Tak for gaven - nu med billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Becks

Hvor ser det dog hyggeligt ud.. Jeg er rigtig glad for, at vi kunne være med til og give jer denne gave, i den svære tid..

Jeg er sikker på det nok skal lykkedes enten øko eller ej øko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

VNB

Ser ud til at i havde en rigtig hyggelig aften!  og savle savle savle hvor lyder menuen jo bare helt vildt LÆKKER!

lige før man skulle køre til Odense bare for at få samme kulinariske oplevelse

haha lidt sjovt det med campisterne.... blev de fornærmet over at i var der? tsk tsk.... "det er altså VORES bål... og KUN vores!" hahahaha

Øv bøv øv med testen.... hvor mange dage er du over tid nu? så længe mens ikke har meldt sin ankomst krydses der selvfølgelig stadig fingre herfra!  

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

ih hvor er det dejligt at I kom ud og hyggede jer lidt  

hold op, jeg er også gået tudene på toilettet før...det er slet ikke sjovt at blive spurgt om man er gravid når det er det man aller-allerhelst ville være men DET BLIR DU!!!! så må I bare nyde sommeren sammen og gøre jer klar - for det blir den sidste sommer sammen uden børn

Du formår altid at sige det helt rigtigt...

Jeg prøver at få det bedste ud af sommeren og "nyde" jeg ikke er gravid - og gøre alt det jeg ikke må når jeg er i behandling...

Jeg bliver desværre nok også nødt til at være herinde lidt mindre - det gør bare for ondt i øjeblikket, og jeg prøver derfor ikke at tænke for meget på PB - men nu må vi se hvor længe det holder

Jeg er i hvert glad for jeg også har dig på FB.

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

Alexis skriver:

Hold op hvor er den bare super  flot den buket

Den var bare rigtig flot...

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

Tutter skriver:

Hvor ser det dog hyggeligt ud.. Jeg er rigtig glad for, at vi kunne være med til og give jer denne gave, i den svære tid..

Jeg er sikker på det nok skal lykkedes enten øko eller ej øko

Vi er så taknemmelige - i gav os sådan en dejlig aften.

Lige hvad vi havde brug for.

Vi er stadig så glade og taknemmelige for det i har gjort - det betyder rigtig meget...

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

Ser ud til at i havde en rigtig hyggelig aften!  og savle savle savle hvor lyder menuen jo bare helt vildt LÆKKER!

lige før man skulle køre til Odense bare for at få samme kulinariske oplevelse

haha lidt sjovt det med campisterne.... blev de fornærmet over at i var der? tsk tsk.... "det er altså VORES bål... og KUN vores!" hahahaha

Øv bøv øv med testen.... hvor mange dage er du over tid nu? så længe mens ikke har meldt sin ankomst krydses der selvfølgelig stadig fingre herfra!  

Det smagte fantastisk, og det er ikke sidste gang vi spiser der...

Ja, og viser jer gerne vej

De sagde ikke noget - men vi kunne godt mærke det lidt...

Jeg tror desværre ikke der er nogen chancer for noget som helst, tror faktisk min krop er gået lidt i stå igen - har i hvert fald ikke fået mens, men nu må vi se...

Jeg forsøger at affinde mig med situationen, men lige nu kan jeg slet ikke holde ud at tænke på det, og gør alt for at glemme det - selvom jeg godt ved det ikke hjælper. 

Jeg kommer nok hurtigt til at savne jer allesammen, og vender tilbage inden længe

Anmeld

29. juni 2010

oo

Mia Maia skriver:

Du formår altid at sige det helt rigtigt...

Jeg prøver at få det bedste ud af sommeren og "nyde" jeg ikke er gravid - og gøre alt det jeg ikke må når jeg er i behandling...

Jeg bliver desværre nok også nødt til at være herinde lidt mindre - det gør bare for ondt i øjeblikket, og jeg prøver derfor ikke at tænke for meget på PB - men nu må vi se hvor længe det holder

Jeg er i hvert glad for jeg også har dig på FB.

det er klart - sådan en sommer havde jeg selv sidste år! men vi er her hele tiden når og hvis du får brug for os det vigtigste er, at du passer på dig selv og lader op til en ny runde!!

Anmeld

29. juni 2010

loppen82

Mia Maia skriver:

Det smagte fantastisk, og det er ikke sidste gang vi spiser der...

Ja, og viser jer gerne vej

De sagde ikke noget - men vi kunne godt mærke det lidt...

Jeg tror desværre ikke der er nogen chancer for noget som helst, tror faktisk min krop er gået lidt i stå igen - har i hvert fald ikke fået mens, men nu må vi se...

Jeg forsøger at affinde mig med situationen, men lige nu kan jeg slet ikke holde ud at tænke på det, og gør alt for at glemme det - selvom jeg godt ved det ikke hjælper. 

Jeg kommer nok hurtigt til at savne jer allesammen, og vender tilbage inden længe

Hej.

Er det Den Grimme Ælling i spiste på?

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

det er klart - sådan en sommer havde jeg selv sidste år! men vi er her hele tiden når og hvis du får brug for os det vigtigste er, at du passer på dig selv og lader op til en ny runde!!

1000 tak...

Sidder bare her og græder, for i er alle så søde, og så kan jeg ikke engang overskue at logge på - synes slet ikke det er i orden...

Alle følelserne sidder bare ude på tøjet, og jeg kan slet ikke tåle noget der har med det at gøre...

Måske hele reaktionen først kommer nu...

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

loppen82 skriver:

Hej.

Er det Den Grimme Ælling i spiste på?

Nej, det er den gamle kro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.