Lunae skriver:
Hej tøser!
Jeg ved godt, at der stadig er længe endnu, men min kæreste og jeg er begyndt at tale om barnedåb! Vi har begge temmelig store familier, hvis man inviterer mostre, onkler og fætre-kusiner med! Endvidere har vi stadig 20-25 venner, som vi ser jævnligt (nogen mere end andre)
Mit spørgsmål er så:
Hvor mange var i til barnedåb og hvem sorterere i fra?
Hvad blev der serveret og hvad blev prisen for hele festen?
Hvor gammel var den lille, da det blev døbt?
Hvem havde i som henholdsvis gudfar/gudmor og faddere?
Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig, for jeg er drønforvirret !
På forhånd tak!
Vi holdt barnedåb i søndags, så det er stadig ganske friskt i erindringen :-)
Hvor mange var i til barnedåb og hvem sorterere i fra?
- Vi var 35 voksne og 10 børn (3 af børnene var dog babyer). Det var blandet familie og venner. Jeg har en stor familie på min mors side, og de var alle sammen med (dem der kunne) og ingen fra min fars side (helt andet emne hehe). min kærestes familie er ikke så stor, så det var ikke dem der fyldte. - Ellers inviterede vi de venner vi havde lyst til.
Hvad blev der serveret og hvad blev prisen for hele festen?
- Vi havde lavet frokost buffet og kaffe/kage bord til vores lille garden party. Buffeen bestod af: tærter, pastasalat, kartoffelsalat, råkost, wraps m kylling mm, frikadeller, skinke, grøntsagsfad, lakse paté og hjemmebagt flute. Til kaffen havde vi 3 x muffins, chokolade og kæmpe frugtfad.
Vi havde handlet drikkevarer i tyskland (sodavand, sommersby og øl) og vi fik lidt hjælp af mor og svigermor, så i alt tror jeg vi brugte ca 5000 kr. + lidt til servietter, duge etc.
Hvor gammel var den lille, da det blev døbt?
- Vilma blev døbt d. 27 juni og blev 3 mdr d. 30 juni.
Hvem havde i som henholdsvis gudfar/gudmor og faddere?
- Min veninde (siden 3 klasse) er vilmas gudmor.
Ellers var min bror, thomas' søster, vores fælles veninde og min onkel faddere.
Laura
Anmeld