10 minutters sex er nok for de fleste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
33 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

B&J

En lille sjov weekend side...

ja er 10 minutter nok i sengen hvad siger i????

og som eksperterne siger er 13minutter helt okay...

EGEN MENING:

hvis jeg kun fik 13 minutter sex ville jeg føle det blev for kedelig og jeg ville føle mig snydt...

http://go.tv2.dk/article.php/id-31634120:10-minutters-sex-er-nok-for-de-fleste.html?forside

GOD WEEKEND TIL ALLE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Sisley

Det må være mænd der har svaret...

Nu skriver de jo ikke rigtig, hvad de mener med "sex" - er det mon inkl. forspil for så synes jeg sgu det er for billigt sluppet med 7-13 minutter!

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Sisley skriver:

Det må være mænd der har svaret...

Nu skriver de jo ikke rigtig, hvad de mener med "sex" - er det mon inkl. forspil for så synes jeg sgu det er for billigt sluppet med 7-13 minutter!

tror nu bare de endelig mener sex uden forspil det håber jeg da hihihihi

Anmeld

25. juni 2010

Sisley

B&J skriver:

tror nu bare de endelig mener sex uden forspil det håber jeg da hihihihi

He - så kommer det sgu an på hvem det er med. Jeg har prøvet nogle hvor 7 minutter var mere end rigeligt...!

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Sisley skriver:

He - så kommer det sgu an på hvem det er med. Jeg har prøvet nogle hvor 7 minutter var mere end rigeligt...!

hihihhi hvis de ikke er godt osv så er 3 minutter også mere  ind rigeligt til mig men hvis det er en god en så vil jeg sku ikke kun have 13 minutter

Anmeld

25. juni 2010

line melias mor

Sisley skriver:

haha

Anmeld

25. juni 2010

Delilah

Måske eksperterne har et meget kedelig sexliv. Det er da sandt at en lille hurtigt er godt engang imellem, men 13 minutter er da ikke nok til at udmatte en! Da ikke hvis man er i form.. hvis man kan tage en time på motionscyklen kan man da også tage en times sex, da det jo er den del sjovere.

3 minutter ville jeg nok syntes var skuffende ligemeget hvad!

Anmeld

25. juni 2010

L-Mortil3

Jaja Vi tæller højest 4 min herhjemme... Så den der med sex det halve af natten kender jeg intet til

Anmeld

25. juni 2010

sus34

der er vel ingen der siger man ikke kan bruge de 13 min flere gange i løbet af aftenen..

Anmeld

25. juni 2010

B&J

sus34 skriver:

der er vel ingen der siger man ikke kan bruge de 13 min flere gange i løbet af aftenen..

hihihiihi det har du helt ret i men gider nu stadig ikke kun 13minutter også selv om det er 2-3 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.