Jeg har slet ikke drukket under min graviditet endnu, og tror heller ikke at jeg kommer til det.
Vi skal til min bedste venindes store bryllup her på lørdag, og jeg har godt nok tænkt meget over om at jeg skulle tage et halvt glas hvidvin og et halvt glas rødvin til maden, for savner MEGA meget at få lidt vin til maden en gang imellem...
Har snakket en del med min kæreste om det, og han synes det er helt okay hvis jeg skulle få lyst et pat halve glas på lørdag...
problemet er bare det at jeg VED at jeg søndag vil sidde med moralske tømmermænd, og tænke hvad nu hvis?!?! inderst inde ved man jo godt at så lidt alkohold denne ene gang i graviditeten ikke skader, men så alligevel så har jeg sådan en følelse af at jeg bare er MEGA egoistisk, for ingen ved jo realiteten hvad der skader og hvad der ikke gør... tænk hvis bebs kom ud og fejlede et eller andet... så ville jeg nok altid tænke "ja det var nok det glas vin til det bryllup..." 
Så synes helt klart man skal mærke efter i sig selv, og hvis man på forhånd ved at man ikke vil tænke mere over det, så GO FOR IT! men hvis man er det mindste i tvivl om man i fremtiden vil spekulere meget over det, så lad vær....
det er jo trods alt kun en forholdsvis kort periode man må undvære... HELDIGVIS 
knus Vinni.
Anmeld