Du skal ikke lade dig spise af med en læge som ikke vil gøre noget. Han kan ikke nægte dig at komme til en gynækolog. Jeg kan ved gudgrød ikke forstå hvorfor en læge ikke vil henvise dig videre når han/hun kan se, at din cyklus er alt for lang. Jeg vil insistere på det. En gynækolog vil kunne scanned dig og se om du f.eks har lidt for mange ægblære, hvis det er tilfælde kan du få medicin eller lign som kan hjælpe dig til at blive gravid. Du skal da ikke gå i flere år når du brændende ønsker et barn og så vil din læge ikke hjælpe dig/jer.
Hvis han ikke vil hjælpe dig, synes jeg, at I skal snakke med din mands læge (hvis det er forskellige) og hvis hun vil hjælpe, så skifter du bare læge så du får hende. Det drejer sig jo ikke om andet end et par blodprøver og en gynokolog test, så prøv at insister. Du kan bestille billige æl- test på billigtest.dk Køb for 100 kr og så kan du teste en hel måned. Start omkring 10 dage efter mens. De 100 kr er godt givet ud. Har du mens har du sandsynligvis også ægløsning så det er bare med at prøve en enkelt måned og når du så har fundet ud af hvilke dage, så kan du de næste par måneder prøve der. Når de to streger på æl testen er lige tydelige, så er det der i skal forsøge.
Anmeld