Hvad sker der...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

mariamiss6

har du hørt noget fra hende endnu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja nu er jeg også nysgerrig. Er virkelig gal på dine vegne.

Anmeld

2. juli 2010

twinboys

Et rygte får hurtig ben at LØBE på... og nej så er det naboen til en veninde osv...

Jeg fik fat i hende den første og hende som havde fortalt hende den første det... eller hvad hedder det??? Smask forvirret er jeg...

Min veninde Karina fik det at vide af Diana som jeg så tog fat i på FB og kontaktede på mobilen fortalte at det var Christine der havde fortalt hende det... Kontaktede så Kristine som havde hørt det fra en nabo som havde hørt det fra en veninde...

Men rygtet er sprædt og jeg kommer nok ikke længere...

Men jeg har sat Stop nu de rygter på min FB profil

Majbritt der helt har kvalme over det

Anmeld

3. juli 2010

mariamiss6

twinboys skriver:

Et rygte får hurtig ben at LØBE på... og nej så er det naboen til en veninde osv...

Jeg fik fat i hende den første og hende som havde fortalt hende den første det... eller hvad hedder det??? Smask forvirret er jeg...

Min veninde Karina fik det at vide af Diana som jeg så tog fat i på FB og kontaktede på mobilen fortalte at det var Christine der havde fortalt hende det... Kontaktede så Kristine som havde hørt det fra en nabo som havde hørt det fra en veninde...

Men rygtet er sprædt og jeg kommer nok ikke længere...

Men jeg har sat Stop nu de rygter på min FB profil

Majbritt der helt har kvalme over det

UUUUUHA hvis jeg var dig havde jeg skrevet helt konkret hvilke rygter det handlede om, og at de IKKE var sande.....

Nu bliver du spurgt en milliard gange hvad det er for rygter der er tale om....

Men godt du tager fat i de folk du ved er med til at sprede rygterne

Anmeld

3. juli 2010

JustAnotherName

mariamiss6 skriver:

UUUUUHA hvis jeg var dig havde jeg skrevet helt konkret hvilke rygter det handlede om, og at de IKKE var sande.....

Nu bliver du spurgt en milliard gange hvad det er for rygter der er tale om....

Men godt du tager fat i de folk du ved er med til at sprede rygterne

Ja! 

Anmeld

3. juli 2010

TbCp

Altså en ting er det med Mr. Seebach...det kan man da kun grine lidt af.... Men kræft!!!! Det spøger man sgu bare ikke med!
Jeg bliver godt nok helt vred på dine vegne

Anmeld

3. juli 2010

Balderson

Ufattelig at man vil starte et rygte med at du har kræft... Sådan noget gør man bare ikke....

At du kunne finde på at være Casper utro, er kun til at grine af... Og at man ikke kan kende Rasmus S. på et billede er mig en gåde... Selv jeg som ikke er så pjattet med ham eller hans musik ved hvem manden er *g*

Der må virkelig være nogle der keder sig og har ondt, ja på godt dansk i røven og er misundelig på jer som par eller måske gennerelt på dig...

Sender  afsted til dig....

Anmeld

3. juli 2010

twinboys

Smiler jeg har sovet godt i nat og har tænkt at jeg ikke kan gøre så meget... Rygter løber løbsk og det kan gå meget hurtigt... og en lille forkert fjer kan laves om til mange fede høns...

Jeg kan kun fortælle Haderslev by at det heldigvis kun er et rygte og at jeg kan fortælle til dem jeg kender at det ikke passer og de så kan stoppe rygterne når det når dem...

Ønsker jer en dejlig varm dag...

Majbritt

Anmeld

3. juli 2010

sarahb

twinboys skriver:

Jeg sidder virkelig her og er rigtig ked af det...

Først er der en der beskylder mig for at have været Casper utro og sætter en masse igang... Og så viser det sig, at et uskyldigt billede af mig og Rasmus Seebach kunne gøre det...

Så for en time siden ringer min gode veninde og spørger mig om hun må spørge mig om noget og jeg siger selvfølgelig ja da...

Der går rygter om at jeg er uhelbredelig syg af kræft og at mine drenge ikke må få det at vide, da Casper og jeg skulle mene at de var for små til at få det at vide...

Hvad sker der lige for tiden... Hvem sætter sådan noget af et rygte igang???

Jeg er super frisk og har ikke kræft...

Hvorfor er der nogle mennesker der gør dette mod mig???

Tude tude tude

Majbritt

Der er åbenbart en sjat uintelligente mennesker der ikk har et liv! Hellere sidde og finde historier om dig, hahahaha sikke dog et liv og ha!!

Anmeld

3. juli 2010

twinboys

sarahb skriver:

Der er åbenbart en sjat uintelligente mennesker der ikk har et liv! Hellere sidde og finde historier om dig, hahahaha sikke dog et liv og ha!!

Ja det må du da nok sige...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.