Lunae skriver:
Hej tøser!
Jeg ved godt, at der stadig er længe endnu, men min kæreste og jeg er begyndt at tale om barnedåb! Vi har begge temmelig store familier, hvis man inviterer mostre, onkler og fætre-kusiner med! Endvidere har vi stadig 20-25 venner, som vi ser jævnligt (nogen mere end andre)
Mit spørgsmål er så:
Hvor mange var i til barnedåb og hvem sorterere i fra?
Hvad blev der serveret og hvad blev prisen for hele festen?
Hvor gammel var den lille, da det blev døbt?
Hvem havde i som henholdsvis gudfar/gudmor og faddere?
Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig, for jeg er drønforvirret !
På forhånd tak!
Tja vi har alædrig holdt barnedåb, da vi stadig kæmper for de to streger, men vi ahr da allerede gjort tanker om barnedåb, og vores plan er dte ikke skal være for voldsomt, vi regner med at det bliver når barnet er ca 3 mdr. vi vil så have forældre, søskende, mostre/fastre med på her side, ellers bliver hurtigt alt alt for mange, og man må jo stoppe et sted.
muligheden for os, er så at slå bryllup og barnedåb sammen, hvis det kommer til at passe, men det ved jeg ikke helt om jeg synes er noget jeg har lyst til, det må kigge på, hvis det bliver aktuelt 
Om en times tid, kører vi til min yngste fætters barnedåb, de holder det for venner og familie, i forsamlingshus, da de ikke har holdt stor fest da de begge blev 30, så de valgte at gøre det nu. Han er ca 4 mdr, og reglerne er vist at man skal navngives/døbes inden for 6 mdr.
håber i finder ud af det hele 
Anmeld