Hvad sker der...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

VIPpigen

Heh... Ej, undskyld, men tror ikke de kan tåle sommeren er kommet. Såg til dem de skal drikke rigligt med vand, så hovedet kan komme videre. Virker som om hovedet er kørt ret fast i varmen... Hvad bilder de sig ind, få da lige noget andet at snakke om. Og hvad så HVIS du var syg, og børnene ikke måtte vide det endnu?? Det er da ikke noget de skal blande sig i.

Hmm, vil sige ang dit såkaldte "utroskab" så smid i hovedet hvis du høre den igen at din mand er STOLT over at Rasmus seebach ville lægge op til dig, og se hvad de siger. FOR POKKER... De skal lære at holde næsen for sig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

twinboys

VIPpigen skriver:

Heh... Ej, undskyld, men tror ikke de kan tåle sommeren er kommet. Såg til dem de skal drikke rigligt med vand, så hovedet kan komme videre. Virker som om hovedet er kørt ret fast i varmen... Hvad bilder de sig ind, få da lige noget andet at snakke om. Og hvad så HVIS du var syg, og børnene ikke måtte vide det endnu?? Det er da ikke noget de skal blande sig i.

Hmm, vil sige ang dit såkaldte "utroskab" så smid i hovedet hvis du høre den igen at din mand er STOLT over at Rasmus seebach ville lægge op til dig, og se hvad de siger. FOR POKKER... De skal lære at holde næsen for sig selv...

smiler nemlig...

Majbritt

Anmeld

3. juli 2010

<3

Hold da op hvor må du være vigtigt! Tænk engang at mennesker vil opfinde så spændende historier om dig bare for at få lov til at snakke om dig

Synes du skal hoppe op og falde ned på det. For det er da ikke mere værd!

God sommer til dig

Anmeld

3. juli 2010

twinboys

Kirle skriver:

Hold da op hvor må du være vigtigt! Tænk engang at mennesker vil opfinde så spændende historier om dig bare for at få lov til at snakke om dig

Synes du skal hoppe op og falde ned på det. For det er da ikke mere værd!

God sommer til dig

Jeg gider heller ikke gøre mere ved det... og kan kun stoppe det når det kommer til mig og så håbe at den kører tilbage igen...

Jeg vil nu en tur til standen med manden og drengene og bade...

Plask plask herfra

Majbritt

Anmeld

3. juli 2010

<3

twinboys skriver:

Jeg gider heller ikke gøre mere ved det... og kan kun stoppe det når det kommer til mig og så håbe at den kører tilbage igen...

Jeg vil nu en tur til standen med manden og drengene og bade...

Plask plask herfra

Majbritt

Lyder rigtigt fornuftigt!

Go svømmetur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.