Tak for gaven - nu med billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

oo

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Sidder bare her og græder, for i er alle så søde, og så kan jeg ikke engang overskue at logge på - synes slet ikke det er i orden...

Alle følelserne sidder bare ude på tøjet, og jeg kan slet ikke tåle noget der har med det at gøre...

Måske hele reaktionen først kommer nu...

mon ikke det er det hele sådan helt hulter til bulter der kommer nu - og hvor du har "tid" til at tage dig af det? det er i hvert fald meget naturligt at der er en reaktion og hvis du græder så GRÆD og lad være med at dunke dig selv i hovedet med hvad du burde gøre i forhold til os!! vi er her altid og langt de fleste af os har jo også prøvet at måtte tage et skridt udenfor cirklen for liiiige at samle os igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Sidder bare her og græder, for i er alle så søde, og så kan jeg ikke engang overskue at logge på - synes slet ikke det er i orden...

Alle følelserne sidder bare ude på tøjet, og jeg kan slet ikke tåle noget der har med det at gøre...

Måske hele reaktionen først kommer nu...

Sødeste Mia Maia, det må du ikke have det dårligt over! Lad følelserne være der, og føl det du føler! Det gør ikke noget, at du ikke kan overskue det, for vi ved du er der alligevel!

Gør lige præcis det DU har brug for, eller det I har brug for. Jeg ved du vender tilbage, når du kan trække vejret igen, og ikke får ondt i maven over at skulle "kigge" herinde til os"

Vi er her også, når du vender tilbage. Nogle gange har vi bare brug for en pause, og det er os altså velundt! Det er sgu ikke alle der kan blive ved med at klare det vi går igennem - måned efter måned!

Du er stærk, også selvom tårene triller!!

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

mon ikke det er det hele sådan helt hulter til bulter der kommer nu - og hvor du har "tid" til at tage dig af det? det er i hvert fald meget naturligt at der er en reaktion og hvis du græder så GRÆD og lad være med at dunke dig selv i hovedet med hvad du burde gøre i forhold til os!! vi er her altid og langt de fleste af os har jo også prøvet at måtte tage et skridt udenfor cirklen for liiiige at samle os igen

Jo, pludselig er der hverken eksamen eller sygehus besøg - her mærkeligt stille. 

Jeg er så bange for at lukke op for alle følelserne - det gør bare alt for ondt, men er godt klar over jeg er nødt til det...

Jeg troede aldrig jeg ville få brug for en pause, men det er nok meget normalt.

Anmeld

29. juni 2010

oo

Mia Maia skriver:

Jo, pludselig er der hverken eksamen eller sygehus besøg - her mærkeligt stille. 

Jeg er så bange for at lukke op for alle følelserne - det gør bare alt for ondt, men er godt klar over jeg er nødt til det...

Jeg troede aldrig jeg ville få brug for en pause, men det er nok meget normalt.

hvis bare jeg kunne rulle dig ind i vat indtil du havde været igennem det værste, så ville jeg gøre det for det er nemlig rigtig uhyggeligt at skulle mærke efter hvad man helt præcist føler efter sådan et forløb som det I har været igennem.

noget af det første jeg sagde til Søren, da vi stod med en positiv test denne gang var "jeg tror ikke jeg kan overleve hvis vi også mister denne her", ondt gør det og dybt sidder det. men jeg LOVER dig (ama'r halshug), at når du sidder med din egen store mave og blir sparket på kryds og tværs indefra - for det kommer til at ske - så tænker du "alt det her gik jeg igennem for dig og jeg ville gå det igennem tusinde gange til for at få dig i mine arme"!

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

kitty skriver:

Sødeste Mia Maia, det må du ikke have det dårligt over! Lad følelserne være der, og føl det du føler! Det gør ikke noget, at du ikke kan overskue det, for vi ved du er der alligevel!

Gør lige præcis det DU har brug for, eller det I har brug for. Jeg ved du vender tilbage, når du kan trække vejret igen, og ikke får ondt i maven over at skulle "kigge" herinde til os"

Vi er her også, når du vender tilbage. Nogle gange har vi bare brug for en pause, og det er os altså velundt! Det er sgu ikke alle der kan blive ved med at klare det vi går igennem - måned efter måned!

Du er stærk, også selvom tårene triller!!

1000 tak...

Alle tårerne kommer bare nu...

Du skal bare vide at jeg sender jer rigtig mange tanker, og jeg ville ønske jeg kunne sige noget klogt, men det kommer når overskudet er der igen...(håber jeg)

Hvad siger du til at dele en flaske vin eller 2??

Knus

Anmeld

29. juni 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

hvis bare jeg kunne rulle dig ind i vat indtil du havde været igennem det værste, så ville jeg gøre det for det er nemlig rigtig uhyggeligt at skulle mærke efter hvad man helt præcist føler efter sådan et forløb som det I har været igennem.

noget af det første jeg sagde til Søren, da vi stod med en positiv test denne gang var "jeg tror ikke jeg kan overleve hvis vi også mister denne her", ondt gør det og dybt sidder det. men jeg LOVER dig (ama'r halshug), at når du sidder med din egen store mave og blir sparket på kryds og tværs indefra - for det kommer til at ske - så tænker du "alt det her gik jeg igennem for dig og jeg ville gå det igennem tusinde gange til for at få dig i mine arme"!

Dét var smukt! det glæder jeg mig til. For selvfølgelig sker det!!

Anmeld

29. juni 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Alle tårerne kommer bare nu...

Du skal bare vide at jeg sender jer rigtig mange tanker, og jeg ville ønske jeg kunne sige noget klogt, men det kommer når overskudet er der igen...(håber jeg)

Hvad siger du til at dele en flaske vin eller 2??

Knus

Med glæde! Hvor?? Dét er den glæde vi ikke gravide har..

Du behøver ikke sige noget klogt, det vender nok tilbage når tristheden forlader dig igen... Men det er OK at være trist og tom!

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

Du har så ret, og jeg er klar igen, når jeg begynder at tro på det igen...

Nu skal det her bearbejdes, og vi skal nyde sommeren - og så er vi klar igen til 18. august...

Min fætters kone, som i dag har 3 børn ( 1. ved IVF og tvillinger ved nedfrosne æg) sagde at hun havde glemt det hele igen - den sætning trøster jeg mig med. 

Her er jo heldigvis mange gode beviser på at det lykkedes hele tiden. 

Anmeld

29. juni 2010

oo

kitty skriver:

Dét var smukt! det glæder jeg mig til. For selvfølgelig sker det!!

jeg ved det sker for jer to...jeg bare VED det! og det er også derfor jeg kan holde ud at sidde og heppe på sidelinien

og sorry for mit manglende svar på din mail, jeg har brugt aftenen utrolig konstruktivt på 1) at tude over at jeg var træt og 2) at se HELE kampen mellem portugal og spanien (og 3) spise urimeligt mange skumfiduser) 

Anmeld

29. juni 2010

MM1987

kitty skriver:

Med glæde! Hvor?? Dét er den glæde vi ikke gravide har..

Du behøver ikke sige noget klogt, det vender nok tilbage når tristheden forlader dig igen... Men det er OK at være trist og tom!

Det håber jeg, for det er virkelig det jeg føler i i øjeblikket, er i hvert fald ikke helt mig selv. 

Jamen for mig kan det både være i Vejle og Odense, men hvis det er i vejle skal der være en sofa at sove på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.