Tak for held og lykke fra alle!
Scanningen gik fint. Babyen var præcis så stor som jeg troede, så altså termin hedder d. 21/1 og jeg er så 10+4 i dag.
Det var derfor for tidligt til at de kunne lave en nakkefoldsscanning, men de tjekkede at den havde arme, ben og hjerne og alt så super fint ud! Hun kiggede også på nakkefolden og sagde at som den så ud i dag var helt perfekt i størrelsen, så jeg behøvede ikke bekymre mig om det. Men de tjekker naturligvis efter igen når den "rigtige" tid er da de jo ikke kunne sige noget helt sikkert idag. Så vi skal afsted igen d. 14/7 alligevel!
Jeg er rigtig glad for at min læge IKKE havde ret og at terminen ikke er sidst i december! Så er den er (7-9-13
) chance for at jeg kan nå alle mine eksamener inden fødslen og det ligger så heller ikke lige oven i Kirstines fødselsdag d. 25/12, hvor hendes fars kæreste oven i købet OGSÅ har termin!
Men den bette Bimmer var fin! Den vinkede og lå med benene over kryds! Jeg er pt på job, men skal nok lige sætte et lille scannings billede ind når jeg kommer hjem!
Anmeld