10 minutters sex er nok for de fleste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

NinaNymannMadsen

Znuzke skriver:

Men sex starter jo ikke nødvendigvis med at han stikker p...... ind.... Hvis han har det problem, så kunne han jo gøre lidt godt for dig inden....

ja det ved jeg godt  men det ikke altid han gider det også iorden men det er sjællent at han gider gøre noget for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er helt tilfreds med 10 min Gider ikke det skal vare flere timer hver gang. Den helt store tur bliver det kun til 2-3 gange mdr, resten af tiden tager det ca 15 min inkl forspil Det er fint med mig, da det lige så meget handler om at "lette trykket" i hverdagen

Anmeld

26. juni 2010

mama09

Jeanne skriver:

Jeg er helt tilfreds med 10 min Gider ikke det skal vare flere timer hver gang. Den helt store tur bliver det kun til 2-3 gange mdr, resten af tiden tager det ca 15 min inkl forspil Det er fint med mig, da det lige så meget handler om at "lette trykket" i hverdagen

Enig

Anmeld

26. juni 2010

Mathilde

Ja det ville altså også være nok for mig....

Jeg synes det bliver kedeligt ret hurtigt og jeg synes slet ikke om det efter jeg har født (altså det der ind-ud-ind-ud)  og vi kan vist heller ikke tage os sammen fordi vi altid er trætte... så her bliver det alligevel ikke til meget...eller rettere slet ikke!

Så 5min om måneden ville være fremgang her i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.