Hvad sker der...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

mariamiss6

Lav da lige en hurtig og GAL status på din fb, om at du altså IKKE har kræft og at manden på billedet er Rasmus Seebach, som du i øvrigt ikke har knaldet med

kram til dig... Lortevenner du har åbenbart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

klmf

Hvis du var utro, ville du så sætte med-synderen ind på dit PROFILBILLEDE?? Altså, hvor dum tror folk lige du er, helt ærligt...

Men den anden der med uhelbredelig cancer og dine børn, den synes jeg simpelthen er for grov. Jeg ville gå i gang  med noget opklaringsarbejde, for jeg ville da finde ud af, hvem der kan være så syg i potten at starte sådan at rygte og så gøre den person godt og grundigt opmærksom på, at vedkommende da vist liiiige har noget han/hun skal have redegjort for i bekendtskabskredsen. Prøv og tænk, hvis det var kommet dine forældre for høre? Det er altså ikke og spøge med sådan noget der. Fy skamme sig!

Anmeld

2. juli 2010

3xM

sikke en dag

Anmeld

2. juli 2010

klmf

mariamiss6 skriver:

Lav da lige en hurtig og GAL status på din fb, om at du altså IKKE har kræft og at manden på billedet er Rasmus Seebach, som du i øvrigt ikke har knaldet med

kram til dig... Lortevenner du har åbenbart...

Anmeld

2. juli 2010

line melias mor

hvad fanden sker der( ja undskyld mit spro) syntes godt nok folk er for onde til tider. hvem kan dog leve med sig selv

søde tror du måske det er hende på din facebook du skrev om i går. det jo helt hen i vejret at lyve sådan føj håber hun/ham har en meget grim smag i munden

Anmeld

2. juli 2010

twinboys

Tak for alle de varme knus...

Jeg spurgte min veninde om hun ikke nok ville høre hende der spurgte hende om dette rygte var sandt hvem hun havde hørt det fra...og det skulle hun nok få opklaret...

Og til jer der spørger til min mand Casper... Ja han ryster på hovedet og kan slet ikke forstå de rygter... Jeg har ingen fjender eller uvenner... Og nej rygtet kommer ikke fra hende Sara der satte en masse igang med Rasmus, single og casper utro ... ja det tror jeg i hvert fald ikke...

Alle kender mig i byen, jeg er den eneste der hedder Majbritt Holzmann i Danmark på nær Caspers kusine og hendes navn staves på en anden måde og hun bor ikke i Haderslev...

Men jeg kender hende der spurgte min veninde af ang. kræft, og hende er jeg venner med på FB og når hun er online så tager jeg lige en snakl med hende selv, for at opsnuse hvor hun har det fra...

Det værste var så at min veninde først ringede til min søster og spurgte inden hun kontaktede mig, så det slog jo min gravide søster helt ud...

Majbritt der vil sætte en stopper for dette latterlige rygte...

Anmeld

2. juli 2010

twinboys

Så er hun på FB og håber hun ser min chat besked.... Håber at få et svar fra hende...

for at jeg får et svar...

Majbritt

Anmeld

2. juli 2010

Vial

En affære og kræftsyg!! Det må være en meget kedelig by I bor i, når der skal den slags på banen.

Havde en kollega der en gang også gik og spekulerede lidt for meget i mit liv. Hun fik simpelthen at vide, at hun skulle få sig en hobby i stedet for.

Anmeld

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

twinboys skriver:

Jeg sidder virkelig her og er rigtig ked af det...

Først er der en der beskylder mig for at have været Casper utro og sætter en masse igang... Og så viser det sig, at et uskyldigt billede af mig og Rasmus Seebach kunne gøre det...

Så for en time siden ringer min gode veninde og spørger mig om hun må spørge mig om noget og jeg siger selvfølgelig ja da...

Der går rygter om at jeg er uhelbredelig syg af kræft og at mine drenge ikke må få det at vide, da Casper og jeg skulle mene at de var for små til at få det at vide...

Hvad sker der lige for tiden... Hvem sætter sådan noget af et rygte igang???

Jeg er super frisk og har ikke kræft...

Hvorfor er der nogle mennesker der gør dette mod mig???

Tude tude tude

Majbritt

WHAT??? Jeg har aldrig hørt om noget lignende. Hvor er det dog dybt ubehøvlet og ubehageligt...

Håber du finder ud af hvem der har startet de ubehagelige rygter så de kan få sig nogle røde ører og få vasket munde i 

Anmeld

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

WHAT??? Jeg har aldrig hørt om noget lignende. Hvor er det dog dybt ubehøvlet og ubehageligt...

Håber du finder ud af hvem der har startet de ubehagelige rygter så de kan få sig nogle røde ører og få vasket munde i 

Knus til dig.

twinboys skriver:

Jeg sidder virkelig her og er rigtig ked af det...

Først er der en der beskylder mig for at have været Casper utro og sætter en masse igang... Og så viser det sig, at et uskyldigt billede af mig og Rasmus Seebach kunne gøre det...

Så for en time siden ringer min gode veninde og spørger mig om hun må spørge mig om noget og jeg siger selvfølgelig ja da...

Der går rygter om at jeg er uhelbredelig syg af kræft og at mine drenge ikke må få det at vide, da Casper og jeg skulle mene at de var for små til at få det at vide...

Hvad sker der lige for tiden... Hvem sætter sådan noget af et rygte igang???

Jeg er super frisk og har ikke kræft...

Hvorfor er der nogle mennesker der gør dette mod mig???

Tude tude tude

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.