Ved lige præcis hvordan du har det. Vi har prøvet i 21 mdr, uden held. Kun en biokemisk graviditet i november
sidste år, så... Ja og så er vi blevet "overhalet" så mange gange at jeg ikke tæller mere. Der er født 8 børn i fam. hvis man tæller alle kusiners børn etc. med mens vi har prøvet, og det gør bare ondt. Og så er der lige alle vennerne oveni..
Og dumme kommentarer fra folk kunne jeg også skrive en hel roman om
.
Jeg havde det første halve år meget svingende cyklus, men havde æl. Kontaktede lægen efter et halvt, og hun ville gerne have jeg ventede til der var gået et års tid med at blive sendt videre. Da der var gået 10 mdr. gik jeg til lægen og bankede i bordet, fordi jeg også havde kontaktblødninger. Så blev jeg sendt videre. Ellers ville de helt sikkert gerne have ventet nogle måneder endnu, så vil mene et års tid er meget alm. at vente.
Synes som andre også siger, at du skal prøve at teste for ÆL. Man kan købe nogle test pakker på nettet som er billige. Helt alm. strimmeltests plejer at virke fint for de fleste.
Kan godt forstå du er bange for, at komme til at fokusere for meget på det, hvis du begynder at teste, på den anden side kan det være beroligende at vide, om man har ÆL eller ej.
Held og lykke med det hele, og hæng i!
Anmeld