8. gang, lykkens gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.580 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

o1Mutte

Nu har vi prøvet i 8, snart 9 måneder. Og det bliver bare ikke nemmere med tiden

Glæder mig over alle jer der er blevet gravide, men samtidig bliver jeg en smugle ked over at det ikke er mig

Syntes det gør så ondt, gang på gang at gå og håbe at NU er den der. Men så kommer det røde

Min cyklus er meget lang og ligger omkring de 38 dage nogle gange længere. Så har måske slet ikke ægløsning.
Så syntes vi falmer i blinde.
Prøver at holde modet oppe, og lade være med at tænke for meget over det.
Men når jeg når til en uge før forventet mens kører tankerne på højtryk igen.

Kæresten siger det kommer når det kommer. Ja, muligvis, men jeg vil ha det kommer nu!

Og så gør det det altså ikke bedre, at jeg ofte får kommentarer fra familie og venner om at jeg har taget på (uheldigvis lige på maven) og så skal de jo lige spørge ; Mon du er gravid??
HM nej så havde i nok hørt det.
Det sårer for jeg vil jo så gerne, og hver en kommentar minder mig igen og igen om at jeg stadig ikke har fået det mest naturlige i verden. At blive gravid og få et barn.

Mest af alt har jeg lyst til at gi op. Men så tænker jeg. Det bliver jeg jo ikke gravid af.

Undskyld det blev så langt.

Havde bare brug for at få mine tanker ud.

Knus hende som så inderligt ønsker sig de to streger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

o1Mutte

Ups den kom ind under den forkertel. Skulle ha været under ''Prøver at blive gravid''

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

ville bare lige gi dig et knus..

kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være...

men øv hvor har jeg ondt af jer og føler med dig..

alt der kan krydses for at det lykkes inden længe

Anmeld

25. juni 2010

o1Mutte

I andre må også gerne lufte jeres tanker om det at prøve og prøve men der intet sker. Det letter faktisk rigtig meget at få det ned på skrift. Syntes ikke jeg har nogen andre at snakke med det om. Kæresten kan ikke helt sætte sig ind i hvordan jeg har det.

Anmeld

25. juni 2010

o1Mutte

vingummibamse skriver:

ville bare lige gi dig et knus..

kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være...

men øv hvor har jeg ondt af jer og føler med dig..

alt der kan krydses for at det lykkes inden længe

Tusind tak. Selv et lille klem kan være guldværd når man har allermest brug for det.

Anmeld

25. juni 2010

lotte32

Hej, vil bare lige give et knus og sige at jeg kun alt for godt kender alle de tanker og følelser du går rundt med.. vi nærmer os 2 år og er igang med 3. behandlings omgang, og det gør som du siger super ondt når folk omkring en nærmest bliver gravide på stribe.. min lillebror og hans kæreste fik en lille pige i nat, og jeg er da vildt glad på deres vegne, men samtidig måtte jeg også lige tude lidt over at det ikke var mig

men prøv at holde modet oppe, selvom det er møgsvært, nogle dage mere end andre..

Knus Lotte

Anmeld

25. juni 2010

o1Mutte

lotte31 skriver:

Hej, vil bare lige give et knus og sige at jeg kun alt for godt kender alle de tanker og følelser du går rundt med.. vi nærmer os 2 år og er igang med 3. behandlings omgang, og det gør som du siger super ondt når folk omkring en nærmest bliver gravide på stribe.. min lillebror og hans kæreste fik en lille pige i nat, og jeg er da vildt glad på deres vegne, men samtidig måtte jeg også lige tude lidt over at det ikke var mig

men prøv at holde modet oppe, selvom det er møgsvært, nogle dage mere end andre..

Knus Lotte

Uha 2 år.. Det er sku lang tid at gå og håbe, glæde sig, og så alligevel blive skuffet så mange gange

Håber det snart sker for jer

Ved hvor hårdt det er selvom vi ''kun'' har prøvet i 8 måneder

Et stort  til dig.

Anmeld

25. juni 2010

Sujan

Jeg kender alt til det du skriver.. Det er bare så hårdt.

Vi var 3 på arbejdet der fandt ud af vi alle tre prøvede at blive gravide. Den ene har født og den anden gik på barsel i går og her sidder jeg tilbage og er ikke engang gravid. Vi er på 13 måned nu.

om ca. 3 uger tager min kæreste til Sverige for at arbejde og kommer kun hjem hver 14 dag. Så synes det ser sort ud og chancerne for vi snart skal være forældre er små.. Det er bare så hårdt når man så gerne vil det. og man kan intet gøre for at få det til at ske...

Krydser fingre for os som har prøvet længe

Anmeld

25. juni 2010

o1Mutte

Sujan skriver:

Jeg kender alt til det du skriver.. Det er bare så hårdt.

Vi var 3 på arbejdet der fandt ud af vi alle tre prøvede at blive gravide. Den ene har født og den anden gik på barsel i går og her sidder jeg tilbage og er ikke engang gravid. Vi er på 13 måned nu.

om ca. 3 uger tager min kæreste til Sverige for at arbejde og kommer kun hjem hver 14 dag. Så synes det ser sort ud og chancerne for vi snart skal være forældre er små.. Det er bare så hårdt når man så gerne vil det. og man kan intet gøre for at få det til at ske...

Krydser fingre for os som har prøvet længe

Det er bare nok rigtig godt røv. Og nu er min kærestes yngste datter også begyndt med at hun vil ha en lillesøster. Og så får man bare lyst til at sige , Jamen vi arbejder skam på sagen.

Og så alle de kommentarer og gode råd man får der ikke virker en dyt alligevel. Hm Få en hund, tænk på noget andet, hold enden op efter sex, lad være med at vask dig bag efter osv osv osv.

Og så den aller bedste fra en veninde efter vi havde prøvet i over et halvt år.. I skal jo bare ha sex når du har ægløsning. Nej VIRKELIG ?

Men håber der snart sker noget for jer. For der er da ingen der kan holde det her ud i længere tid

Anmeld

25. juni 2010

foto på lærred

38 dage er længe i mellem mens. Er du blevet undersøgt og hvad siger lægen? Jeg vil råde til dig til at få en henvisning til en gynokolog så han kan tjekke om du evt har PCO (du behøver jo ikke have det i fuld udblæsning, men alt over 34 dage kan godt tyde på at der er et eller andet. De kan også tage hcg prøver for at se hvordan dine tal ser ud (tror det er på din 3 dag af mens at de skal tappe blod) Har du selv testet med ægløsningstest om og hvornår du har ægløsning. Hvis du skal til lægen kan I jo evt. begge to blive udredt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.