Tak for gaven - nu med billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg ved det sker for jer to...jeg bare VED det! og det er også derfor jeg kan holde ud at sidde og heppe på sidelinien

og sorry for mit manglende svar på din mail, jeg har brugt aftenen utrolig konstruktivt på 1) at tude over at jeg var træt og 2) at se HELE kampen mellem portugal og spanien (og 3) spise urimeligt mange skumfiduser) 

Jeg elsker dig (også) fordi du er så ærlig!

Du har været mere konstruktiv end jeg. Jeg har spillet spil på Facebook og set bjørnen se fodbold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg ved det sker for jer to...jeg bare VED det! og det er også derfor jeg kan holde ud at sidde og heppe på sidelinien

og sorry for mit manglende svar på din mail, jeg har brugt aftenen utrolig konstruktivt på 1) at tude over at jeg var træt og 2) at se HELE kampen mellem portugal og spanien (og 3) spise urimeligt mange skumfiduser) 

Hi-hi...

Og hvor er det dejligt du ved det...det hjælper

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg elsker dig (også) fordi du er så ærlig!

Du har været mere konstruktiv end jeg. Jeg har spillet spil på Facebook og set bjørnen se fodbold

Trine vores Projekt baby guru

Anmeld

29. juni 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det håber jeg, for det er virkelig det jeg føler i i øjeblikket, er i hvert fald ikke helt mig selv. 

Jamen for mig kan det både være i Vejle og Odense, men hvis det er i vejle skal der være en sofa at sove på

Jeg tror ikke India overlader den store sofa uden kamp Det er ikke løgn når jeg siger, at vi nogle gange begge sidder i to-pers. sofaen, fordi hun ligger og flader ud i den store. Krop umulige kat

Vi ser på det søde, evt over FB? Jeg har sommerferie, dog med arbejde, men mon ikke vi kan finde en dag? Det skal vi!

Jeg vil gå i seng..!

Stort kram, nat nat og tak fordi du er dig!

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg tror ikke India overlader den store sofa uden kamp Det er ikke løgn når jeg siger, at vi nogle gange begge sidder i to-pers. sofaen, fordi hun ligger og flader ud i den store. Krop umulige kat

Vi ser på det søde, evt over FB? Jeg har sommerferie, dog med arbejde, men mon ikke vi kan finde en dag? Det skal vi!

Jeg vil gå i seng..!

Stort kram, nat nat og tak fordi du er dig!

Det kunne være så hyggeligt...

Jeg tager bare Rocky med

Vi skrives lige ved på FB...

Og 1000 tak... og i lige måde - kan slet ikke forstå jeg er så heldig at have sådan nogen dejlige kvinder omkring mig.

Sov godt - jeg har fået binyrebarkhormon idag, så jeg ender sikkert med at være vågen halvdelen af natten.

Anmeld

29. juni 2010

N&J

Nogle fantastiske dejlige billeder Mia Maia.. det ser ud til I hyggede jer.. 

Jeg vil holde med Trine her.. jeres ønskebaby skal nok komme, og sikkert på det mest usandsynlige tidspunkt.. Så håber alt det bedste for jer, og at I får en sommerferie hvor I bare er til og nyder hinanden.. 

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

Mia Maia skriver:

Nej, det er den gamle kro.

Den gamle kro er et fantastisk sted!!!!

Hyggelig kro, lækker mad, sødt personale

Ser ud til i havde en skøn dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.