Hvor stort bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Mor-til-asta-09

kitty skriver:

Bor I i Palads eller papkasse?

Bare for at stille nysgerrigheden, og starte en lidt irrelevant tråd

Hvor mange m 2 bor I på? Og hvor mange er I i husstanden?

Jeg kan starte

Vi er to (+ kat) og bor i 2. værelses- lejlighed på 67 m 2

Vi er 2 voksne og asta på 10 mdr.

Vi bor i en 3 værelses andelsbolig på 97 m 2,

Så vi har soveværelse, asta har sit værelse.. stort køkkenalrum og stor stue.. toilet og 2 indgange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

oo

vi bor på 80 kvadratmeter...2 voksne, en fuldfed missekat og snart et lille barn. det er et gammelt hus, så det er ikke indrettet særlig hensigtsmæssigt med rummene, og vi har soveværelse og barneværelse ud i et og det er hele 1. salen. nedenunder har vi en gang med trappe op, et køkken, en lille stue med brændeovn og en læsestol, en lidt større stue med sofa og tv og en spisestue...og ja et badeværelse i bedste københavnerstil - alt meget småt, men meget hyggeligt og så har vi gården og stor forhave (som vi dog aldirg bruger) og stooooor baghave. der er plads NOK, men vi flytter så snart jeg er færdig med at læse. vi er enige om, at det kan gå an at have "deleværelse" de første år af barnets liv, men vi skal ikke nå op i skolealder og barnet stadig sover tæt ved os!!

Anmeld

30. juni 2010

XXSS

Rækkehus på 133 m2, 4 værelser, stue, køkken og to bad. Lige nu er vi to voksne, vores lille datter  på 18 mdr (15. juli) + ny baby den 15. juli

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har et hus på 105 m2. Ligenu er vi ved at lave en førstesal på ca 50 m2 og vi har en lille hems på 15-20 m2, der pt ikke rigtig er beboelig.

Derudover har vi en værkstedsbygning på 50m2. Så har vi 12000 m2 grund.

Men vi skal bruge mere plads henadvejen. Vi vil rigtig gerne bygge vores hovedhus og værkstedsbygning sammen, så vi får et rum imellem og forlænget vores førstesal (og ja jeg ved det godt, vi er plads narkomaner )

Anmeld

30. juni 2010

CS

bor i palads på 56 kvm alene meeeen prinsessen kommer inden for den næste måned

Anmeld

30. juni 2010

L.J.L

Muffi . skriver:

Vi er 2 voksne , 2 teenage børn og Alexander på 15 mdr   Vi bor på 286 kvm ,, Har rigelig plads , lidt for meget faktisk , har 2 ledige værelser ,,

Kan man få for meget plads?? -Gid det var mig der havde det problem

Anmeld

30. juni 2010

L.J.L

vi bor i en stor 2V på 86 kvadratmeter, men vil gerne ind i noget større, forhåbentligt til næste år

Anmeld

30. juni 2010

morethanperfect

Vi bor to "voksne" i en 3 vær. lejlighed på 81 kvm. ca .. Men prinsen kommer til Nov

Anmeld

30. juni 2010

pussepige

Vi bor 2 voksne og 3 børn på 7 år, 3 år og 10 mdr og så kommer der en lille ny til oktober. Vores hus er pt på 140 kvm men når vi er færdig bliver det på ca 185 kvm.. 

Anmeld

30. juni 2010

SHERO

Jeg bor alene med min søn på 5 måneder i en stor 3. vær. lejlighed på 110 m2, så har også plads nok... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.