Jeg er sur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

DK

Hej alle! Jeg har været til eksamen i dag, og da jeg var færdig var jeg bare helt bombet og orkede slet ikke mere. Tog hjem og sov fra kl 13.30 til kl 18, he he

Da eksamensstressen var ovre og alt var gået godt, så kunne jeg også slappe lidt mere af på alle punkter. Jeg har fri på mandag og tirsdag, så jeg ringer mandag, og hvis jeg ikke kommer igennem tager jeg derind! Det skal nok gå! Om jeg så skal sidde foran en jdm.'s kontor hele mandag og tirsdag, he he!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

VIPpigen

DK skriver:

Hej alle! Jeg har været til eksamen i dag, og da jeg var færdig var jeg bare helt bombet og orkede slet ikke mere. Tog hjem og sov fra kl 13.30 til kl 18, he he

Da eksamensstressen var ovre og alt var gået godt, så kunne jeg også slappe lidt mere af på alle punkter. Jeg har fri på mandag og tirsdag, så jeg ringer mandag, og hvis jeg ikke kommer igennem tager jeg derind! Det skal nok gå! Om jeg så skal sidde foran en jdm.'s kontor hele mandag og tirsdag, he he!!!

Ja, du skal bare mase dig på, det haster hvis du er længere henne end du selv regner med... Så bare klø på, og som en skrev, husk vand og mad...

Anmeld

25. juni 2010

Nadia&Daniel

Jeg fik af vide af min læge, at vist jeg ikke hørte fra hospitalet ang. NF - så var det mit eget ansvar at bestille tid, for det er åbenbart ikke alle hospitaler som gør det for en.. Heldigvis fik jeg brev om en tid..

Anmeld

25. juni 2010

Diana...

Ej det er altså bare for dårligt kan sgu godt forstå du er SUR du skulle jo havde været afsted med det samme næsten så. Ihhh de er sgu for langt ude. 

Anmeld

28. juni 2010

DK

Nå. Endelig fik jeg fat i jdm. Jeg skulle så åbenbart ringe til svangreambulatoriet der har tlf. tid fra 13-14. Jeg fik deres interne nummer og kan så bare vente. Igen.

Anmeld

28. juni 2010

Mettemus

Øv... er spændt på at høre hvad de siger til dig! Håber de disker op med en scanning lige med det samme.

Men - glædelig sommerferie i det mindste

Anmeld

28. juni 2010

DK

Hej

Jeg fik fat i dem igen i eftermiddags. Jeg havde fået en tid d. 14/7, da de mente at en tid midt i mellem ville være fint??? Nå, men jeg brokkede mig og fik en tid i morgen. Så kl. 11.55 i morgen er det vores tur til nf-scanningen! Suuuuper spændende!!

Så kryds fingre for at den lille bimmer er sund og rask!

Anmeld

28. juni 2010

roenlund

DK skriver:

Hej

Jeg fik fat i dem igen i eftermiddags. Jeg havde fået en tid d. 14/7, da de mente at en tid midt i mellem ville være fint??? Nå, men jeg brokkede mig og fik en tid i morgen. Så kl. 11.55 i morgen er det vores tur til nf-scanningen! Suuuuper spændende!!

Så kryds fingre for at den lille bimmer er sund og rask!

Hvor er det bare godt at det lykkedes det ville jo ikke være til at bære hvis der var noget galt...

Held og lykke (Hedder det der???) med den kæmpe oplevelse i morgen

Anmeld

28. juni 2010

DK

roenlund skriver:

Hvor er det bare godt at det lykkedes det ville jo ikke være til at bære hvis der var noget galt...

Held og lykke (Hedder det der???) med den kæmpe oplevelse i morgen

Tak! Ja det er okay med et held og lykke! Vi er da (eller jeg er i alt fald, jeg tror ikke Mikkel regner med at der er noget galt med hans afkom) nervøs for om alt nu ser fint ud!

Jeg håååber at det er den originale terminsdato der stadig holder nogenlunde, men det får vi jo at se i morgen!

Anmeld

29. juni 2010

Sofia

Nu må det være ved at være tid til scanningen - håber det går godt Jeg håber næsten ikke de rykker din terminsdato frem, ville være skønt hvis du lige kunne få eksamen overstået inden! Krydser fingre for at alt er som det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.