Føler mig så snydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

FruEllingsen

saxi skriver:

Du får lige en ordenlig Kender til nogle af de ting du skriver - og det er en helt normal følelse at føle sig snydt..

Kram

Mange tak det varmer virkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

FruEllingsen

AnjaM skriver:

Synes det er flot skrevet..!

Og det sætter faktisk lidt tingene i perspektiv for mig - For jeg fik lov, at opleve alt det du føler dig snydt for.. Og jeg ville ikke have været det foruden.. Måske man lige sætter lidt mere pris på det nu, fordi det jo langt fra altid er en selvfølge, at man får lov til at opleve det..

Flot, at du sætter ord på det..!

Anja

1000 tak skal du have

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Puha, jeg forstår nu godt, at du føler, som du gør. Nu får jeg da helt dårlig samvittighed over mit mave-billede-brokke-indlæg fra igår. Men jeg tror nu også nok, du skal få chancen igen, som Eva skriver

Jeg håber, det hjalp at få sat ord på. Det gør det jo somme tider

Men i hvert fald bidrager du til, at brokkehoveder som mig lige vågner op engang, og kan prøve på at sætte større pris på at opleve det, og det kan du jo godt være stolt af

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Line&Liam skriver:

DET kan jeg godt forstå du gør Søs! Og det er en super naturlig ting, jeg kan naturligvis ikke sætte mig 100 % ind i den følelse du har haft ved at Marcus bare blev taget væk, og i konstant har været omringet, men jeg FORSTÅR det, ikke desto mindre, jeg kan levende sætte mig ind i følelsen.

Og hvor træls det har været ikke at kunne gå og holde om den stooore mave!

Det er helt OK at have det sådan og godt du får det sagt!

Du får lige en KÆMPE krammer Og så er jeg sikker på at når Marcus engang skal være storebror, hyyyyler du op herinde fordi du er gået 14 dage over tid

Håber sådan du får ret i det sidste Line.

Vi var til samtale ved jordmoderen i sidste uge, og  fik afvide af der både er en risiko for at jeg får svangreskabsforgiftning igen, men også en stor risiko for at vores næste baby vil være for lille, og måske skal ud før tid

Så håber virkelig du får ret.

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Miss Tina skriver:

Hvor kan jeg bare følge dig. Fødte selv "kun" 4 uger før termin, men ville os selv gerne ha oplevet det hele. Fødte dog normalt og uden problemer, men stadig mangler der noget.

Var ik særlig stor, brugte stadig mine alm bukser.

Men man mangler brokke-perioden når man føder før tid.

Ville bare fortælle at du er ik den eneste der har haft de følelser

Det er virkelig rart at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan.

Ja mangler virkelig brokkeperioden. føler slet ikke jeg nåede at blive færdig med at være gravid...

Anmeld

24. juni 2010

L-Mortil3

Drømmer skriver:

Håber sådan du får ret i det sidste Line.

Vi var til samtale ved jordmoderen i sidste uge, og  fik afvide af der både er en risiko for at jeg får svangreskabsforgiftning igen, men også en stor risiko for at vores næste baby vil være for lille, og måske skal ud før tid

Så håber virkelig du får ret.

Jeg får altid ret Søs Jeg tager i hvertfald ALDRIG fejl (Citat Garfield )

Men ja der er naturligvis altid en risiko når man har haft det før, men jeg tror nu også modernatur er barmhjertig, så man ikke bliver udsat for alt det dårlige.

Jeg går i hvertfald i troen på at i næste graviditet får jeg ikke bækkenløsning

Man bliver nødt til at tænke positivt, ellers kan man hurtigt blive MEGET mere ked af det, end det var tiltænk!

Og JEG er ikke i tvivl om at DU også får en drømmegraviditet!

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

lisbethita skriver:

Åhh...lille ven! Jeg kan godt forstå dine følelser....!! Og det er rigtigt godt at sætte ord på det, synes jeg. Men søde Drømmer..... det vigtigste er, at dit barn kom godt igennem det og at du har fået dig et raskt barn (hvilket jeg såvidt jeg kan forstå, har fået). Jeg var meget tæt på selv at miste mit barn, så derfor tænker jeg nok sådan. Derfor skal du have lov til at føle dig snydt alligevel, men jeg prøver bare og fortælle dig, at du er heldig :-) Heldig, at du kan få børn - det er der ret mange, der ikke kan, heldig at dit barn trods alt kom rask ud :-) 

Men tak fordi du delte dine tanker og frustrationer med alle os - og det er ikke sikkert, at det hjalp, det jeg skrev, men så håber jeg det hjælper at få forståelse, et stort kram og varme tanker :-)

KRAM LISBETH

Jeg føler mig UTROLIG heldig. 

Kan godt forstå du skriver det. det må være ufattelig hårdt at være tæt på at miste sit barn, eller at miste det for den sags skyld.

Jeg bliver utrolig lykkelig når jeg ser på Marcus der ligger sovende ved siden af mig lige nu. og han er bestemt det hele værd

Marcus var længe undervejs, og vi endte med at måtte have hjælp. han er, og vil altid være mit lille mirakel barn

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

ct skriver:

Puha, jeg forstår nu godt, at du føler, som du gør. Nu får jeg da helt dårlig samvittighed over mit mave-billede-brokke-indlæg fra igår. Men jeg tror nu også nok, du skal få chancen igen, som Eva skriver

Men i hvert fald bidrager du til, at brokkehoveder som mig lige vågner op engang, og kan prøve på at sætte større pris på at opleve det, og det kan du jo godt være stolt af

Hov, som Line&Liam skrev, selvfølgelig

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Laulund87 skriver:

Søde ven det kender jeg alt for godt. Jeg fødte til tiden, men lige da jeg fik min datter op på maven, blev hun revet fra mig. Hun måtte genoplives og jeg fik hende først "over" til mig 1,5 uge senere. 

På det tidspunkt følte jeg så ikke rigtig hun var min og jeg fik en fødselsdepression

Vi var indlagt i 8 uger og det var enormt hårdt. Jeg har snakket meget med jordemoderen der var med til fødslen fordi det var så kaotisk og jeg har reageret meget på det.

Så jeg føler mig bestemt også SNYDT for den første tid som mor.

Føler med dig søde.

Er ked af at høre at det udviklede sig til en fødselsdep. Er du ved at være ovenpå igen?
Hvad var der galt med din lille pige?

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

ct skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed søde.  tror selv jeg vil have oprettet sådan en tråd hvis jeg var i dit sted tror det er en del af det hele at man skal have lov til at brokke sig, og føle sig "færdig" med at være gravid. hvis du forstår hvad jeg mener.

Det hjalp rigtig meget at få sat ord på. det er rigtig svært for mig at snakke om. så det var rart at få skrevet alle tingene ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.