10 minutters sex er nok for de fleste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Lone Jakobsen

Line&Liam skriver:

Jaja Vi tæller højest 4 min herhjemme... Så den der med sex det halve af natten kender jeg intet til

he he he...åh det lyder velkendt men nu ret praktisk i et hus med små børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

UngMor83

nutche skriver:

LOOOOL

Enig Lone, enig

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

nutche skriver:

<Præcis, yderst praktisk Man behøver ikke være rej for at ungen græder, har brug for en, eller kommer løbende ind, for de når ikke at opfange man var væk

Anmeld

25. juni 2010

4xGreve

Line&Liam skriver:

Jaja Vi tæller højest 4 min herhjemme... Så den der med sex det halve af natten kender jeg intet til

Dejligt ikke at være den eneste der ligger under de 13 min. hehe... her hjemme regner vi nok 4-7 min. og for at være ærligt selvom det er super perfekt sex så passer det mig fint  For så kan jeg nyde det imens det vare uden at bekymre mig om børn osv. hehe...

nyder det jeg får og det er perfekt for mig... længden har intet at sige men tror ikke jeg vil nyde det hvis det vare for længe heller hehe

Er der ikke også noget med at man engang sagde at hvis ens mand kom inden for 5 min. så er det fordi han virkelig tænder på en??

Anmeld

25. juni 2010

<3

WiitrioeN skriver:

Dejligt ikke at være den eneste der ligger under de 13 min. hehe... her hjemme regner vi nok 4-7 min. og for at være ærligt selvom det er super perfekt sex så passer det mig fint  For så kan jeg nyde det imens det vare uden at bekymre mig om børn osv. hehe...

nyder det jeg får og det er perfekt for mig... længden har intet at sige men tror ikke jeg vil nyde det hvis det vare for længe heller hehe

Er der ikke også noget med at man engang sagde at hvis ens mand kom inden for 5 min. så er det fordi han virkelig tænder på en??

hæhæ

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

WiitrioeN skriver:

Præcis, sådan har jeg det også Morten har selv ytret sig om at det er fordi jeg er så lækker Så det vælger jeg at tro på - For da vi mødtes pralede han med sexture der førhen varede hele natten, sådan en har jeg da endnu til gode

Anmeld

25. juni 2010

4xGreve

Line&Liam skriver:

Præcis, sådan har jeg det også Morten har selv ytret sig om at det er fordi jeg er så lækker Så det vælger jeg at tro på - For da vi mødtes pralede han med sexture der førhen varede hele natten, sådan en har jeg da endnu til gode

Hehe det skal nok komme når du blivevr gammel, og grå mon ikke?? hehe men til den tid er lidt vel beder end intet eller??

hehe - jeg har også sådan en tur til gode (eller hvad vi nu skal kalde det), dog har frank aldrig pralet med sit sex-liv fra førhen for det har vist ikke været noget at prale af hehe, han snakkede meget om vores første gang i sengen om hvor vildt det var, hvor fantastisk og dejligt osv. det var og det var ganske alm. mand oven på kvinde sex hehe, og for hver gang vi prøvet noget nyt var han helt wow og det er han heldigvis stadigvæk...

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

WiitrioeN skriver:

Hehe det skal nok komme når du blivevr gammel, og grå mon ikke?? hehe men til den tid er lidt vel beder end intet eller??

hehe - jeg har også sådan en tur til gode (eller hvad vi nu skal kalde det), dog har frank aldrig pralet med sit sex-liv fra førhen for det har vist ikke været noget at prale af hehe, han snakkede meget om vores første gang i sengen om hvor vildt det var, hvor fantastisk og dejligt osv. det var og det var ganske alm. mand oven på kvinde sex hehe, og for hver gang vi prøvet noget nyt var han helt wow og det er han heldigvis stadigvæk...

Hehe det er sjovt så "lidt" der skal til for at fænge mændene Morten havde meget med at prale indtil vi selv kom i kanen sammen, siden har jeg aldrig hørt om det igen, men får jævnligt genfortalt nogle af vores egne ture hehe...

De kære mænd altså

Anmeld

25. juni 2010

B&J

WiitrioeN skriver:

wow altså 4-7 minutter... hvis vi gjorde det ja så havde vi da ikke fået vores søn 

Anmeld

25. juni 2010

NinaNymannMadsen

10 minutter er bedre end ingen ting, men er forspillet også talt ind i det? for hvis det er bliver det da en kedelig omgang sex må jeg da nok sige.

jeg syntes det godt må være varieret for vor længe det skal vare, nogen gange er det godt med en hurtig overstået omgang, og andre gange er godt med en lang og god omgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.