Hmm

Må jeg spørge hvorfor du blev sat igang 1. og 3. gang?

Du skal da ikke skamme dig overhovedet. Det er jo rædselsfuldt at  gå og vente og vente. Og hver dag tror man bliver dagen for fødslen, og så gør det ikke alligevel.
Nej du har helt lov at være i øv-humør

Ved min første graviditet havde jeg tegn på svangerskabsforgiftning og måtte indlægges et par uger inden terminen. Jeg blev derfor sat igang et par dage før termin.

Ved 3. graviditet havde jeg graviditetssukkersyge, og der lader man aldrig en gravid gå over tid, så derfor blev jeg også her sat igang. Jeg blev sat igang fredag morgen, men fødte først søndag eftermiddag efter at have fået "taget vandet". 

Jeg håber for dig, at du er ved at være klar.......held og lykke

knus

Anmeld

6. juli 2010

CamillaT89

Kære Anne. Jeg tror godt, jeg kan sætte mig ind i det. Men ærlig talt - Du gik igang af dig selv sidst, så du KAN jo godt Jeg tror, der er en minimal risiko for, at du skal sættes igang! Jeg hepper på dig!!

Du må tage til akupunktør imorgen og få noget alternativ behandling! KOM SÅ!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.