Gravid tude prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.071 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Anne85

NU kan jeg bare ikke mere... er idag gået 4 dage over tid - og selvom 4 dage i andres ører måske lyder som ingenting så føles det for mig som en evighed  selvom jeg hele tiden har prøvet at fortælle mig selv at jeg jo sagtens kunne gå over tid så har der nok alligevel siddet en lille mand i mit baghoved og hvisket at selvfølgelig gjorde jeg ikke det. Storebror er født 40+3 og hvad var oddsene lige for at jeg 2. gang skulle føde senere  Den sidste måned har været proppet med tegn på at fødslen kunne være lige oppe over - konstante plukveer der virkelig bider, vilde smerter og jag i udnerstellet, en baby der ligger 500% klar til at ville ud, slimproppen gik for et par uger siden osv osv... men ikke en skid sker der  Og NU er jeg bare så opgivende og trist og ked at jeg nærmest overhovedet ikke tror jeg komemr til at gå igang af mig selv  har vrælet siden jeg vågnende kl lort imorges og der er bare ingen der skal sige bøh forkert til mig... ååhhh de kære hormoner  Og Gud hvor er jeg træt af at høre folk sige at jeg skal nyde freden... arh men for satan, jeg har været på barsel siden 1. maj - jeg HAR nydt freden... og jeg er jo altså blevet gravid fordi jeg gerne ville ha et barn mere, ikke fordi jeg ville nyde freden... og det er desuden lidt svært at NYDE det når man konstant har skide ondt

Brokke brokke brokke.... er jeg mon den eneste der har det sådan?

Hvad hvis jeg ikke går igang af mig selv... hvornår vil de mon så sætte mig igang?? Skal jeg mon være 42+?? I såfald er det torsdag i næste uge og de sætter vel ikke igang op til en weekend?? Åhh... kan heller ikke overhovedet kapere tanken om at jeg måske skal vente så lang tid endnu.

En helt anden ting er frygten og nervøsiteten... har hun det mon godt derinde? jeg plejer at ha den mest livlige pige i maven, men nu synes jeg virkelig hun har lange perioder i løbet af dagen hvor hun er bom stille (for så at gi den for vildt gas igen om aftenen) - men alligevel - har hun det mon godt? har hun nok fostervand? Fungerer moderkagen stadig optimalt? osv osv... åh hvor jeg pylrer...

har brug for jeres opmuntrende ord

Og p.s... jeg tar hatten af for dem der er gået ENDNU længere over tid end jeg er... for helved hvor er I seje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Dot D

Du får altså lige et kram af mig    det trænger du vist til. Jeg håber da, at det snart går igang af sig selv, så du kan se resultatet af en laaaaang graviditet. Kan du nu forhåbentligt få en god dag. De største VE-PUST herfra.

fra Dot

Anmeld

5. juli 2010

Ox.

Jeg fødte Lilje da jeg var 41+5 (mandag), skulle have været sat igang om onsdagen ..

Jeg var også tudefærdig de sidste par dage op til, bækkenløsningen gjorde at jeg knap nok kunne rejse mig fra en stol, sofa osv, jeg havde som du, plukkeveer konstant og magtede bare ingenting mere, at det så også var ekstremt varmt samtidigt gjorde det ikke nemmere.

Men hun kom da ud til sidst, og det kommer din prinsesse også til

Den sidste uges tid inden jeg fødte mærkede jeg hende knap nok, så var SÅ bange for der var noget galt, men de sagde det var ganske naturligt.

Anmeld

5. juli 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Åh, hvor kan jeg godt forstå dig.. Kan huske det, fra da jeg ventede Sofie..

Du får lige, at par af de her

og et lille pust Ve-støv også... <-- Smiley, der puster...

Anja

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Sussie&Lilje skriver:

Jeg fødte Lilje da jeg var 41+5 (mandag), skulle have været sat igang om onsdagen ..

Jeg var også tudefærdig de sidste par dage op til, bækkenløsningen gjorde at jeg knap nok kunne rejse mig fra en stol, sofa osv, jeg havde som du, plukkeveer konstant og magtede bare ingenting mere, at det så også var ekstremt varmt samtidigt gjorde det ikke nemmere.

Men hun kom da ud til sidst, og det kommer din prinsesse også til

Den sidste uges tid inden jeg fødte mærkede jeg hende knap nok, så var SÅ bange for der var noget galt, men de sagde det var ganske naturligt.

Så du ville være blevet sat igang når du var præcis 42+0?

Det er bare en frygtelig tid... tankerne får frit løb... og jeg synes man hører så mange historier om dødsfødte børn der ville have overlevet hvis bare moderen ikke havde fået lov til at gå over tid osv osv... åh hvor man pylrer, men jeg kan ikke lade vær med at tænke at hun er jo færdigbagt og klar til verden - vil hun så ikke nok bare komme ud til mig så jeg kan passe på hende istedet for at blive derinde hvor jeg ikke har en jordisk chance for at gøre noget. Pylrer pylrer

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

AnjaM skriver:

Åh, hvor kan jeg godt forstå dig.. Kan huske det, fra da jeg ventede Sofie..

Du får lige, at par af de her

og et lille pust Ve-støv også... <-- Smiley, der puster...

Anja

Tak  Hvor lang tid gik du over?

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Dot D skriver:

Du får altså lige et kram af mig   det trænger du vist til. Jeg håber da, at det snart går igang af sig selv, så du kan se resultatet af en laaaaang graviditet. Kan du nu forhåbentligt få en god dag. De største VE-PUST herfra.

fra Dot

Hvor er du sød  tak

Anmeld

5. juli 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
'kun' 6 dage... men 6 fuldstændig ULIDELIGT laange dage...

Jeg håber, at der snart må ske noget hos dig..

Anja

Anmeld

5. juli 2010

Ox.

Så du ville være blevet sat igang når du var præcis 42+0?

Det er bare en frygtelig tid... tankerne får frit løb... og jeg synes man hører så mange historier om dødsfødte børn der ville have overlevet hvis bare moderen ikke havde fået lov til at gå over tid osv osv... åh hvor man pylrer, men jeg kan ikke lade vær med at tænke at hun er jo færdigbagt og klar til verden - vil hun så ikke nok bare komme ud til mig så jeg kan passe på hende istedet for at blive derinde hvor jeg ikke har en jordisk chance for at gøre noget. Pylrer pylrer

Ja, hun bladrede lidt i kalenderen og spurgte hvad jeg sagde til det blev den dag, og det blev det så, men nåede heldigvis at føde selv inden.

Forstår udemærket din bekymringer, gik med akkurat de samme tanker specielt i dagene op til! Det er rigtig hårdt, men det skal nok gå!

Ellers så ring engang til din JM og forklar hvordan du har det, at du er nervøs osv

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Sussie&Lilje skriver:

Ja, hun bladrede lidt i kalenderen og spurgte hvad jeg sagde til det blev den dag, og det blev det så, men nåede heldigvis at føde selv inden.

Forstår udemærket din bekymringer, gik med akkurat de samme tanker specielt i dagene op til! Det er rigtig hårdt, men det skal nok gå!

Ellers så ring engang til din JM og forklar hvordan du har det, at du er nervøs osv

Skal heldigvis til jordemoder idag kl 16.30.... håber hun kan lokkes til lidt hindeløsnings værk... men ved squ ik hvor vilde de er med det?

Men det er vel mit sidste jordemoderbesøg idag tror du ik? Får vel en tid idag til en eventuel igangsættelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.