Hvad sker der...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
34 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

twinboys

Jeg sidder virkelig her og er rigtig ked af det...

Først er der en der beskylder mig for at have været Casper utro og sætter en masse igang... Og så viser det sig, at et uskyldigt billede af mig og Rasmus Seebach kunne gøre det...

Så for en time siden ringer min gode veninde og spørger mig om hun må spørge mig om noget og jeg siger selvfølgelig ja da...

Der går rygter om at jeg er uhelbredelig syg af kræft og at mine drenge ikke må få det at vide, da Casper og jeg skulle mene at de var for små til at få det at vide...

Hvad sker der lige for tiden... Hvem sætter sådan noget af et rygte igang???

Jeg er super frisk og har ikke kræft...

Hvorfor er der nogle mennesker der gør dette mod mig???

Tude tude tude

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Daisy

Aaaawwww du får lige et knus

Lyder som om der er nogen der prøver at gøre livet 'lidt' surt for dig, kan ikke forstå at folk vil gå så langt. Det er da sygt

Anmeld

2. juli 2010

B&J

hold kæft hvor folk har det travlt hvad fanden bilder de sig ind.... måske skulle de lige tænke sig lidt om inden de begynder med alt det pis..

men KÆMPE krammer til dig

Anmeld

2. juli 2010

roenlund

En eller anden må da have gevaldig ondt i røven over et eller andet

Et fra mig...

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2

Holy crap..... Hvad sker der for det!!

Du bliver da godt nok ikke fair behandlet. Synes du skal bede folk holde næserne for dem selv!

Det er ufatteligt hvordan en lille fjer kan blive til 1000 høns! Det fortjener du godt nok ikke!

Du får lige et kæmpe knus herfra.

Hvad siger Casper til det hele??

Håber ikke det har skabt splid imellem jer!?

Hvad med veninden, har hun sagt hvor hun har det fra? Og hvor udspredt det rygte er!??

Er sgu glad for at høre at du har det godt

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

Ej hvor latterligt!!! Man kan da regne ud at du ikke er utro med Rasmus Seebach. Herregud det er da bare et billede!!!! Puha alle de mennesker jeg har været min kæreste utro med så.

Men det andet rygte er da helt forfærdeligt!!!! SÅ er man godt nok syg i bøtten hvis man spøger med sådan noget....

Anmeld

2. juli 2010

Englebisse

Neeeej helt ærligt det kan man sgu da ikke. Det var da godt din veninde var så stor at ringe og spørgere om det var sandt. Det er værre når folk ikke siger noget, men for pokker hvem finder dog på at sætte rygter igang med man er syg af kræft........... 

Ja den er også slem med at sige man er sin mand utro. Hmm

Du får lige et

Anmeld

2. juli 2010

XXSS

twinboys skriver:

Jeg sidder virkelig her og er rigtig ked af det...

Først er der en der beskylder mig for at have været Casper utro og sætter en masse igang... Og så viser det sig, at et uskyldigt billede af mig og Rasmus Seebach kunne gøre det...

Så for en time siden ringer min gode veninde og spørger mig om hun må spørge mig om noget og jeg siger selvfølgelig ja da...

Der går rygter om at jeg er uhelbredelig syg af kræft og at mine drenge ikke må få det at vide, da Casper og jeg skulle mene at de var for små til at få det at vide...

Hvad sker der lige for tiden... Hvem sætter sådan noget af et rygte igang???

Jeg er super frisk og har ikke kræft...

Hvorfor er der nogle mennesker der gør dette mod mig???

Tude tude tude

Majbritt

Ahh okay, hvad sker der for det ?  Man skulle jo næsten tro at vi gik i folkeskole - sikke nogle idioter for at sige det som det er...

Håber alt er vel og at du ikke bekymre dig for meget om de skingrende sindssyge folk der render rundt derude og forsøger at sprede negativitet... De må virkelig kede sig.

Du får et kæmpe

Sig mig spurgte du ikke din veninde, hvem der havde sagt det? Jeg havde nok valgt at undersøge det nærmere og lige tage fat i kraven på personen.. Mest af hensyn til dine børn (din mand og dig også selvfølgelig)!

Anmeld

2. juli 2010

MMR

hold da op nogle grimme rygter.. Det er dog forfærdeligt for dig..  Håber der er nogle der sidder med grim smag i munden.. øvv

Krammer fra mig

Anmeld

2. juli 2010

SpunkenJo

Sig mig lige engang! Hva bilder folk sig egentlig ind?
Det er sgu da for vildt!

Hva siger din mand til alt det her?

Så længe I har rene linjer, ka de andre fjolser "rede og hoppe" efter min mening. Kan godt forstå du er ked af det, men op på hesten igen. Der er jo ikke noget sandhed i noget af det alligevel. (gudskelov!)

Håber I får en dejlig weekend alligevel

kæmpe krammer Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.