10 minutters sex er nok for de fleste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

4xGreve

Line&Liam skriver:

Hehe det er sjovt så "lidt" der skal til for at fænge mændene Morten havde meget med at prale indtil vi selv kom i kanen sammen, siden har jeg aldrig hørt om det igen, men får jævnligt genfortalt nogle af vores egne ture hehe...

De kære mænd altså

ja de er sku dejlige de kan få os til at føle os som sol, måne og stjerner uden selv at vide det hehe...

Vi er heldige med sådan nogen mænd hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

4xGreve

B&J skriver:

wow altså 4-7 minutter... hvis vi gjorde det ja så havde vi da ikke fået vores søn 

hehe vildt... hehe vi fik vores datter på nok nærmest de 4 min. dengang hehe og havde kun været seksuel aktiv med hinanden i 14 dages tid og jeg var på p-piller hehe...

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Astasmor skriver:

10 minutter er bedre end ingen ting, men er forspillet også talt ind i det? for hvis det er bliver det da en kedelig omgang sex må jeg da nok sige.

jeg syntes det godt må være varieret for vor længe det skal vare, nogen gange er det godt med en hurtig overstået omgang, og andre gange er godt med en lang og god omgang.

tror ikke forspillet er med ellers er det jo kun ud og ind en eller to gange hahahah ....

jeg er dog ikke til de hurtig hvor det bare skal være her og nu 10minutter slut... kunne jeg ikke forstille mig sammen med min kæreste

Anmeld

25. juni 2010

B&J

WiitrioeN skriver:

hehe vildt... hehe vi fik vores datter på nok nærmest de 4 min. dengang hehe og havde kun været seksuel aktiv med hinanden i 14 dages tid og jeg var på p-piller hehe...

hihihi ja så er der go i den griner.....

men det er jo også helt perfekt hvis begge syntes det er super dejlig på den tid det tager skal det jo heller ikke vare længere...

Anmeld

25. juni 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

tror ikke forspillet er med ellers er det jo kun ud og ind en eller to gange hahahah ....

jeg er dog ikke til de hurtig hvor det bare skal være her og nu 10minutter slut... kunne jeg ikke forstille mig sammen med min kæreste

nu er jeg meget van til de hurtige omgange da min kæreste kommer ret hurtig nogen gange (det er gudskelov forskelligt) og ikke kan fortsætte bagefter for det meste.

det kan selvf godt være skide kedeligt når det sker nogen gange i træk men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Astasmor skriver:

nu er jeg meget van til de hurtige omgange da min kæreste kommer ret hurtig nogen gange (det er gudskelov forskelligt) og ikke kan fortsætte bagefter for det meste.

det kan selvf godt være skide kedeligt når det sker nogen gange i træk men der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det

han må øve sig i af holde det tilbage

Anmeld

25. juni 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

han må øve sig i af holde det tilbage

haha ja...

Anmeld

26. juni 2010

ekzunz

Astasmor skriver:

Men sex starter jo ikke nødvendigvis med at han stikker p...... ind.... Hvis han har det problem, så kunne han jo gøre lidt godt for dig inden....

Anmeld

26. juni 2010

B&J

Znuzke skriver:

Men sex starter jo ikke nødvendigvis med at han stikker p...... ind.... Hvis han har det problem, så kunne han jo gøre lidt godt for dig inden....

nemlig

Anmeld

26. juni 2010

Jibbe

Nogengange er en quickie nok herhjemme, men det er da mest hvis vi lige er tændte før vi fx skal ud af døren eller lige før der kommer gæster;-) Andre gange er det med det helt store forspil og læggen op til hinanden og så varer det da væsentlig længere tid end 13 min. Men det kommer an på stemningen osv. Det ændrer sig måske når jeg har født, til at blive en quickie endnu oftere end nu:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.