Føler mig så snydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

FruEllingsen

Line&Liam skriver:

Jeg får altid ret Søs Jeg tager i hvertfald ALDRIG fejl (Citat Garfield )

Men ja der er naturligvis altid en risiko når man har haft det før, men jeg tror nu også modernatur er barmhjertig, så man ikke bliver udsat for alt det dårlige.

Jeg går i hvertfald i troen på at i næste graviditet får jeg ikke bækkenløsning

Man bliver nødt til at tænke positivt, ellers kan man hurtigt blive MEGET mere ked af det, end det var tiltænk!

Og JEG er ikke i tvivl om at DU også får en drømmegraviditet!

Godt at høre at du aldrig tager fejl.

Tager dig på ordet næste gang bliver det vores tur til graviditeter uden bækkenløsning (djævlens værk)

Og jeg går tiden ud, og når at blive rigtig træt af min store mave.

Tak Line. har det lidt bedre nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

L-Mortil3

Drømmer skriver:

Godt at høre at du aldrig tager fejl.

Tager dig på ordet næste gang bliver det vores tur til graviditeter uden bækkenløsning (djævlens værk)

Og jeg går tiden ud, og når at blive rigtig træt af min store mave.

Tak Line. har det lidt bedre nu

Præcis, du kan tro vi to skal gå til polka i næste graviditet, og i uge 42 må vi klappe dunkene sammen og se om der falder babyer ud, i bare desperation

Anmeld

24. juni 2010

Cris

Mon ikke at du kan nå det næste gang??? Nyd dit barn, han er blevet født LEVENDE

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Cris skriver:

Mon ikke at du kan nå det næste gang??? Nyd dit barn, han er blevet født LEVENDE

Tro mig. jeg nyder altså også mit barn, og er taknemmelig for ham hver dag.

Anmeld

24. juni 2010

Laulund87

Drømmer skriver:

Føler med dig søde.

Er ked af at høre at det udviklede sig til en fødselsdep. Er du ved at være ovenpå igen?
Hvad var der galt med din lille pige?

Jeg har det bedre, men får stadig noget hjælp til at bearbejde det. Hun manglede et stykke af spiserøret og det blev først opdaget efter fødslen så hun blev meget dårlig og har fået 5 operationer indtil videre.

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Laulund87 skriver:

Jeg har det bedre, men får stadig noget hjælp til at bearbejde det. Hun manglede et stykke af spiserøret og det blev først opdaget efter fødslen så hun blev meget dårlig og har fået 5 operationer indtil videre.

Det lyder ikke godt. skal hun opereres mere så?

Godt at du får noget hjælp til at bearbejde det hele

Anmeld

24. juni 2010

TbCp

Ved du hvad... jeg havde det præcis som dig!

Liva kom 5 uger før termin og selvom jeg nåede helt til at have presseveer endte det desværre i kejsersnit og vi lå på neo i 2 uger.

Jeg var ked af at jeg følte mig så dårligt forberedt, at jeg ikke fik lov at gå tiden ud, at jeg ikke fik lov at føde selv, at jeg slet ikke følte hun var min den første tid...
Ja alt det du beskriver. Og sådan havde jeg det længe.

Nu er Liva snart 3 år og jeg synes jeg er kommet videre og har faktisk aldrig de tanker længere.

Så giv det tid.... lad dig "sørge" over de ting... du skal nok nå om på den anden side hvor du har accepteret tingene som de blev.

Anmeld

24. juni 2010

o0sus0o

Puha ren respekt til alle forældre der har vært igennem en masse

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

TbCp skriver:

Ved du hvad... jeg havde det præcis som dig!

Liva kom 5 uger før termin og selvom jeg nåede helt til at have presseveer endte det desværre i kejsersnit og vi lå på neo i 2 uger.

Jeg var ked af at jeg følte mig så dårligt forberedt, at jeg ikke fik lov at gå tiden ud, at jeg ikke fik lov at føde selv, at jeg slet ikke følte hun var min den første tid...
Ja alt det du beskriver. Og sådan havde jeg det længe.

Nu er Liva snart 3 år og jeg synes jeg er kommet videre og har faktisk aldrig de tanker længere.

Så giv det tid.... lad dig "sørge" over de ting... du skal nok nå om på den anden side hvor du har accepteret tingene som de blev.

Det er dejligt at høre at man kommer ud på den anden side.

Er glad for at du skriver det med at "lad dig sørge" føler tit at folk ser på mig som utaknemlig, fordi jeg har det som jeg har det.

Fordi Marcus klarer sig super godt, så skal jeg bare være glad for det, og må ikke være ked af de ting jeg er gået glip af. så er meget plaget af skyldfølelse over at have det som jeg har. for det er jo ikke fordi jeg ikke elsker Marcus og er evig taknemlig for at han har det så godt.
Jeg ved godt der er mange der har det værre end mig. men har bare brug for at komme ud med alle de tanker unden at skulle have skyldfølelse.

Jeg er jo skide TAKNEMLIG for hvad vi har, og hvor heldige vi har været. Men har brug for at komme ud med de ting jeg føler som gør mig ked af det. uden at føle skyld.

Følte du nogensinde skyldfølelse over dine følelser?

Anmeld

24. juni 2010

TbCp

Drømmer skriver:

Det er dejligt at høre at man kommer ud på den anden side.

Er glad for at du skriver det med at "lad dig sørge" føler tit at folk ser på mig som utaknemlig, fordi jeg har det som jeg har det.

Fordi Marcus klarer sig super godt, så skal jeg bare være glad for det, og må ikke være ked af de ting jeg er gået glip af. så er meget plaget af skyldfølelse over at have det som jeg har. for det er jo ikke fordi jeg ikke elsker Marcus og er evig taknemlig for at han har det så godt.
Jeg ved godt der er mange der har det værre end mig. men har bare brug for at komme ud med alle de tanker unden at skulle have skyldfølelse.

Jeg er jo skide TAKNEMLIG for hvad vi har, og hvor heldige vi har været. Men har brug for at komme ud med de ting jeg føler som gør mig ked af det. uden at føle skyld.

Følte du nogensinde skyldfølelse over dine følelser?

Ja det gjorde jeg tidligere....
Bla. fordi min søster mistede sin lille pige da hun var 8 mdr. henne... Så følte jeg virkelig at jeg ikke kunne tillade mig at have det som jeg havde det, men bare skulle være evigt taknemmelig.

Og ja selvfølgelig var jeg taknemmelig, sad jo med mit vidunder som var sund og rask!

Men jeg følte jeg var nødt til at give plads til mig selv og at det var ok at jeg havde det som jeg havde det.
Når jeg "undertrykte" de følelser kunne jeg mærke at det fyldte endnu mere i mit hovede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.