Alkohol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.289 visninger
42 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

morethanperfect

Hejsa .

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvor mange af jer der har drukket én eller flere genstande under jeres graviditet

Hvis ja , hvor meget ?

Er bare nysgerrig .

Knus <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Patrick07

Da jeg ventede Patrick (min søn på 3 år) vidste jeg ikke jeg var gravid og var i byen de fleste weekender inden jeg fandt ud af det.. og jeg var "hammer lam" så da jeg fandt ud af jeg var gravid.. gik jeg i vild panik, tænk nu hvis jeg havde skadet den lille trold... men Nope.. han er sund og rask og fejler ingen ting overhovdet, og han er næsten aldrig syg, så jeg priser mig lykkelig for at det ikke betød noget.. denne her gang ved jeg fra starte af jeg var graivd, så drikker ingen ting der indholder alkohol ...

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

morethanperfect skriver:

Hejsa .

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvor mange af jer der har drukket én eller flere genstande under jeres graviditet

Hvis ja , hvor meget ?

Er bare nysgerrig .

Knus <3 

Alt i alt gennem hele graviditeten - måske to genstande..

Delte en sommersby med min mor to gange, samt nippede til vin, da min mormor fyldte 80 og holdte stor fødselsdag.. Og det var det ;-)

Anmeld

1. juli 2010

morethanperfect

Patrick07 skriver:

Da jeg ventede Patrick (min søn på 3 år) vidste jeg ikke jeg var gravid og var i byen de fleste weekender inden jeg fandt ud af det.. og jeg var "hammer lam" så da jeg fandt ud af jeg var gravid.. gik jeg i vild panik, tænk nu hvis jeg havde skadet den lille trold... men Nope.. han er sund og rask og fejler ingen ting overhovdet, og han er næsten aldrig syg, så jeg priser mig lykkelig for at det ikke betød noget.. denne her gang ved jeg fra starte af jeg var graivd, så drikker ingen ting der indholder alkohol ...

Åh gud .. Hvor godt han er sund og rask !

Ville bare sikre mig der ikk skete noget ved man drak en eller to genstande .. 

Anmeld

1. juli 2010

morethanperfect

Renée88 skriver:

Alt i alt gennem hele graviditeten - måske to genstande..

Delte en sommersby med min mor to gange, samt nippede til vin, da min mormor fyldte 80 og holdte stor fødselsdag.. Og det var det ;-)

Ja okay .. Det heller ikke meget

Anmeld

1. juli 2010

Patrick07

morethanperfect skriver:

Åh gud .. Hvor godt han er sund og rask !

Ville bare sikre mig der ikk skete noget ved man drak en eller to genstande .. 

Nej nej bare rolig det kan du sagtes gøre hehe... jeg misunder også min kæreste når han sidder med en kold øl eller moukai.. men denne gang rører jeg ingen ting, fordi jeg simpelthen blev så bange sidste gang...

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Det heller ikke meget

Nej slet ikke.. Og ved du hvad.. Hvis du får en halv øl en aften, eller et glas vin en særlig aften, så går det også..

Førhen sagde man at det var sundt for gravide at drikke en genstand dagligt, men fordi nogle ikke helt "ved" hvad én genstand er, så anbefaler sundshedsstyrelse, at man ikke drikker alkohol under graviditet...

Anmeld

1. juli 2010

morethanperfect

Patrick07 skriver:

Nej nej bare rolig det kan du sagtes gøre hehe... jeg misunder også min kæreste når han sidder med en kold øl eller moukai.. men denne gang rører jeg ingen ting, fordi jeg simpelthen blev så bange sidste gang...

Det er også sådan jeg har det !  

Anmeld

1. juli 2010

morethanperfect

Renée88 skriver:

Nej slet ikke.. Og ved du hvad.. Hvis du får en halv øl en aften, eller et glas vin en særlig aften, så går det også..

Førhen sagde man at det var sundt for gravide at drikke en genstand dagligt, men fordi nogle ikke helt "ved" hvad én genstand er, så anbefaler sundshedsstyrelse, at man ikke drikker alkohol under graviditet...

Ja okay , godt nok

Anmeld

1. juli 2010

oo

jeg har ikke drukket siden jeg fandt ud af jeg var gravid - men jeg savner det.

jeg læste lige en undersøgelse igår fra Århus universitet der viser at hvis moderen drikker alkohol under graviditeten har det direkte forbindelse med sønners dårlige sædkvalitet

teflan pander er dog også skyld i nedsat frugtbarhed hos kvinder og mænd og det bruger jeg selvom jeg er gravid, såe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.