Alkohol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Shibby

Ikke en dråbe! Jeg kan fortælle at jeg gjorde ALT efter bogen, Jeg er desuden ikke ryger så mikkel havde de bedste odds. Og hvad blev resultatet? En dreng med mulig adhd! Det er lidt skægt. Gad vide hvorvidt det ku være forhindret hvis jeg bare havde nippet til at glas rødvin som mange andre eller bare havde røget 10 smøger eller noget..

Jeg tror ikke alkohol i meget små mængder er skadene-men det er lidt "skægt" at en der ikke ryger,ikke rørte en dråbe alkohol,spiste grønt og gjorde hvad fanden hun skulle-fik det resultate som hun gjorde,og min veninde som havde været misbruger,skyllet 17 panodiler ned og bedøvet sig selv i druk til 17 uge hvor graviditeten blev konstateret- jaa..hendes dreng er fejlfri-ingen me`n overhovedet. Lidt wierd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

VNB

Shibby skriver:

Ikke en dråbe! Jeg kan fortælle at jeg gjorde ALT efter bogen, Jeg er desuden ikke ryger så mikkel havde de bedste odds. Og hvad blev resultatet? En dreng med mulig adhd! Det er lidt skægt. Gad vide hvorvidt det ku være forhindret hvis jeg bare havde nippet til at glas rødvin som mange andre eller bare havde røget 10 smøger eller noget..

Jeg tror ikke alkohol i meget små mængder er skadene-men det er lidt "skægt" at en der ikke ryger,ikke rørte en dråbe alkohol,spiste grønt og gjorde hvad fanden hun skulle-fik det resultate som hun gjorde,og min veninde som havde været misbruger,skyllet 17 panodiler ned og bedøvet sig selv i druk til 17 uge hvor graviditeten blev konstateret- jaa..hendes dreng er fejlfri-ingen me`n overhovedet. Lidt wierd

der er vist ingen tvivl om at dit tilfælde er RET uheldigt...

MEN synes på ingen måder man kan "forsvare" at både ryge og drikke under graviditeten BARE fordi at nogle tilfældigvis slipper godt afsted med det....

Og din venindes barn har da vist været UTROLIG heldig!

Anmeld

1. juli 2010

Shibby

Mere end heldig. Jeg er total indebrændt over den foreskel når jeg gjorde alt jeg skulle og hun gjorde alt hun ikke skulle-hvertfald i de mest sårbare uger . Det er ikke fair

Da jeg blev gravid efter mikkel gjorde jeg endnu en gang alt efter bogen-og fik en dreng der skreg som bare fanden,havde maveproblemer og mange sygdomsforløb. Flot. Det gir ingen mening!

Hvorfor gøre alt det rigtige når man ender med de konsekvenser.. Hvis jeg en dag blir gravid igen så tror jeg sgu jeg fejre det med en nisseøl

Anmeld

1. juli 2010

VNB

Shibby skriver:

Mere end heldig. Jeg er total indebrændt over den foreskel når jeg gjorde alt jeg skulle og hun gjorde alt hun ikke skulle-hvertfald i de mest sårbare uger . Det er ikke fair

Da jeg blev gravid efter mikkel gjorde jeg endnu en gang alt efter bogen-og fik en dreng der skreg som bare fanden,havde maveproblemer og mange sygdomsforløb. Flot. Det gir ingen mening!

Hvorfor gøre alt det rigtige når man ender med de konsekvenser.. Hvis jeg en dag blir gravid igen så tror jeg sgu jeg fejre det med en nisseøl

hehe jamen en nisse øl er vist heller ikk det værste så

ja det kan godt virke lidt uretfærdigt... Men i det mindste har du dit på det rene, og sidder ikke med en KÆMPE selvbebrejdelse over at have gjort noget forkert under graviditeterne... Det var desværre bare dine børns skæbner, og ingen kunne gøre fra eller tid.

Men kan sagtens forstå at det er hårdt!

Anmeld

1. juli 2010

Shibby

Det er også det "eneste" gode ved det. Havde jeg drukket bare et glas vin så havde jeg givet mig selv skylden for at de er blevet som de er,men i og med at jeg ikk gjorde en skid-så er jeg sluppet for den skyldfølelse der kunne have forfulgt mig resten af mit liv!Hvilket er ret heldigt når man kender forløbet

Anmeld

1. juli 2010

FrkLarsen

Jeg har heller ikke rørt nogen genstande med alkohol i, men har sådan set heller aldrig været det store drukhovede som skulle i byen hver weekend

Min mave afviser simpelthen det skidt  

Kamilla 34+5

Anmeld

1. juli 2010

Tina2

Jeg har to gange i min graviditet drukket ½ glas asti, og så har jeg fået en tår af min mands øl eller sommersby et par gange.....

I de mængder skader det ingenting.....

Anmeld

1. juli 2010

CamillaT89

Jeg har én gang nippet til en øl for at smage krydderierne og mærke konsistensen - Min far havde fået et øl-brygger-gavekort i julegave, så skulle da lige bedømme, hvor godt han havde klaret det

Ellers har jeg intet drukket

Anmeld

1. juli 2010

roenlund

Jeg drak tre glas vin lørdagen før jeg fandt ud af at jeg var gravid, men derefter har jeg ingenting rørt...

der er så mange andre ting der er sværere at "gøre rigtigt" at jeg synes man skal holde sig fra det man kan, og selvom jeg savner at kunne tage et glas til maden er det jo ikke det vilde... så vil jeg hellere have en rød bøf...

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen jeg drak da et glas vin i ny og næ til festlige lejligheder - og det har jeg det ikke det mindste dårligt med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.