8. gang, lykkens gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

o1Mutte skriver:

Det er sku træls. Det ville næsten være bedre med en grund. Så havde man da noget at gå efter.

Eks. du får ikke din menstration ergo får du ikke æl. Her er nogle hormon piller/sprøjter det vil hjælpe.

Det ville sku ha været rarer..

Ja, altså jeg er da glad for, at vi ikke har fået en hård dom, men ville være rart med en eller anden form for begrundelse. Det er virkelig hårdt, har sgu sjældent prøvet noget som går mig så meget på.

Men nu er jeg så begyndt at løbetræne for at komme i form, til jeg engang bliver gravid. Sådan må jeg tænke  Så har jeg da den gevinst ved ventetiden... (Men det er ikke nemt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

leneholst

Det tog os ca 1,5 år at blive gravide. Jeg havde også lange cykli, mellem 30 og 50 dage. Min kæreste og jeg blev begge undersøgtog det viste sig at der ikke var noget galt og at i den måned jeg blev undersøgt var der ægløsning. Nu er jeg i uge 36, så der er håb, det kan lykkes selv om det tager længre tid for nogen af os

Jeg tror, at stress har påvirket min hormonproduktion i nogl af månederne, så jeg ikke har haft ægløsning.

Anmeld

28. juni 2010

o1Mutte

KatjaRenee skriver:

jah der er fordele ved at kunne aflevere.....

håber der snart er gevinst for jer

Hihi nemlig

Tak

Anmeld

28. juni 2010

o1Mutte

Alexis skriver:

Ja, altså jeg er da glad for, at vi ikke har fået en hård dom, men ville være rart med en eller anden form for begrundelse. Det er virkelig hårdt, har sgu sjældent prøvet noget som går mig så meget på.

Men nu er jeg så begyndt at løbetræne for at komme i form, til jeg engang bliver gravid. Sådan må jeg tænke  Så har jeg da den gevinst ved ventetiden... (Men det er ikke nemt)

Det kan være det hjælper Det må vi håbe

Jeg er stoppet med at ryge i dag (HÅBER DET HOLDER!!)

Og vi har besluttet at leve noget sundere end vi plejer. Nu mest fordi min kæreste har lagt sig ud

Men så har vi noget andet at tænke på Jeg har kun et i hovedet lige pt.
SMØGER SMØGER SMØGER SMØGER

Anmeld

28. juni 2010

o1Mutte

leneholst skriver:

Det tog os ca 1,5 år at blive gravide. Jeg havde også lange cykli, mellem 30 og 50 dage. Min kæreste og jeg blev begge undersøgtog det viste sig at der ikke var noget galt og at i den måned jeg blev undersøgt var der ægløsning. Nu er jeg i uge 36, så der er håb, det kan lykkes selv om det tager længre tid for nogen af os

Jeg tror, at stress har påvirket min hormonproduktion i nogl af månederne, så jeg ikke har haft ægløsning.

Håber også der snart sker noget for os

Og tillykke til jer Det var også længe ventet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.