Jeg er sur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

roenlund

Jeg tror også at jeg ville ringe til fødegangen, eller hvis der er et eller andet informationsnummer til sygehuset... for det er jo ikke bare et check der lige kan udskydes, det SKAL være indenfor de dage... jeg ville være en af dem der rignede rundt indtil nogen kunne give mig et svar jeg kunne bruge til noget.... som et internt nummer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Miss Tina

DK skriver:

Godt at høre at de kan give et internt nummer. Hvis jeg intet har hørt i morgen omkring frokost, så ringer jeg måske bare til dem og spørger hvad jeg skal gøre? Så må de grine eller lade være!!

Det ville jeg klart gøre, der er jo en grund til div regler ang ugerne. 

Anmeld

24. juni 2010

Sakris

Lige et spørgsmål

Var du ikke til scanning i uge 7? Hvis du var så mange uger længere henne, havde de så ikke set det der? Da jeg var til tryghedsscanning kunne de måle hvor langt jeg var henne udfra fostrets størrelse.

Håber du har held med at få kontakt til dem imorgen. Ellers ser det da helt ud somom du skal have et lille jule/nytårsbarn som mig :-)

Anmeld

24. juni 2010

DK

Lige et spørgsmål

Var du ikke til scanning i uge 7? Hvis du var så mange uger længere henne, havde de så ikke set det der? Da jeg var til tryghedsscanning kunne de måle hvor langt jeg var henne udfra fostrets størrelse.

Håber du har held med at få kontakt til dem imorgen. Ellers ser det da helt ud somom du skal have et lille jule/nytårsbarn som mig :-)

Jo det var jeg, men scannningsdame sagde det var meget usikkert hvor langt man er henne når barnet er så lille. Hun målte hulrum i livmoder som sagde et par uger længere henne, men det tænkte jeg ikke over den gang. Hun henslog det bare og sagde at mål på baby stemte nogenlunde overens med dato, men at det som sagt var meget usikkert når man ikke var længere henne. Jeg var 6+5. Derfor vil jeg bare gerne til scanning, fordi jeg vil være SIKKER på at nf kan blive målt korrekt!

Anmeld

24. juni 2010

Jibbe

Kan du ikke få fat på din læge imorgen og bede ham ringe? Han må vide hvem han skal ringe til også uden for deres telefontid... Jeg ville godt nok blive tosset hvis jeg selv skulle ringe ind og tjekke op på hvorfor deres system ikke virker!

Jeg håber du finder ud af det imorgen!

Anmeld

24. juni 2010

henh01

Altså nu ved jeg ikke hvordan det fungere på alle sygehuse, men ujeg ved at man på Roskilde selv skal booke sin NF scannings tid på nettet og derfor bliver man ikke kaldt ind som man gør til MD scanningen.

Anmeld

24. juni 2010

CS

DK skriver:

Jeg har nu sendt to mails til jdm. afdelingen/kvindeafdelingen på Horsens sygehus. Det drejer sig om at jeg ikke er blevet indkaldt til nf.scanning, og at jeg iflg. min læge er 13+0 idag. Dvs. at hvis jeg er det (bør kun være 9+6 idag, men læge var overbevist om det andet og skrev også det i min journal) så er der ligesom kun i morgen fredag, og så mandag til onsdag tilbage til at få lavet en nf-scanning inden jeg rammer 14+0 som jo er for sent.

Nå, men jeg har intet hørt fra dem men har så sendt dem en mail. Den har jeg heller ikke fået svar på, så idag kl. 12 sender jeg endnu en mail med den tidligere vedhæftet, hvor jeg bare beder om om de ikke godt bare vil bekræfte at de har modtaget den og arbejder på sagen? Intet svar!

Der er lukket for tlf. henvendelse i morgen, dvs. jeg kan ikke komme i kontakt med dem før mandag mellem 11 og 12, hvor der jo så kun er 2,5 dag tilbage til at lave en korrekt nf-scanning i. Altså hvis det viser sig at min læge har ret og jeg er 13+0 idag, så bliver jeg da RASENDE hvis jeg ikke får en nf-scanning i ordentlig tid!

Nå. Men jeg har lyst til at sende min mail til ALLE afdelinger på hele Horsens f***** sygehus, så er der vel NOGEN der reagerer??

Knus Ditte, SÅ bekræftet i hvor skønt det bliver at føde hjemme, uden at skulle ind til alt det vivar og forvirring og folk der bliver glemt og væk!

Nu har jeg kke læst alle svar - men har du tjekket med din læge at h*n har sendt din vandrejournal til hospitalet??? Det havde min ikke og så ved hospitalet ikke de skal kontakte dig.

Anmeld

24. juni 2010

DK

Jibbe skriver:

Kan du ikke få fat på din læge imorgen og bede ham ringe? Han må vide hvem han skal ringe til også uden for deres telefontid... Jeg ville godt nok blive tosset hvis jeg selv skulle ringe ind og tjekke op på hvorfor deres system ikke virker!

Jeg håber du finder ud af det imorgen!

Min læge sagde godt at det var muligt de var langsomme i betrækket og at jeg bare skulle kontakte dem når tiden nærmer sig.

Så måske er Horsens bare laaangsomme

Anmeld

24. juni 2010

DK

ChristinaS skriver:

Nu har jeg kke læst alle svar - men har du tjekket med din læge at h*n har sendt din vandrejournal til hospitalet??? Det havde min ikke og så ved hospitalet ikke de skal kontakte dig.

Altså, hvis de ikke har modtaget den er det også okay, men så kan de vel svare det i mailen?? Altså bare skrive: Vi ved ikke hvem du er, bed din læge sende vandrejournalen!

Anmeld

24. juni 2010

trine1989

DK skriver:

Jeg har nu sendt to mails til jdm. afdelingen/kvindeafdelingen på Horsens sygehus. Det drejer sig om at jeg ikke er blevet indkaldt til nf.scanning, og at jeg iflg. min læge er 13+0 idag. Dvs. at hvis jeg er det (bør kun være 9+6 idag, men læge var overbevist om det andet og skrev også det i min journal) så er der ligesom kun i morgen fredag, og så mandag til onsdag tilbage til at få lavet en nf-scanning inden jeg rammer 14+0 som jo er for sent.

Nå, men jeg har intet hørt fra dem men har så sendt dem en mail. Den har jeg heller ikke fået svar på, så idag kl. 12 sender jeg endnu en mail med den tidligere vedhæftet, hvor jeg bare beder om om de ikke godt bare vil bekræfte at de har modtaget den og arbejder på sagen? Intet svar!

Der er lukket for tlf. henvendelse i morgen, dvs. jeg kan ikke komme i kontakt med dem før mandag mellem 11 og 12, hvor der jo så kun er 2,5 dag tilbage til at lave en korrekt nf-scanning i. Altså hvis det viser sig at min læge har ret og jeg er 13+0 idag, så bliver jeg da RASENDE hvis jeg ikke får en nf-scanning i ordentlig tid!

Nå. Men jeg har lyst til at sende min mail til ALLE afdelinger på hele Horsens f***** sygehus, så er der vel NOGEN der reagerer??

Knus Ditte, SÅ bekræftet i hvor skønt det bliver at føde hjemme, uden at skulle ind til alt det vivar og forvirring og folk der bliver glemt og væk!

ihh kan sku godt forstå din frustration

hvad med at ringe til et andet sygehus? ved godt det måske er træls at skulle køre længere men måske det værd

jeg ringede efter tlf tid tror den var kvart i 3 og blev bare stillet om til akut tlf, det var såmen ikke så vigtigt men rigtig dejlig med god service. synes også personalet har været super søde og imødekommende på kolding sygehus..

knus trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.