Føler mig så snydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

FruEllingsen

TbCp skriver:

Ja det gjorde jeg tidligere....
Bla. fordi min søster mistede sin lille pige da hun var 8 mdr. henne... Så følte jeg virkelig at jeg ikke kunne tillade mig at have det som jeg havde det, men bare skulle være evigt taknemmelig.

Og ja selvfølgelig var jeg taknemmelig, sad jo med mit vidunder som var sund og rask!

Men jeg følte jeg var nødt til at give plads til mig selv og at det var ok at jeg havde det som jeg havde det.
Når jeg "undertrykte" de følelser kunne jeg mærke at det fyldte endnu mere i mit hovede.

Jeg har også prøvet at undertrykke alle de her tanker. har bare kunne mærke at jeg er blevet mere og mere ked af det, og mistet meget overskud. så det skal være slut nu. ellers går det jo bare ud over Marcus.

1000 tak fordi du tog dig tid til at svare på mit indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Laulund87

Drømmer skriver:

Det lyder ikke godt. skal hun opereres mere så?

Godt at du får noget hjælp til at bearbejde det hele

Det skal hun muligvis. Får du snakket med nogen?

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Laulund87 skriver:

Det skal hun muligvis. Får du snakket med nogen?

Efter en god snak med min jordmoder i sidste uge er det gået op for mig at jeg skal have snakket om de så jeg kan komme videre.

Så forsøger. men det er svært at åbne op synes jeg. og min omgangskreds har svært ved at sætte sig ind i tingene, da der ikke er nogle som har været igennem det samme.

Anmeld

24. juni 2010

Livsmor

Kære Drømmer,

Det kunne lige så godt ha´ været mig der havde skrevet dette. Jeg var i dine sko for 2 år siden, fødte i uge 31+5 og var indlagt i 5 1/2 uge. Min datter var 1 md inden jeg/vi var alene sammen og sov sammen med hende. Det vigtigste er at få snakket forløbet igennem, gå ikke og gem på noget.

Jeg er idag gravid med nr. 2, og er idag i uge 34+5, bliver tjekket i tide og utide. For sålænge min mand og mig vælger at få børn sammen, så er der en risiko for at jeg udvikler SSF. Risikoen for at det udvikler sig så tideligt, samt i så slem en grad er ikke så stor. Det er den besked vi har fået på Skejby. Derfor tjekkes jeg hver 2 uge hos lægen, og hver 4 uge til scanning+samtale på Skejby.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en privat besked.

Knus Karina (34+5)

Anmeld

24. juni 2010

Laulund87

Drømmer skriver:

Efter en god snak med min jordmoder i sidste uge er det gået op for mig at jeg skal have snakket om de så jeg kan komme videre.

Så forsøger. men det er svært at åbne op synes jeg. og min omgangskreds har svært ved at sætte sig ind i tingene, da der ikke er nogle som har været igennem det samme.

Det var godt, det er vigtigt du får snakket om det så du ikke ender ud med at reagere på en træls måde

Men ja det er svært for andre at forstå når de ikke selv har prøvet det.

Skøn dreng du har

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Drømmer skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed søde.  tror selv jeg vil have oprettet sådan en tråd hvis jeg var i dit sted tror det er en del af det hele at man skal have lov til at brokke sig, og føle sig "færdig" med at være gravid. hvis du forstår hvad jeg mener.

Det hjalp rigtig meget at få sat ord på. det er rigtig svært for mig at snakke om. så det var rart at få skrevet alle tingene ned

Det var godt at høre Sådanne følelser skal også bearbejdes, så de ikke hober sig op.

Og ja, jeg forstår til fulde, hvad du mener med, at man skal føle sig "færdig".

Jeg håber, du på et tidspunkt kommer frem til accepten, og at du, når du bliver gravid igen, kan få lov til at brokke dig lige så meget som mig

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Laulund87 skriver:

Det var godt, det er vigtigt du får snakket om det så du ikke ender ud med at reagere på en træls måde

Men ja det er svært for andre at forstå når de ikke selv har prøvet det.

Skøn dreng du har

Tak skal du have

Anmeld

24. juni 2010

lisbethita

Drømmer skriver:

Jeg føler mig UTROLIG heldig. 

Kan godt forstå du skriver det. det må være ufattelig hårdt at være tæt på at miste sit barn, eller at miste det for den sags skyld.

Jeg bliver utrolig lykkelig når jeg ser på Marcus der ligger sovende ved siden af mig lige nu. og han er bestemt det hele værd

Marcus var længe undervejs, og vi endte med at måtte have hjælp. han er, og vil altid være mit lille mirakel barn

Selvfølgelig  Han er dit lille mirakel!!! Men forstår godt du trængte til at få det ud. Tror mange oplever det du gjorde! Og på dine svar kan man allerede se det. Rart at vide andre har prøvet det samme. 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.