DK skriver:
Jeg har nu sendt to mails til jdm. afdelingen/kvindeafdelingen på Horsens sygehus. Det drejer sig om at jeg ikke er blevet indkaldt til nf.scanning, og at jeg iflg. min læge er 13+0 idag. Dvs. at hvis jeg er det (bør kun være 9+6 idag, men læge var overbevist om det andet og skrev også det i min journal) så er der ligesom kun i morgen fredag, og så mandag til onsdag tilbage til at få lavet en nf-scanning inden jeg rammer 14+0 som jo er for sent.
Nå, men jeg har intet hørt fra dem men har så sendt dem en mail. Den har jeg heller ikke fået svar på, så idag kl. 12 sender jeg endnu en mail med den tidligere vedhæftet, hvor jeg bare beder om om de ikke godt bare vil bekræfte at de har modtaget den og arbejder på sagen? Intet svar!
Der er lukket for tlf. henvendelse i morgen, dvs. jeg kan ikke komme i kontakt med dem før mandag mellem 11 og 12, hvor der jo så kun er 2,5 dag tilbage til at lave en korrekt nf-scanning i. Altså hvis det viser sig at min læge har ret og jeg er 13+0 idag, så bliver jeg da RASENDE hvis jeg ikke får en nf-scanning i ordentlig tid!
Nå. Men jeg har lyst til at sende min mail til ALLE afdelinger på hele Horsens f***** sygehus, så er der vel NOGEN der reagerer??
Knus Ditte, SÅ bekræftet i hvor skønt det bliver at føde hjemme, uden at skulle ind til alt det vivar og forvirring og folk der bliver glemt og væk!
Nu har jeg ikke læst alle svar, så jeg svarer med risiko for en eventuel gentagelse...
Jeg kan filme godt forstå du er sur, men jeg er ikke sikker på ordet sur dækker helt over det, jeg ville være total pissed off...
Har du langt ind på sygehuset???? hvis ikke, så hank op i en sandwich og en cola og gå derind, (der må jo være nogen selvom de har lukket for telefonen) sæt dig og vent på at de ser på din sag. print dine mails ud som du har sendt til dem og ta dem med som bevis for at du har forsøgt at tage kontakt før.
hmm vist et rodet svar, skal jeg beklage...
Knus fra Majken